Magdalena
Buraczewska-Świą
tek
poetka, pedagog,
copywriterka,
dziennikarka,
konsultant d...
Temat: Kiedy trzeba "coś" napisać
Bardzo chętnie podejmę współpracę, na zasadzie umowy o dzieło, w zakresie:- tworzenia tekstów o różnej tematyce (w tym reklamowych, na strony www, ulotki, plakaty, mailingowych, artykułów, wierszy)
- redagowania tekstów (pod względem graficznym, stylistycznym, składniowym)
- przygotowania prezentacji Power Point
- korekty tekstów
- przepisywania tekstów
Nikomu nie trzeba mówić jak ważne jest słowo i jak wielką posiada moc. Nie może obyć się bez niego żadna strona internetowa, żadna reklama czy promocja, ale podobnie jak w każdej dziedzinie życia są rzeczy lepsze i gorsze, tak i słowo może w mniejszym bądź większym stopniu spełniać swoją funkcję.
Jeśli zależy Ci na tym, by osoba, która będzie czytać teksty umieszczone na Twojej stronie lub zapoznawać się z Twoją ofertą produktową, odniosła jak najlepsze wrażenie i została w delikatny sposób przekonana o funkcjonalności proponowanych przez Ciebie rozwiązań, to powinieneś pomyśleć o najlepszej jakości słowa.
Zanim podejmiesz decyzję przeczytaj:
nie warto płacić firmom copywriterskim za utrzymanie biura i całej kadry pracowniczej. Zamiast przepłacać lepiej poszukać wartościowego copywritera, który wykona zleconą przez Ciebie pracę za znacznie mniejsze pieniądze, a przy tym nie będzie dzielił swojego czasu między kilka projektów, co może ostatecznie przełożyć
się na jakość i czas realizacji zadania.
Pamiętaj, że DROŻEJ WCALE NIE ZNACZY LEPIEJ.
Jeśli okaże się, że to ja mogłabym Ci pomóc i podzielić się z Tobą swoimi pomysłami - cenę wykonania zlecenia ustalisz Ty, zgodnie z przeprowadzonym przez Ciebie kosztorysem i Twoimi możliwościami finansowymi. Ty też wybierzesz najbardziej optymalny czas realizacji.
Na zachętę napiszę, że posiadam spore doświadczenie w bezproblemowych i owocnych kontaktach ze zleceniodawcami, a moje wykształcenie i umiejętności (związane m.in. z wydaniem tomiku Słone paluszki) w pełni pozwalają mi nazwać się profesjonalistką.
Stawiam na prostotę i oryginalność rozwiązań, łączenie obrazu z pismem, wieloznaczność myśli i jak najmocniejsze oddziaływanie na odbiorcę.
Wiem, że wszystko to może wydać Ci się niewiarygodne, zwłaszcza, że gdy sama czytam powyższe słowa zastanawiam się czy przypadkiem nie brzmią jak tania autoreklama. Wystarczy jednak Twoja decyzja i kontakt ze mną (magda@buraczewska.pl, gg 5418001), by przekonać się że moje słowa mają pokrycie.
Magda Buraczewska