konto usunięte

Temat: notka prasowa

INTERNETOWY BILLBOARD COOPERATEWEB

Jak szybko i skutecznie wypromować się w Internecie? Jak dotrzeć z informacją o swoich produktach i usługach do potencjalnych klientów? Wiele firm ciągle zadaje te pytania. Okazuje się, że koszty skutecznej kampanii reklamowej nadal są dość wysokie dla wielu z nich. Nawet w Internecie trzeba słono płacić za reklamę. Są jednak pewne sposoby, aby ominąć finansowy problem promocji i dotrzeć do milionów potencjalnych klientów.
Takim sposobem jest crossmarketing, a konkretniej crosspromocja i kooperacja. Przedsięwzięciem realizującym tę ideę jest projekt Billboard CooperateWeb realizowany przez serwis internetowy B2B maypi.com.

Billboard CooperateWeb to internetowa promocja firm na rynku krajowym i na rynkach zagranicznych. Jej celem jest stworzenie ogólnodostępnego forum promocji, które poprzez ilość i różnorodność swych uczestników, zaoferuje im nową formę reklamy. Głównymi hasłami są tu kooperacja, współpraca i partnerstwo.

NA CZYM TO POLEGA?
Billboard CooperateWeb znajduje się w serwisie internetowym maypi.com. Cała strona podzielona jest na 100 pixelowe moduły. Firma może być reprezentowana na takim module lub na jego wielokrotności, np. 200 pixeli, 300 pixeli, 400 pixeli itd. Cały Billboard CooperateWeb ma powierzchnię 1.000.000 pixeli. Jest to tylko jedna strona, więc ilość miejsc jest ograniczona.

Celem Billboard CooperateWeb jest wypełnienie całej powierzchni pixelowej internetowego billboardu, reklamami, logotypami, czy innymi formami graficznymi firm zainteresowanych crosspromocją.

W jednym miejscu znajdą się setki, być może tysiące firm, które będą stanowić podstawowy wybór dla wielu potencjalnych klientów i kooperantów. Jedno źródło wyboru i informacji o firmach z Polski dla krajowych i zagranicznych odbiorców. W szybkim dotarciu do odpowiedniej firmy pomaga prosty, tabelaryczny układ informacji kontaktowych.

Billboard CooperateWeb to billboard internetowy, a co za tym idzie interaktywny. Jest tu więc możliwość przypisania strony internetowej do każdego modułu promocyjnego, można zamieścić dodatkowo tekst w tzw. „żółtym dymku”, można także umieścić videoprezentację biznesową firmy lub produktu. Nowością jest system rekomendacji firm, czyli wpisywania pozytywnych ocen i opinii. Co oczywiście widoczne jest już na poziomie pierwszego kontaktu i stanowi dodatkowy atut firmy mającej pozytywne opinie od swych klientów.

CZAS
Start projektu miał miejsce w maju 2007r.
Abonament CooperateWeb wiąże się z wykupieniem powierzchni pixelowej w Billboard CooperateWeb. Po upływie rocznego abonamentu, firma może go przedłużyć o kolejne 12 miesięcy. Jeśli firma zrezygnuje z przedłużenia, wtedy powierzchnia na billboardzie jest dostępna dla innych użytkowników i może być znowu sprzedana.

DODATKOWE MOŻLIWOŚCI W RAMACH BILLBOARD COOPERATEWEB
Oprócz prezentacji firmy w samym Billboardzie CooperateWeb przewidziano szereg dodatkowych udogodnień dla zainteresowanych firm, m.in.:
• bazę danych firm z wieloma opcjami wyszukiwania i ustawiania
• system rekomendacji
• forum zapytań ofertowych
• informacje o zaproszeniach/wydarzeniach biznesowych
• chat biznesowy
• ogłoszenia kooperantów
Warto dodać, iż roczny abonament nie ma limitu zamieszczanych ogłoszeń i informacji PR-owych. Tylko od danej firmy zależy jak będzie widoczna i ile informacji o niej pojawi się w serwisie.


KTO MOŻE WZIĄĆ UDZIAŁ W BILLBOARD COOPERATEWEB?
Każdy podmiot gospodarczy zainteresowany promocją swojej marki lub produktu, a także indywidualne osoby – specjaliści biznesu.

JAKIE SĄ WARUNKI UCZESTNICTWA W PROJEKCIE BILLBOARD COOPERATEWEB?
W projekcie mogą wziąć wszystkie firmy niezależnie od wielkości, własności, liczby pracowników. Rejestracja jest bezpłatna. Abonament umożliwia pokazanie się na billboardzie internetowym i zamieszczenie videoprezentacji. Koszt abonamentu liczony jest wg liczby zajętych pixeli w Billboard CooperateWeb. Przy wykupionej powierzchni do 1000 pixeli za jeden pixel płaci się 2 PLN. Powyżej 1000 pixeli, koszt jednego pixela wynosi 1 PLN. Najmniejsza ilość pixeli, którą można wykupić (podstawowy moduł) to 100 pixeli. Największa ilość pixeli – bez ograniczeń.



Oprócz projektu Billboard CooperateWeb serwis internetowy maypi.com realizuje także Billboard SharesWall. Projekt polega także na wypełnieniu 1.000.000 pixeli, z tym że reprezentacją są tu tylko i wyłącznie spółki giełdowe. Jest to interaktywna ściana akcji online, gdzie użytkownik może na bieżąco śledzić notowania wartości poszczególnych spółek.

konto usunięte

Temat: notka prasowa

Ładnie to tak spamować?

konto usunięte

Temat: notka prasowa

Taka z tego notka prasowa jak ze mnie prezes TVNu...

(a może o czymś nie wiem?)
Bartłomiej Juszczyk

Bartłomiej Juszczyk dyrektor
zarządzający Grupa
Adweb; inwestor,
wykładowca, ...

Temat: notka prasowa

Czyżby coś w stylu przejrzałych już projektów "1 milion pixeli" ?
Anna Deręgowska-Watza

Anna Deręgowska-Watza PR Director w Planet
PR

Temat: notka prasowa

Bartłomiej J.:
Czyżby coś w stylu przejrzałych już projektów "1 milion pixeli" ?

Tak... I chyba zaspamował tym co drugie forum na GL...
Andrzej Stanisław N.

Andrzej Stanisław N. MediaStyle
Style'One

Temat: notka prasowa

było, było, było a w wydaniu Polskim bedzie to wielkie g.....
Bartłomiej Juszczyk

Bartłomiej Juszczyk dyrektor
zarządzający Grupa
Adweb; inwestor,
wykładowca, ...

Temat: notka prasowa

W wydaniu polskim najradośniejsze było to, że w ciągu bodaj tygodnia czy dwóch natrafiłem na ok. 5-6 stron w temacie "1 milion pikseli" i każdy zarzekał się, że to wspaniały pomysł, samodzielny (a jakze), itepe....



Wyślij zaproszenie do