konto usunięte

Temat: Strony internetowe banków

Kontynuując temat stron internetowych banków i ich systemów transakcyjnych trzeba jeszcze zwrócić uwagę, że w Polsce tylko 21% klientów banków korzysta z bankowości elektronicznej, co według mnie jest marnym wynikiem. Chociażby w Norwegii ten odsetek wynosi 77%, a w Holandii 73%. Z badań w tym obszarze wynika też, że duży i niewykorzystany potencjał,w sensie użytkowników, to kobiety:).
Anna S.

Anna S. "Wyobraźnia jest
ważniejsza od
wiedzy"

Temat: Strony internetowe banków

Wydaje mi się, że głównie dlatego że Paniom/Panom w oddziałach nie zależy na tym by ich klienci się "usamodzielniali" i sami pracownicy banku nie promują w żaden sposób takich rozwiązań.

Temat: Strony internetowe banków

moim zdaniem dochodzi do tego nieufność Polaków do zabezpieczeń stron bankowych. Mam kilkoro znajomych, ok. 40-tki, którzy nie chcą korzystać z netu przy obsłudze konta bo się boją, że zostaną okradzeni. A z tych kilkorga - 2 osoby w ogóle wypłacają prawie całą pensję od razu, żeby nie korzystać z karty (bo też nie ufają w zabezpieczenia). Dla mnie to trochę dziwactwo:))

konto usunięte

Temat: Strony internetowe banków

A czy ktoś z was używa wersji mobilnej strony swojego banku? Ja osobiście nie używam z powodu wolnego Symbiana.Wojciech T. edytował(a) ten post dnia 18.12.10 o godzinie 19:23
Jacek W.

Jacek W. Product Manager
Mikro/SME

Temat: Strony internetowe banków

Wojciech T.:
A czy ktoś z was używa wersji mobilnej strony swojego banku? Ja osobiście nie używam z powodu wolnego Symbiana.Wojciech T. edytował(a) ten post dnia 18.12.10 o godzinie 19:23

Używam Citi Mobile i jak dla mnie jest super.

konto usunięte

Temat: Strony internetowe banków

Ad rem,

Najlepsze w ujęciu?
1 Graficznym? 2 Funkcjonalnym? 3 Zabezpieczeń?

1/ Kwestia gustu,

2/ W mojej ocenie jest kilka stron, które są nie najgorsze w tym ujęciu. Tylko pytanie jakie operacje potrzebuję wykonywać. Każdy korzysta z konta w inny sposób – ja należę do Klientów, którzy wszystkie (no dobra, większość) płatności obsługują przez polecenie zapłaty. Także ograniczam się do oglądania jak pieniądze schodzą z konta i wędrują z odpowiednim tytułem płatności tam gdzie trzeba ;-)

3/ Tutaj pozostawiłbym pole dla specjalistów. Pomimo tego, że studiowałem informatykę to nie podjąłbym się opiniowania. Mogę tylko stwierdzić, że predefiniowanie hasła – tj. system bankowości elektronicznej, który pozwala mi wymyślić hasło do logowania się do komputera, a jednocześnie nie wymusza na mnie odpowiednio mocnego/złożonego hasła – to pierwszy krok do kłopotów. To tylko moja opinia, ale wyobrażam sobie sytuację, w której będąc na wczasach taniej jest mi skorzystać z kawiarenki internetowej niż korzystać z bezprzewodowego Internetu. I … klik, klik, podaję adres strony, login, hasło, … pewnie sam przelew jest zabezpieczony oddzielnie, ale mi dla nie zakładania takiego konta wystarczy sam fakt, że ktoś miałby wgląd w stan moich rachunków …

Tyle… ;-)

Panie Andrzeju,

Zastanawia mnie tylko jak skomplikowane otrzymywał Pan odpowiedzi z NYSE / ew, zagranicznych instytucji finansowych? Oczywiście po angielsku.

Pozdr,
łsz

Temat: Strony internetowe banków

Ja bardzo lubię stronę citibank.pl
Łatwa, przejrzysta, intuicyjna. Serwis transakcyjny również nie sprawia kłopotów.
Myślę,k że każdy lubi tą stronę banku w którym ma usługi :)

_________
Zapraszamy!
Kurs programowania
Katarzyna Ruc

Katarzyna Ruc Młodszy specjalista
ds. promocji

Temat: Strony internetowe banków

Już niedługo, bo najprawdopodobniej 9 stycznia ruszą nowe strony www Kas Stefczyka. Ciekawe czy przypadną dotychczasowym i potencjalnym użytkownikom do gustu i będą użyteczne :)

Następna dyskusja:

Rebranding banków




Wyślij zaproszenie do