Marta Grudzińska

Marta Grudzińska Specjalista ds.
materiałów
audiowizualnych

Temat: Personalizacja oferty usług bankowych

Czy uważacie że personalizacja oferty usług bankowych skierowanej do potencjalnych klientów jest szansą na znaczne obniżenie kosztów i generowanie większych zysków?

Temat: Personalizacja oferty usług bankowych

Niższe koszty i wyższe przychody to sen każdej firmy. Obawiam się jednak że w przypadku który poruszyłaś będą mizerne skutki. Piszesz że oferta miałaby być skierowana do potencjalnych klientów. Czyli niewiele o nich wiemy. Wg mnie strasznie duże koszty pozyskania rzeczowej bazy (jakich ofert który klient oczekuje).
Oczywiście to wszystko już w pewnym sensie działa. Niestety w Polsce dumnie nazywa się bankowością prywatną a nie ma z tym zbyt dużo wspólnego.
Dorota K.

Dorota K. Powołanie: Marketing

Temat: Personalizacja oferty usług bankowych

Według mnie mass customization - bo do tego zagadznienie się sprowadza - działające w innych branżach bez zarzutu, może się też sprawdzić w bankowości. Oferty szyte na miarę jednak rządzą się swoimi prawami i z całą pewnościa wymagają większych nakładów, zatem obniżka kosztów jest mało realna, zwiekszenie przychodów z tytułu rozszerzenia palety produktów, natomiast jak najbardziej. Wdrożenie masowej indywidualizacji miałaoby zapewne większą rację bytu w instytucjach z rozbudowaną siecią placówek, w których mamy do czynienia z efektami skali. Małe banki musiałyby podnieść ceny usług do poziomu, który mógłby się okazać trudny do akceptacji dla potencjalnego konsumenta.
Problem personalizacji usług może być tym bardziej ciekawy w dobie kryzysu, w której wystandaryzowane produkty bankowe nie cieszą się najlepszą sławą, a odbudowywanie relacji z klientami można rozpoczać od ukłonu w ich stronę i oferowaniu usług dopasowanych do ich potrzeb.
Paweł Tkaczyk

Paweł Tkaczyk Branding, marketing,
reklama i social
media. The Jedi way.

Temat: Personalizacja oferty usług bankowych

Co to znaczy „personalizacja”? Jeśli to oznacza, że mogę sobie wybrać, czy bank do mnie napisze maila czy SMS-a, to uważam to za standard. Nic w tym nowatorskiego :) Ale może się nie znam...
Dorota K.

Dorota K. Powołanie: Marketing

Temat: Personalizacja oferty usług bankowych

Ja przez personalizację oferty uważam jej zindywidualizowanie, czyli usługę "szytą na miarę", ale może niesłusznie:)

Następna dyskusja:

Oferty pracy




Wyślij zaproszenie do