Temat: Literatura branżowa
Przede wszystkim artykuły, w szczególności dodatki do MOP'u autorstwa S.W. Ciupy (w 2004 roku takie darmowe dodatki wychodziły), poza tym MOP organizował swego czasu konferencję dotyczącą marketingu usług prawnych: D. Hołubiec - „Czy liberalizacja zasad etyki radców prawnych przyczyni się do poszerzenia rynku usług
prawnych? – seminarium”,MOP numer 13/2007. Do tego jeszcze artykuł tej samej autorki w Edukacji Prawniczej, ale to są absolutne podstawy.
Jeśli mówić o publikacjach to oprócz książki M. Bobrowicza (swoją drogą wyszły dwa wydania), w zasadzie ciężko coś znaleźć i trzeba "google'wać" przede wszystkim zachodnią literaturę. Proponuję też szukać artykułów w większych gazetach typu The New York Times - tam też pojawiają się ciekawe tematy, może nie tyle dotyczące samego stricte marketingu usług, co konkretnych działań marketingowych a to też poszerza spectrum.
Poza tym proponuję poczytać sobie książki dla marketingowców typu "Marketing usług", bo dla budowania wszelkich usług to jest podstawa (dla prawniczych również).
Do tego dochodzą jeszcze strony www i blogi na których niejednokrotnie można znaleźć więcej ciekawych i "świeższych" informacji niż w ewentualnych publikacjach, choćby z tego względu że proces wydawniczy jak wiadomo trochę trwa. Poza blogiem Założyciela tejże grupy jest np. coś takiego:
http://mup.pomocprawna.info/
Generalnie jak się człowiek uprze to można trochę info znaleźć.
Pozdrawiam
Jakub Wezgraj edytował(a) ten post dnia 10.11.08 o godzinie 09:21