konto usunięte

Temat: Digital Signage jako nośnik reklamy bankowej

Każde przedsiębiorstwo, w tym i sektor bankowy stara się, poza aktualnymi kanałami przekazu marketingowego, wykorzystywać nowe. Jako przykład można podać reklamę na monitorach (Digital Signage), temat nie najnowszy, ale co raz częściej wykorzystywany m.in. przez banki. Teoretycznie ma optymalizować czas pobytu klienta w placówce.

Obrazek

Czy waszym zdaniem taki nośnik reklamowy/informacyjny jest skuteczny?Wojciech T. edytował(a) ten post dnia 18.12.10 o godzinie 12:56
Anna S.

Anna S. "Wyobraźnia jest
ważniejsza od
wiedzy"

Temat: Digital Signage jako nośnik reklamy bankowej

Wedlug mnie lcdki w placowkach podkreslaja nowoczesny charakter banku. Tvn24 lecace w mbanku stwarza wrazenie ze pracownicy to dobrze poinformowani doradcy klienta, ale nie wiem czy przepleciona oferta produktowa by mnie przekonala.
Krystian Słowiński

Krystian Słowiński Marketing/ Sport
Management

Temat: Digital Signage jako nośnik reklamy bankowej

Chcąc nie chcąc, czekając na swoją kolej w banku dużo większe prawdopodobieństwo, że zanotujemy w głowie coś z ekranu niż sięgniemy po ulotkę.

"ale nie wiem czy przepleciona oferta produktowa by mnie przekonala"- ona nie musi Cię przekonywać Aniu, wystarczy że każdorazowo wchodząc do swojego banku ją obejrzysz i nieświadomie zanotujesz. Po kilku dniach będziesz wieczorem przy winku rozmawiać ze znajomymi i na pytanie: Czy znasz jakąś dobrą lokatę, bo chciałbym założyć? odpowiesz: tak znam u mnie w banku jest taka jedna...
O to w tym wszystkim chodzi tak naprawdę według mnie, oczywiście przy okazji tak jak podkreślasz jest to również "pokazanie siły" i nowoczesności instytucji:)

Następna dyskusja:

Konkursy Technologiczne "Ga...




Wyślij zaproszenie do