Kasia Czarnecka

Kasia Czarnecka dziennikarz,
freelance

Temat: Współpraca

Powiemy: współpraca muzeum i szkoły czy może: współpraca muzeum ze szkołą? Czuję, że druga wersja sugeruje, że to muzeum było inicjatorem współpracy, a przecież tak naprawdę mogło być inaczej :-(

Spektakl teatralny – aktywna forma lekcji muzealnej jako przykład współpracy muzeum i szkoły

Jak będzie poprawnie? I chyba coś tu nie tak jest z interpunkcją. Bo rozumiem to jak, że spektakl jest przykładem współpracy.

Inny przykład wtrącenia chyba niewydzielonego:

Wystawa – depozytariusz historii przez „wpisanie” urzeczowionej pamięci zarówno w realną, fizyczną przestrzeń sali muzealnej, jak i w przestrzeń społeczną i semiotyczną – udostępnia ją spojrzeniu, uobecnia.Ten post został edytowany przez Autora dnia 02.07.14 o godzinie 10:26

Temat: Współpraca

Kasia C.:

Spektakl teatralny – aktywna forma lekcji muzealnej jako przykład współpracy muzeum i szkoły

Zgodnie z tytułem rozdziału książki p. Pomiana:

Od historii – części pamięci do pamięci – przedmiotu historii

Aż prosi się, by jakoś oddzielić "pamięć" od słowa "do". W Twoim przykładzie również wydzieliłabym z dwóch stron wtrącenie.Ten post został edytowany przez Autora dnia 02.07.14 o godzinie 12:56

Następna dyskusja:

Współpraca z PAP




Wyślij zaproszenie do