Anna Janicka

Anna Janicka Specjalista ds. kadr

Temat: Dwie wypłaty w jednym miesiącu - zlecenie

Jedna umowa zlecenia zawarta na kilka miesięcy - wynagrodzenie za listopad wypłacone na początku grudnia. Wynagrodzenie za grudzień wypłacone na koniec grudnia. Jak obliczyć podatek za grudzień? Od każdej wypłaty odrębnie i zsumować? Czy obliczyć zaliczkę od łącznej kwoty wypłaty brutto? Jeżeli liczymy oddzielnie to wychodzi: 65,00 zł + 65,00 zł = 130,00 zł. Jeżeli łącznie to 129,00 zł. Zdania są podzielone, ale infolinii podatkowej skłaniali by się do wyliczenia od całości...
Ewelina B.

Ewelina B. Księgowość
uproszczona ; Kadry
i Płace

Temat: Dwie wypłaty w jednym miesiącu - zlecenie

Moim zdaniem powinnaś obliczyć zaliczkę od każdej umowy osobno.
Anna Janicka

Anna Janicka Specjalista ds. kadr

Temat: Dwie wypłaty w jednym miesiącu - zlecenie

Czyli składki ZUS liczymy od łącznej wypłaty ... ale składkę zdrowotną i podatek musimy obliczyć już oddzielnie z każdej umowy (są od siebie zależne). Hehe przepisy :)

Następna dyskusja:

UMOWA ZLECENIE




Wyślij zaproszenie do