Dorota Duda

Dorota Duda Academy of Service
Excellence

Temat: sonda pt.Gdzie są Polscy Liderzy Obsługi?

Witam wszystkich serdecznie

Chciałabym zachęcić Państwa do wzięcia udziału w sondzie internetowej pt."Gdzie są Polscy Liderzy Obsługi". Sonda ta ma odpowiedzieć na pytanie czy w Polsce są firmy, które dzięki doskonałej obsłudze zasłużyły sobie na miano Liderów Obsługi w swojej branży. Sonda daje możliowść wskazania zarówno Liderów, jak i AntyLiderów, czyli firmy, które nie cieszą się sławą wśród swoich klientów. Przypadki Liderów zostaną opisane w Manager Magazin.
Zachęcam do wzięcia udziału w sondzie.
http://LiderObslugi.pl

pozdrawiam,
Dorota Duda
Arleta O.

Arleta O. konsultant HR -
trener

Temat: sonda pt.Gdzie są Polscy Liderzy Obsługi?

Dorota D.:
Witam wszystkich serdecznie

Chciałabym zachęcić Państwa do wzięcia udziału w sondzie internetowej pt."Gdzie są Polscy Liderzy Obsługi". Sonda ta ma odpowiedzieć na pytanie czy w Polsce są firmy, które dzięki doskonałej obsłudze zasłużyły sobie na miano Liderów Obsługi w swojej branży.

Wypełniłam ankietę. I nasuwa mi się pytanie czy w Polsce są w ogóle firmy, które mogą Być Liderem Obsługi. Czy definicja Lidera Obsługi powinna być w Polsce inna niż tam gdzie standardy obsługi tworzono od kilkudzisięciu lat?
Cikeawa jestem wyników sondy.
Jesli myślę o podejściu do klienta, przypomina mi sie filmik na youtube, gdzie śpiewa się o Apple. Klientka firmy Apple śpiewa o firmie, która sprzedała jej komputer. Filmik pt." Mac Beautiful" wg Jamesa Blunta...
Czy można sobie wyobrazić, że Polak śpiewa tak np. o Tepsie, albo o PKP?

Pozdrawiam
Dorota Duda

Dorota Duda Academy of Service
Excellence

Temat: sonda pt.Gdzie są Polscy Liderzy Obsługi?

Pani Arleto,

Wyniki chyba nie są super zaskakujące. W Polsce trudno wciąż o prawdziwych liderów obsługi. Mogę jednak powiedzieć,że najlepiej wypadły dwie sieciowe firmy są to: Empik oraz Piotr i Paweł.
Sonda ujawniła również potencjalnych kandydatów na Liderów, ale o tym nie chciałabym mówić przed opublikowaniem wyników w Manager Magazin. Artykuł na ten temat ukaże się w styczniowym wydaniu.
Przed niektórymi firmami, o których Pani wspomniała jeszcze bardzo daleka droga. Mam jednak nadzieję,że one również się obudzą, bowiem klienci w Polsce są coraz bardziej wymagający i te wymagania dalej będą rosnąć.

Następna dyskusja:

Podsumowanie sondy" Szukamy...




Wyślij zaproszenie do