Paweł Tkaczyk

Paweł Tkaczyk Branding, marketing,
reklama i social
media. The Jedi way.

Temat: Logo pro bono: podarujmy organizacjom non-profit...

Dziennikarze drodzy ;-) Jeśli uznacie, że temat jest wart głoszenia, chętnie udzielę dodatkowych informacji. Wiem, jak dotrzeć do projektantów (zgłaszają się już dość licznie), ale do „masowych odbiorców” i organizacji non-profit... tu liczę na Waszą pomoc. Pomożecie? :)

Akcja „Logo pro bono” ma na celu zebranie z jednej strony przedstawicieli organizacji non-profit, którzy chcą zadbać o lepszy wizerunek, a z drugiej strony projektantów, którzy mają potrzebne umiejętności i są gotowi oddać je na użytek szczytnego celu.

Akcja jest rozwinięciem tego, co robiliśmy w MIDEA już od jakiegoś czasu: dwa razy do roku projektowaliśmy za darmo identyfikację dla instytucji pożytku publicznego. Dlaczego? Ponieważ wierzymy, że w ten sposób im pomagamy: profesjonalny wizerunek pozwala większej liczbie osób zapamiętać daną organiazację, a przez to lepiej propagować jej cele i idee.

Nasze możliwości są jednak ograniczone, a organizacji, którym dobry wizerunek naprawdę by pomógł, jest dużo. Pomyśleliśmy zatem, że „zarazimy” naszym pomysłem większą liczbę osób, projektantów i agencji. Mogą pomóc w ten sam sposób. Z drugiej strony – dzięki nagłośnieniu akcji – usłyszą o nas organizacje charytatywne, które wcześniej by do nas nie dotarły, albo nie pomyślały o profesjonalnym wizerunku.

Czego oczekuję od Ciebie? Wybierz punkt, który najbardziej Ci odpowiada...
Jeśli znasz organizację non-profit, której przydałby się profesjonalnie zaprojektowany wizerunek, skieruj jej przedstawiciela na stronę akcji. Dalej poradzimy sobie sami, a wdzięczność i tak spadnie na Ciebie.
Jeśli jesteś projektantem lub masz umiejętności, które mogą się przydać w naszej akcji, zgłoś się do współpracy. Dostaniesz do zaprojektowania wizerunek jednej z organizacji, a Twoje dane pojawią się na stronie akcji w ramach podziękowania.
Jeśli jesteś dziennikarzem, masz kontakty w „świecie mediów”, prowadzisz blog – pomóż nagłośnić akcję. Im więcej osób się o niej dowie, tym więcej osób skorzysta. I będzie to Twoja zasługa.

...i zróbmy wspólnie coś dobrego :)

A jeśli masz jakiekolwiek pytania, chcesz dowiedzieć się więcej o akcji, jestem do dyspozycji: logoprobono@midea.pl

Temat: Logo pro bono: podarujmy organizacjom non-profit...

Telewizji studenckiej też pomożecie?:)Katarzyna Kabat edytował(a) ten post dnia 12.12.08 o godzinie 14:50
Paweł Tkaczyk

Paweł Tkaczyk Branding, marketing,
reklama i social
media. The Jedi way.

Temat: Logo pro bono: podarujmy organizacjom non-profit...

Jak dla mnie, spełnia wymogi „non-profit” :-)

Temat: Logo pro bono: podarujmy organizacjom non-profit...

czy mogę dostać na priv jakieś bliższe info na temat logo pro bono?
jak to działa?



Wyślij zaproszenie do