konto usunięte
Temat: Krytyka w ustach managera – pięć złotych rad
Krytyka w ustach managera – pięć złotych radJaki powinien być dobry manager? Wymagający, wyrozumiały, odpowiedzialny i… konsekwentny. Choć cechy idealnego lidera można wymieniać w nieskończoność, ostatnia z nich jest szczególnie ważna.
Konsekwencja i egzekwowanie obowiązków pozwala na efektywne zarządzanie zespołem ludzi i kierowanie ich pracą. Kiedy manager widzi, że jego pracownik nie zrealizował zleconego zadania, musi zareagować i zastosować krytykę. Choć sytuacja ta nie należy do przyjemnych, a rozmowa z pracownikiem na temat popełnionych błędów nigdy nie jest łatwa, nie można przejść obok zaistniałego problemu obojętnie. Jak zatem zwrócić uwagę drugiej osobie, kiedy robi coś źle?
Mów konkretnie
Krytykuj zachowania, a nie ludzi
Zapytaj o powód
Rozmawiaj indywidualnie
Staraj się znaleźć rozwiązanie
Czytaj dalej: http://nf.pl/manager/krytyka-w-ustach-managera-piec-zl...