Ewa K. redaktor/fotograf
Temat: Konferencja Muzyka a Biznes 2009!
KONFERENCJA Muzyka a Biznes 2009 to wydarzenie skupiające najważniejszych przedstawicieli show biznesu, czołowych muzyków, dziennikarzy muzycznych, oraz rzesze słuchaczy (pierwszą edycję odwiedziło ponad 200 osób, druga zgromadziła w sumie ok. 450 osób.) Cykl spotkań, które w tym roku odbędą się po raz trzeci, obejmuje szerokie spektrum zagadnień dotyczących rynku muzycznego. Uczestnicy, którymi w większości są studenci, otrzymują unikatową szansę poszerzenia swojej wiedzy dotyczącej organizacji imprez muzycznych i poznania reguł przemysłu fonograficznego. Słuchacze uczestniczą też, wspólnie z gośćmi, w żywiołowych dyskusjach związanych z muzyką i zjawiskami jej towarzyszącymi.---------------------------------------
PLAN - 17. kwietnia 2009 r.
10:30-11:30
Polska polityka kulturalna - fakt czy mit?
Spotkanie z osobami odpowiedzialnymi za politykę kulturalną w Polsce oraz organizacjami pozarządowymi korzystającymi z narzędzi polskiej polityki kulturalnej.
Goście: Ewa Czeszejko-Sochacka (pełnomocnik prezydenta m.st. Warszawy ds. przygotowań miasta do uzyskania tytułu Europejskiej Stolicy Kultury, Grzegorz Lewandowski (Chłodna 25), Magdalena Sroka (dyrektor Krakowskiego Biura Festiwalowego).11:45-13:15
Ostatni rok festiwali muzycznych - czy kryzys zabije branżę?
Dyskusja o przyszłości rynku koncertowego.
Goście: Mariusz Adamiak (Adamiak Jazz), Stanisław Trzciński (STX Jamboree), Mikołaj Ziółkowski (Alter Art). Moderator: Mariusz Herma (Przekrój).13:45-14:45
Pozostaje tylko bloggować?
Rzecz o ewolucjii mediów muzycznych.
Goście: Bartek Chaciński (Przekrój), Piotr Metz (Machina, Trójka).
Na wszystkie panele wstęp wolny.
Szkoła Główna Handlowa budynek A, aula A, ul. Rakowiecka 24
---------------------------------
ORGANIZATOR
NMS SGH "MAGIEL" powstał w grudniu 1995 roku z inicjatywy grupy studentów SGH z zacięciem dziennikarskim. Na początku powstawał na kserokopiarce i wychodził w zaledwie kilkuset egzemplarzach. Jednak determinacja jego twórców sprawiła, że od tamtego czasu "MAGIEL" urósł w siłę i w tej chwili jest to najważniejsze medium studenckie na Uczelni. Miesięcznik zawiera informacje uczelniane, aktualności organizacji studenckich i kół naukowych, a także komentarze do aktualnych wydarzeń ze świata polityki i gospodarki. Poza tym ponad połowę objętości gazety zajmują działy kulturalne, takie jak film, teatr, muzyka, gdzie młodzi dziennikarze recenzują koncerty, spektakle, książki i dzielą się swoimi spostrzeżeniami na temat życia studenckiego w Warszawie. Praca w gazecie daje studentom również szansę poznania ciekawych ludzi z wielkiego świata. Reporterzy działu "Człowiek z pasją" i cyklu "Nasi na Wiejskiej" co miesiąc mają okazję do przeprowadzenia wywiadu z politykami, praktykami biznesu, a także osobowościami nie związanymi ściśle z tematyką ekonomiczno-gospodarczą. Ale "MAGIEL" to nie tylko czasopismo. Dla członków redakcji i Stowarzyszenia Akademickiego MagPress, wydawcy magazynu, stanowi miejsce spotkań, nawiązywania znajomości, okazję do szlifowania warsztatu dziennikarskiego, doskonalenia swoich umiejętności w działach takich jak fundraising, marketing czy PR. NMS SGH "MAGIEL" jest wydawany w nakładzie 4000 egzemplarzy, 7 razy w roku. Kolportowany jest bezpłatnie na terenie Szkoły Głównej Handlowej. Druk pokrywają w całości reklamodawcy i sponsorzy. KontaktAdres redakcji:
Aleja Niepodległości 162, pokój 64
02-554 Warszawa
tel. (0 22) 564 97 57
Koordynatorzy Projektu "Muzyka a Biznes"Tadeusz Kuropatwiński
tadeusz.kuropatwinski(at)gmail.com
+48 506 891 251
Wojciech Kożuch
wkozuch(at)gmail.com
+48 663 758 122