Temat: ARCHITEKT MAREK - nowy kierunek studiów

Dla osób, które chcą podnieść swoje kompetencje i samodzielnie zarządzać markami Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego uruchomiło nowy kierunek studiów -

ARCHITEKT MAREK

Studia przygotowują do:

- samodzielnego zarządzania marką na płaszczyźnie: finansowej, sprzedażowej, wizualnej i rozwojowej,
- wykreowania nowej marki, a także przygotowania i wprowadzenia jej na rynek,
- umiejętnego określenia silnych i słabych stron marki w celu budowania przewagi konkurencyjnej,
- przygotowania planu naprawczego,
- budowania silnych więzów konsumenta z marką,
- tworzenia planów marketingowych i trade marketingowych,
- wyznaczania kierunków rozwoju marek – czynniki sukcesu,
- efektywnej pracy z agencjami kreatywnymi, domami mediowymi oraz agencjami pr i eventowymi,
- zarządzenie procesem tworzenia reklamy na wszystkich jej etapach – od briefu do oddania plików produkcyjnych (btl) i kaset emisyjnych (atl),
- zarządzenia kryzysem na marce z jak najmniejszym uszczerbkiem dla jej wizerunku.

Program tworzą i realizują najlepsi menedżerowie marek oraz przedstawiciele agencji reklamowych i pr’owych. Zajęcia mają charakter warsztatowy – 90% zajęć to seminaria, treningi, case study, warsztaty, panele dyskusyjne.

REKRUTACJA TRWA DO 30 WRZEŚNIA!

Więcej informacji: http://lazarski.pl/emarketing

Serdecznie zapraszamy!