Ireneusz Jaworski

Ireneusz Jaworski Pełnomocnik Zarządu
ds. Systemu Jakości,
UPOS System sp. ...

Temat: CRM

Czy istnieje cos takiego jak CRM w usługach prawnych? Czy przecietny prawnik wie co oznacza ten skrót?
Ryszard Sowiński

Ryszard Sowiński Partner w Naveo
Sowiński i Sęk

Temat: CRM

Przeciętny prawnik w Polsce nie wie o co chodzi, chyba że pracuje
w dużej sieciowej kancelarii.

Ponieważ głównym narzedziem marketingu usług prawniczych jest networking - brak systemów CRM jest poważną barierą rozwoju kancelarii.

http://www.marketingprawniczy.blogspot.comRyszard Sowiński edytował(a) ten post dnia 24.01.08 o godzinie 22:01
Ireneusz Jaworski

Ireneusz Jaworski Pełnomocnik Zarządu
ds. Systemu Jakości,
UPOS System sp. ...

Temat: CRM

A Pan uzywa jakiegos systemu CRM? Pytam o oprogramowanie.
Bo moim zadaniem specyfika pracy czyli usługi, aż sie prosi o jakis system klasy CRM + kilka innych funkcjonalnosci.
Marcin Wystrychowski

Marcin Wystrychowski General Manager at
BIG FOUR Group;
Owner at
BFAgencja.pl

Temat: CRM

Takich dedykowanych dla kancelarii systemów CRM jest conajmniej kilka, najpopularniejszy na swiecie, InterAction, LexisNExis
Ryszard Sowiński

Ryszard Sowiński Partner w Naveo
Sowiński i Sęk

Temat: CRM

Pan Marcin ma rację - w pierwszej wypowiedzi użyłem chyba zbytniego uproszczenia. W takim razie uzupełnię swoją wypowiedź. Systemy CRM są wykorzystywane w kancelariach sieciowych, ponieważ kancelarie te stosują know-how wypracowany za granicą. CRM używają też polskie kancelarie stowarzyszone z firmami konsultingowymi i niektóre duże lokalne kancelarie w dużych miastach.

Natomiast w kancelariach średnich i małych takich systemów nie spotkałem a wynika to z braku menedżerskiego przygotowania prawników. W czasie studiów prawniczych na żadnym przedmiocie nie uczy się marketingu i zarządzania kancelariami.

Uważam że w najbliższych latach popyt na takie systemy gwałtownie wzrośnie.

http://www.marketingprawniczy.blogspot.com
Katarzyna Królak

Katarzyna Królak Doradca
marketingowy,
Interim Manager |
pureconcept.pl

Temat: CRM

No to dobra wiadomość - wkrótce będzie nowy, polski CRM, stworzony specjalnie dla prawników i firm doradczych :)
Wspólnie z firmą Komplus, która ma spore doświadczenbie w budowie specjalistycznych systemów wspomagających zarządzanie, opracowaliśmy, a obecnie testujemy pakiet specjalistycznych rozwiązań informatycznych dla firm doradztwa biznesowego oraz kancelarii. Przygotowywane narzędzie jest rozbudowanym CRM-em wspomagającym zarządzanie nie tylko danymi o klientach, podwykonawcach i doradcach współpracujących, ale umożliwia zarządzanie projektami merytorycznymi oraz inicjatywami sprzedażowymi/działaniami marketingowymi, a także kontrolę czasu pracy pracowników / efektywność na projekcie.
Ireneusz Jaworski

Ireneusz Jaworski Pełnomocnik Zarządu
ds. Systemu Jakości,
UPOS System sp. ...

Temat: CRM

Czy to będzie "pudełko"?
Katarzyna Królak

Katarzyna Królak Doradca
marketingowy,
Interim Manager |
pureconcept.pl

Temat: CRM

Co rozumiesz przez "pudełko"? Pakiet "niereformowalny", czyli coś, czego nie da się dostosować do specyfiki danej firmy, masowy produkt? Jeśli tak, to odpowiedź brzmi nie :) System po pierwsze będzie w trakcie wdrażania dostosowywany do specyfiki firmy i nomenklatury w niej używanej, po drugie będzie mógł być rozbudowywany, po trzecie jest kompatybilny z innym oprogramowaniem. Jeżeli zainteresowanie będzie odpowiednie, zostamie być może rozbudowany o businesswiki - system wspomagający zarzadzanie wiedzą (bazy wiedzy, obieg dokumentów itp.)
Ireneusz Jaworski

Ireneusz Jaworski Pełnomocnik Zarządu
ds. Systemu Jakości,
UPOS System sp. ...

Temat: CRM

Katarzyna Królak:
Co rozumiesz przez "pudełko"? Pakiet "niereformowalny", czyli coś, czego nie da się dostosować do specyfiki danej firmy, masowy produkt? Jeśli tak, to odpowiedź brzmi nie :) System po pierwsze będzie w trakcie wdrażania dostosowywany do specyfiki firmy i nomenklatury w niej używanej, po drugie będzie mógł być rozbudowywany, po trzecie jest kompatybilny z innym oprogramowaniem. Jeżeli zainteresowanie będzie odpowiednie, zostamie być może rozbudowany o businesswiki - system wspomagający zarzadzanie wiedzą (bazy wiedzy, obieg dokumentów itp.)

Bedzie jakies demo?
Katarzyna Królak

Katarzyna Królak Doradca
marketingowy,
Interim Manager |
pureconcept.pl

Temat: CRM

Demo nie będzie ogólnie dostępne póki co, ponieważ w fazie poczatkowej docierać z tym produktem mamy zamiar bezposrednio do jego adresatów - firm doradczych i kancelarii, czyli srodowiska nam znanego :) Marketingu agresywnego tez nie będziemy uprawiać, bo to nie produkt "dla wszystkich".

konto usunięte

Temat: CRM

Katarzyna Królak:
No to dobra wiadomość - wkrótce będzie nowy, polski CRM, stworzony specjalnie dla prawników i firm doradczych :)

Witam,

Pani Katarzyno, chciałbym się uprzejmie zapytać jak postępują prace nad CRM-em? Kiedy można się go spodziewać na rynku?

Pozdrawiam
Katarzyna Królak

Katarzyna Królak Doradca
marketingowy,
Interim Manager |
pureconcept.pl

Temat: CRM

witam,

CRM jest już w sprzedaży pod nazwą komplusSOK.

więcej: http://www.komplus.pl/home/pokazprodukty.php?subaction...

Pozdrawiam
Piotr L.

Piotr L. Księgowość &
Doradztwo unijne &
Analiza finansowa

Temat: CRM

A czy CRM PaniKatarzyny ma już jakies referencje i działa w realu ??
Krzysztof Szymik

Krzysztof Szymik właściciel, Omega
Konsulting

Temat: CRM

polecam:

Kancelaris Wydawnictwa C.H Beck - do program do kompleksowej obsługi kancelarii prawnej lub innej jednostki prowadzącej obsługę spraw, zleceń, klientów, rozliczających pracowników godzinowo ...

oraz

Modyfikację Sugar CRM pod kancelarie prawne. To system Open Source, więc za licencję się nie płaci.

Opis i wersje demo na stronie
http://omk.plKrzysztof Szymik edytował(a) ten post dnia 19.06.09 o godzinie 13:43
Katarzyna Królak

Katarzyna Królak Doradca
marketingowy,
Interim Manager |
pureconcept.pl

Temat: CRM

Piotr L.:
A czy CRM PaniKatarzyny ma już jakies referencje i działa w realu ??

Panie Piotrze,

Dopiero po tylu miesiącach zajrzałam na forum Grupy. Proszę bezpośrednio skontaktować się z firmą Komplus - zapewne udostępni referencje tudzież umożliwi kontakt z klientami, u któryc odbyło się wdrożenie.

Pozdrawiam serdecznie

Adrian Stolarski

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Następna dyskusja:

Renesans systemów CRM




Wyślij zaproszenie do