konto usunięte
Temat: PR-owcy. Olewacie ich czy nie?
Temat w zasadzie skierowany tylko do czynnych dziennikarzy, bombardowanych 90 mailami i 50 telefonami dziennie od PRowców, zapraszających na prezentację nowej linii margaryny w sposób taki, jakby od waszej obecności tam zależał los świata.PR-owców mających pretensję o niewykorzystanie łaskawie podesłanych mailem / pocztą analogową materiałów prasowych i nie rozumiejący naszych zastrzeżeń o "brak newsa" tudzież unikanie kryptoreklamy.
Do tego - agencje kombajny, obsługujące 20 duzych firm,co powoduje że ktoś pełniący teoretycznie rolę rzecznika nie potrafi niczego sensownego powiedzieć, jeśli tylko gazetka szkolna nie pyta o pierdoły.
reasumując:
1. Namolność;
2. Brak profesjonalizmu i kompletne niezrozumienie specyfiki branży dziennikarskiej;
3. zła jakość materiałów prasowych / odczytywanie na konferencjach tego, co w rozdanych press releasach.
Oczywiście, to krzywdzące uogólnienie, poczynione jednak na podstawie nie tylko własnych doświadczeń. Co nie zmienia faktu że są doskonali PRowcy, chodzące kopalnie PPRZYDATNYCH informacji, ale to już inna historia.
Co o tym sądzicie?Tomek Boguszewicz edytował(a) ten post dnia 28.09.07 o godzinie 13:36