Dorota Frelich

Dorota Frelich
(seo)copywriter/auto
r
tekstów/specjalistk
ds. komunikacji

Temat: BLOG: czy warto go zakładać?

Warto, zdecydowanie warto:). Sama prowadzę swój już od ponad roku i nie żałuję. Co prawda pojawiają się problemy z regularnością, czasem i pisaniem tak, aby notatka była ciekawa, ale z drugiej strony regularnie dostaję pozytywne komentarze od moich czytelników, dzięki którym wiem na pewno, że warto. Zresztą, któż z nas nie ma jakiś tam problemów czy zmartwień? - w końcu takie jest życie.
Poza tym dobry blog to i reklama siebie lub firmy, i zdobywanie doświadczenia w pisaniu, promocji, swego rodzaju obycia w świecie blogerów oraz Internetu:). A im większy wysiłek, tym większa reklama, rozpoznawalność, no i oczywiście satysfakcja (i to nie tylko ta zawodowa).

pozdrawiam:)Ten post został edytowany przez Autora dnia 23.05.15 o godzinie 19:10

Temat: BLOG: czy warto go zakładać?

Ja myślę o założeniu nie bloga, a strony internetowej.
Kamil Rozlach

Kamil Rozlach analityk, Citi Bank

Temat: BLOG: czy warto go zakładać?

Dla przyjemności - warto.

Jak ktoś chce, żeby tego bloga jakieś zauważalne rynkowo ilości ludzi czytały, a nie jest celebrytą i nie chce wkładać dość sporej kasy w promocję, to za łatwo na ten moment nie będzie.
Agata Koszka

Agata Koszka copywriter,
freelancer

Temat: BLOG: czy warto go zakładać?

Warto założyć stronę internetową pod własnym nazwiskiem i na niej publikować wpisy typu blogowego, felietony, recenzje + portfolio i kontakt. Mówimy o koszcie chyba max 20 złotych w skali roku, a korzyści mogą być ogromne. Mogę też być żadne...
Marta Klimowicz

Marta Klimowicz Online Marketing

Temat: BLOG: czy warto go zakładać?

Moim zdaniem warto, jeśli masz konkretny pomysł i motywację, żeby go realizować. Samo pisanie to jedno, ogarnięcie techniczne bloga to też nie jest przesadnie duże wyzwanie, natomiast już promocja bloga, zdobycie czytelników i stworzenie wokół niego społeczności to już znacznie trudniejsze zadanie.

Gdybyś była zainteresowana tą tematyką, to razem z jedną z najpopularniejszych polskich blogerek life-style'owych Joanną Glogazą napisałyśmy ebooka o profesjonalnym blogowaniu. Asia bloguje z powodzeniem od 8 lat, niedawno ukazała się jej książka wydana przez prestiżowe wydawnictwo Znak, od kilku lat utrzymuje się z blogowania. Ja natomiast znam się na rozwijaniu społeczności i marketingu internetowym.

Prowadzimy również listę mailingową dla blogerów, regularnie wysyłając im konkretną wiedzę i praktyczne rozwiązania, a także prowadząc dla nich indywidualne konsultacje. Gdybyś miała ochotę - zapraszam do pobrania bezpłatnego fragmentu książki tutaj: http://styledigger.com/ebook-jak-zarabiac-na-blogu Gdybyś miała pytania czy wątpliwości - chętnie odpowiem.
Łukasz D.

Łukasz D. Marketing B2B I
Digital Marketing I
E-commerce I Video

Temat: BLOG: czy warto go zakładać?

Marta K.:
Moim zdaniem warto, jeśli masz konkretny pomysł i motywację, żeby go realizować. Samo pisanie to jedno, ogarnięcie techniczne bloga to też nie jest przesadnie duże wyzwanie, natomiast już promocja bloga, zdobycie czytelników i stworzenie wokół niego społeczności to już znacznie trudniejsze zadanie.

Gdybyś była zainteresowana tą tematyką, to razem z jedną z najpopularniejszych polskich blogerek life-style'owych Joanną Glogazą napisałyśmy ebooka o profesjonalnym blogowaniu. Asia bloguje z powodzeniem od 8 lat, niedawno ukazała się jej książka wydana przez prestiżowe wydawnictwo Znak, od kilku lat utrzymuje się z blogowania. Ja natomiast znam się na rozwijaniu społeczności i marketingu internetowym.

Prowadzimy również listę mailingową dla blogerów, regularnie wysyłając im konkretną wiedzę i praktyczne rozwiązania, a także prowadząc dla nich indywidualne konsultacje. Gdybyś miała ochotę - zapraszam do pobrania bezpłatnego fragmentu książki tutaj: http://styledigger.com/ebook-jak-zarabiac-na-blogu Gdybyś miała pytania czy wątpliwości - chętnie odpowiem.

Podzielam Twoją opinię.

Dzisiejszy bloger to często multimedialny kombajn. Kilka umiejętności w jednej ręce i głowie, nadążanie za trendami (i reagowanie na nie, jak np. robienie wideo-jeśli ktoś to docenia, promocja treści). Rozwijanie społeczność powinno trwać. To jak budowanie relacji z klientem. Nie da się tego zrobić, o tak, w kilka miesięcy, jeśli mam na myśli np. blog para podróżniczy.
Sylwia Ł.

Sylwia Ł. Copywriter, redaktor
internetowy,
specjalista do spraw
ma...

Temat: BLOG: czy warto go zakładać?

Ja bym ujęła to w ten sposób: bloga nie warto zakładać, bloga warto prowadzić. Kto ma wiedzieć to wie, co mam na myśli. Powodzenia w PROWADZENIU bloga.
Gabriel Juszczak

Gabriel Juszczak Kierownik, Żabka
Polska sp. z o.o.

Temat: BLOG: czy warto go zakładać?

Jeśli tylko masz pomysł - pisz!



Wyślij zaproszenie do