Jarosław Waśkiewicz

Jarosław Waśkiewicz Biznesnafali.pl
Markajestkobieta.pl
Jaroslawwaskiewicz.c
om

Temat: O powszechnej ignorancji PR przez firmy i instytucje...

...A dziennikarze przez swą ignorancję nie przyczyniają się
do zwiększenia wiedzy o prawdziwych działaniach PR.

Niestety, jeszcze nie dotarła ta prosta prawda do naszych
instytucji, firm i ich właścicieli że posiadanie specjalisty od
Public Relations (nie wspominając już o rzeczniku prasowym) to nie
jest zbędny wydatek. Dobrze, że firmy w ogóle mają stronę www.
W Polsce przeszło 50% przedsiębiorstw jej nie posiada.

PR miasta to osobna działka że tak powiem. Nie wystarczy z
pewnością dział promocji w urzędzie miejskim, funkcja rzecznika
prasowego, billboardy czy kosztowne filmy reklamowe – potrzebna
jest spójna koncepcja PR miasta. W Polsce w tej kwestii jesteśmy
jeszcze na początku drogi...


O postrzeganiu PR-u przez firmy i instytucje samorządowe i o tym,
co z tego wynika, rozmawiamy z dr Ewą Hope z Politechniki
Gdańskiej - laureatką nagrody „Łby PR”, przyznawanej przez
członków Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.
http://www.biznesnafali.pl/component/content/article/7...



podyskutuj
http://www.goldenline.pl/forum/marketing-pomorze
Jarosław Waśkiewicz

Jarosław Waśkiewicz Biznesnafali.pl
Markajestkobieta.pl
Jaroslawwaskiewicz.c
om

Temat: O powszechnej ignorancji PR przez firmy i instytucje...

Decydenci w firmach są nieświadomi, jakie korzyści może przynieść wdrożenie długofalowej strategii działań komunikacyjnych...

Rozmawiamy z prof. Uniwersytetu Gdańskiego dr hab. Dorotą Simpson – Kierownik Studiów Podyplomowych "Innowacyjne Praktyki Public Relations", które zainaugurują swoją działalność pod koniec października 2010.
http://biznesnafali.pl/component/content/article/7-na-...


Obrazek
Jarosław Waśkiewicz

Jarosław Waśkiewicz Biznesnafali.pl
Markajestkobieta.pl
Jaroslawwaskiewicz.c
om

Temat: O powszechnej ignorancji PR przez firmy i instytucje...

Coraz bliżej do powstania "PRzebudzenia" Biznesnafali.pl

Tak jak zapowiadaliśmy razem z kolegami i koleżankami innych redakcji,
http://biznesnafali.pl/component/content/article/1-pol... przechodzimy do kolejnego kroku w temacie "PRzebudzenia": od publikacji materiału - do spotkania się z samymi zainteresowanym i stronami (dalej - wydania e-poradnika "PRzebudzenie").


Obrazek


Zapraszamy więc wszystkie zainteresowane strony
- dziennikarzy, redakcje oraz biznes (osoby zajmujące się marketingiem/PR, relacjami z mediami) i agencje PR/reklamowe/full service) na debatę - spotkanie, na którym porozmawiamy o tych właśnie co dziennych relacjach, zgrzytach i oczekiwaniach wobec siebie. Spróbujemy wspólnie wypracować kierunek, podstawy dla lepszej i skuteczniejszej współpracy między nami.

Spotkanie odbędzie się 23 listopada (wtorek) br. w Hotelu Sofitel Grand Sopot, ul. Powstańców Warszawy 12/14. Zainteresowanych prosimy o zgłoszenia na adres: redakcja@biznesnafali.pl do 22 listopada.

Na spotkanie zapraszają m.in.: Jarosław Waśkiewicz Biznesnafali.pl, Michał Jaczewski Moto Trendy Pomorze, Maciej Gajewski Axel Springer Polska.



Wyślij zaproszenie do