Justyna Tądel www.agentki-arete.pl
Temat: Kobiety z bronią ;)
Kobiety z broniąPomysł na klienta, pomysł na siebie
Rozpoznawalne logo, przemyślana kampania reklamowa, ciekawa firmowa impreza. O tym, ile mogą wnieść w rozwoju przedsiębiorstwa, nie trzeba długo przekonywać. Coraz częściej na profesjonalną pomoc decydują się nie tylko wielkie koncerny, ale także mniejsze firmy. Stąd też agencje PR muszą mieć pomysł nie tylko na swojego klienta, ale także na siebie.
Ze względu na rozwiniętą konkurencję, każda z nich musi mieć konkretne pole działania. I pomysł. Nie tylko dla przyszłych klientów, ale także dla siebie. Kreatywną myśl, która wyróżni ją spośród agencyjnego tłumu.
- Bylejakość jest Twoim wrogiem! Marzy Ci się marketingowy cud? Jeśli tak, dobrze trafiłeś. Faworyzujemy ciężkie przypadki! – tak reklamuje się Agencja Medialna ARETE ze Świdnicy na Dolnym Śląsku. Na co stawia ARETE? Po wizycie na stronie internetowej (http://agentki-arete.pl ) i zerknięciu na ofertę, trudno się oprzeć wrażeniu, że na kobiecość. W skład firmy wchodzą same panie. Jedno zdjęcie wystarczy jednak, by stwierdzić, że ze słabą płcią mają mało wspólnego i uwierzyć, że będą walczyć razem ze swoim klientem. I to dosłownie – bo odwiedzającym stronę internetową ukazują się kobiety z pistoletami, a ARETE jawi się jako agencja nie medialna, a detektywistyczna. Skąd konwencja broni? Stąd, że wspólniczki określają siebie jako agentki do zadań specjalnych. Które potrafią pomóc nie tylko gigantom, ale także mniejszym, świadomym PR-u firmom. Jak jednak zapewniają, rynek lokalny jest dla nich tylko przedprogiem.
Ale sam wizerunek przecież nie wystarczy. Co na to kobiety z bronią? - Nie będziemy mówić, że zajmujemy się organizacją wyjątkowych imprez, że potrafimy „ugłaskać media” tak, by publikowały o Twojej firmie ciekawe informacje, że Cię zaskoczymy i że współpracujemy z największymi…Nie będziemy tego robić, bo… chcemy Ci to udowodnić! – zapewnia Joanna Paruch, wspólniczka Agencji Medialnej ARETE.
Na swoim koncie mają m.in. z Leroy Merlin w Świdnicy. Kampania otwarcia, akcje społeczne, imprezy firmowe – oto, co robiły dla hipermarketu. Zapewniają, że specjalnie wykreowana akcja może kosztować o wiele mniej niż reklamy. Tak było przypadku Sobotniego Wolontariatu– 3-tygodniowej kampanii społecznej, realizowanej dla Leroy Merlin w Świdnicy, przy współudziale Domów Dziecka z trzech powiatów i kilkunastu mediów w ramach patronatu medialnego.
A jaki pomysł na własną promocję ma Agencja Medialna ARETE? – Oczywiście nie możemy zdradzić wszystkiego, ale uchylimy rąbka tajemnicy, zapraszając na naszą nową stronę internetową. Tam możecie podglądać nas przy pracy za pomocą firmowego bloga. Chyba jednak powinnam ograniczyć zaproszenie tylko do osób pełnoletnich – uśmiecha się Justyna Tądel, druga ze wspólniczek.
Żeby ocenić, czy coś w tym jest, czy to tylko czcza medialna paplanina potrzeba czasu. Mimo wszystko na stronę internetową raczej zerknąć – choćby dla wrażeń wizualnych.Justyna Tądel edytował(a) ten post dnia 14.01.10 o godzinie 14:58