Anna Florentyna
P.
Scriptoris.pl —
redakcja, korekta,
skład
Temat: Przykłady koszmarków do korekty - czyli co śmieszy,...
Julia Kosek:
Anna Florentyna Popis-Witkowska:
Julia Kosek:
Anna Florentyna Popis-Witkowska:
Zdefiniowano potrzeby poziomu obsługi z wymaganym przez klientów poziomem.
Rzeczywiście można by urządzić konkurs: co miał autor na myśli.
Po zastanowieniu się stawiam na:
Zdefiniowano poziom obsługi wymagany przez klientów.
Blisko, blisko — chodziło o porównanie poziomu istniejącego z oczekiwanym (stanęło na takiej interpretacji i zmianie kolejności punktów — drugi powędrował na pozycję nr 1, pierwszy, po zmianie, wylądował piętro niżej).
No to autor po prostu zmienił zdanie, bo w pierwszej wersji przynajmniej jedno miało sens: najpierw coś zdefiniowano, później zmierzono, dalej porównano, aż w końcu zaproponowano:)
On nie zmienił zdania, on po prostu nie wiedział, o co mu chodziło, gdy płodził te punkty :D Tak więc opracowaliśmy wspólnie inną wersję punktów (jak już wspomniałam). No, bądźmy szczerzy — ja wymyśliłam, on zaakceptował ;)