Jarosław
Waśkiewicz
Biznesnafali.pl
Markajestkobieta.pl
Jaroslawwaskiewicz.c
om
Temat: O powszechnej ignorancji PR przez firmy i instytucje...
...A dziennikarze przez swą ignorancję nie przyczyniają siędo zwiększenia wiedzy o prawdziwych działaniach PR.
Niestety, jeszcze nie dotarła ta prosta prawda do naszych
instytucji, firm i ich właścicieli że posiadanie specjalisty od
Public Relations (nie wspominając już o rzeczniku prasowym) to nie
jest zbędny wydatek. Dobrze, że firmy w ogóle mają stronę www.
W Polsce przeszło 50% przedsiębiorstw jej nie posiada.
PR miasta to osobna działka że tak powiem. Nie wystarczy z
pewnością dział promocji w urzędzie miejskim, funkcja rzecznika
prasowego, billboardy czy kosztowne filmy reklamowe – potrzebna
jest spójna koncepcja PR miasta. W Polsce w tej kwestii jesteśmy
jeszcze na początku drogi...
O postrzeganiu PR-u przez firmy i instytucje samorządowe i o tym,
co z tego wynika, rozmawiamy z dr Ewą Hope z Politechniki
Gdańskiej - laureatką nagrody „Łby PR”, przyznawanej przez
członków Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.
http://www.biznesnafali.pl/component/content/article/7...
podyskutuj
http://www.goldenline.pl/forum/marketing-pomorze