Magdalena  Buraczewska-Świą tek

Magdalena
Buraczewska-Świą
tek
poetka, pedagog,
copywriterka,
dziennikarka,
konsultant d...

Temat: Kiedy trzeba "coś" napisać

Bardzo chętnie podejmę współpracę, na zasadzie umowy o dzieło, w zakresie:

- tworzenia tekstów o różnej tematyce (w tym reklamowych, na strony www, ulotki, plakaty, mailingowych, artykułów, wierszy)
- redagowania tekstów (pod względem graficznym, stylistycznym, składniowym)
- przygotowania prezentacji Power Point
- korekty tekstów
- przepisywania tekstów

Nikomu nie trzeba mówić jak ważne jest słowo i jak wielką posiada moc. Nie może obyć się bez niego żadna strona internetowa, żadna reklama czy promocja, ale podobnie jak w każdej dziedzinie życia są rzeczy lepsze i gorsze, tak i słowo może w mniejszym bądź większym stopniu spełniać swoją funkcję.

Jeśli zależy Ci na tym, by osoba, która będzie czytać teksty umieszczone na Twojej stronie lub zapoznawać się z Twoją ofertą produktową, odniosła jak najlepsze wrażenie i została w delikatny sposób przekonana o funkcjonalności proponowanych przez Ciebie rozwiązań, to powinieneś pomyśleć o najlepszej jakości słowa.

Zanim podejmiesz decyzję przeczytaj:

nie warto płacić firmom copywriterskim za utrzymanie biura i całej kadry pracowniczej. Zamiast przepłacać lepiej poszukać wartościowego copywritera, który wykona zleconą przez Ciebie pracę za znacznie mniejsze pieniądze, a przy tym nie będzie dzielił swojego czasu między kilka projektów, co może ostatecznie przełożyć
się na jakość i czas realizacji zadania.

Pamiętaj, że DROŻEJ WCALE NIE ZNACZY LEPIEJ.

Jeśli okaże się, że to ja mogłabym Ci pomóc i podzielić się z Tobą swoimi pomysłami - cenę wykonania zlecenia ustalisz Ty, zgodnie z przeprowadzonym przez Ciebie kosztorysem i Twoimi możliwościami finansowymi. Ty też wybierzesz najbardziej optymalny czas realizacji.

Na zachętę napiszę, że posiadam spore doświadczenie w bezproblemowych i owocnych kontaktach ze zleceniodawcami, a moje wykształcenie i umiejętności (związane m.in. z wydaniem tomiku Słone paluszki) w pełni pozwalają mi nazwać się profesjonalistką.
Stawiam na prostotę i oryginalność rozwiązań, łączenie obrazu z pismem, wieloznaczność myśli i jak najmocniejsze oddziaływanie na odbiorcę.

Wiem, że wszystko to może wydać Ci się niewiarygodne, zwłaszcza, że gdy sama czytam powyższe słowa zastanawiam się czy przypadkiem nie brzmią jak tania autoreklama. Wystarczy jednak Twoja decyzja i kontakt ze mną (magda@buraczewska.pl, gg 5418001), by przekonać się że moje słowa mają pokrycie.

Magda Buraczewska

konto usunięte

Temat: Kiedy trzeba "coś" napisać

Sama wbijasz sobie samobója, bo do końca tego postu to chyba dotrą tylko najwytrwalsi :)
Magdalena  Buraczewska-Świą tek

Magdalena
Buraczewska-Świą
tek
poetka, pedagog,
copywriterka,
dziennikarka,
konsultant d...

Temat: Kiedy trzeba "coś" napisać

ale to jest mniej więcej tak, jak z talerzykiem, na dnie którego widnieje myszka Mickey (albo Harry Potter, albo jakaś inna fotografia) :) - nie zjesz do końca, nie zobaczysz :)

faktem jednak jest, że najważniejsze informacje znajdują się na samym początku

konto usunięte

Temat: Kiedy trzeba "coś" napisać

1. pisz takie oferty krótsze
2. zbieraj do portfolio jak najwięcej rzeczy. jak nie masz portfolio - pisz na razie za darmo, byleby zdobyc doświadczenie
3. rejestruj się na wszystkich portalach z ogloszeniami o pracy, ogłoszenia z oczekiwanymi posadami będą przychodzić na mejla
4. zrób sobie stronkę, chociażby darmową
5. rozsyłaj cv wszędzie (ja w październiku wysłałam półtorej tysiąca:)
6. dawaj swoje takie ogłoszenia na stronach, portalach itp.

powinno pomóc:)
powodzenia:)
Tomek Banasik

Tomek Banasik NAZYWAMY.COM /
firmujemy dobre
nazwy

Temat: Kiedy trzeba "coś" napisać

Wybacz, ale dużo osób nie dotrze do końca (patrz - np. ja) bo zniechęceni samym rozmiarem tekstu stwierdzą, że szkoda czasu go czytać. Pozdr.
Magdalena  Buraczewska-Świą tek

Magdalena
Buraczewska-Świą
tek
poetka, pedagog,
copywriterka,
dziennikarka,
konsultant d...

Temat: Kiedy trzeba "coś" napisać

dziękuję za porady, Malino :) - są cenne i właśnie powoli zaczynam wypełniać każdy z punktów

Tomek, no ja wiem, że rozmiar czasem może porazić :) i poraża (wiedziałam to też, kiedy stawiałam ostatnią kropkę, a mimo tego nie zdecydowałam się na skrócenie tekstu, a więc efekt końcowy zupełnie zamierzony), ale myślę, że wystarczy przeczytać sam początek, żeby wiedzieć o co chodzi
Rafał Kucharski

Rafał Kucharski COPYWRITER SZUKA
ZLECEŃ

Temat: Kiedy trzeba "coś" napisać

Witajcie:)
Z wielką chęcią przeczytałem od deski do deski.
Naprawdę problem w przeczytaniu takiego tekstu?
Ja go nie mam, za to widzę ten sam zapał i zaangażowanie w słowotwórstwie co ja przejawiam:)
Jest ciężko, ale bądź konsekwentna w zamierzeniu:)
TRZYM SIĘ CIEPLUTKO i nie daj się:)
Rafał

Temat: Kiedy trzeba "coś" napisać

Rafale - tak - jest problem.
Nie mówimy o prozie (gdzie i 39767256784256397628726 stron OK byle pięknie i ciekawie), lecz o reklamie.
A tu - wyraźnie i na temat
Kiedyś usłyszałam że dobre copy to takie z którego już nie ma co wyciąć.I zgadzam się z tym w pełni.
Dłuższe teksty (ale nie aż tak długie) mogą iść na www gdzie odsyłamy zwykle po "więcej info".

I nie chodzi tu o nas. Ja mogę dotrzeć do końca - OK. Ale ludzie w firmach (także rekruterskich) nie mają czasu. Powinni dostać coś w co nie muszą się zagłębiać. A to oznacza ze 2 3 linijki max + namiary na daną osobę.

Wierzę, że Magdalena umie pisać. Dowodem jest jej strona. I na nią może odsyłać ciekawskich. Reszcie wystarczy kilka słów - mają zainteresować - przekona portfolio i rozmowa.
Magdalena  Buraczewska-Świą tek

Magdalena
Buraczewska-Świą
tek
poetka, pedagog,
copywriterka,
dziennikarka,
konsultant d...

Temat: Kiedy trzeba "coś" napisać

pkt 4 - częściowo wypełniony

---> http://buraczewskacopy.pl.tl <--
Ewa Michałowska

Ewa Michałowska
www.copywriting.pl.t
l copywriting,
naming, marketing,
P...

Temat: Kiedy trzeba "coś" napisać

widze, że skorzystałysmy z tej samej opcji (tl) :)

http://www.copywriting.pl.tl :)

u mnie też strona ekspresowa i tymczasowa, baaardzo ekspresowa i tymczasowa :)

chociaż prace nad własną profesjonalną trwają i tez bede sie chwalić :)

pozdrawiam, Ewa.Ewa Michałowska edytował(a) ten post dnia 13.12.07 o godzinie 06:52

konto usunięte

Temat: Kiedy trzeba "coś" napisać

Magdalena Buraczewska:
pkt 4 - częściowo wypełniony

---> http://buraczewskacopy.pl.tl <--


magdo, polecam ci zamieszczenie jakiegos portfolio na stronie :)
Magdalena  Buraczewska-Świą tek

Magdalena
Buraczewska-Świą
tek
poetka, pedagog,
copywriterka,
dziennikarka,
konsultant d...

Temat: Kiedy trzeba "coś" napisać

yhy - jest właśnie w trakcie tworzenia (portfolio) :)
Magdalena  Buraczewska-Świą tek

Magdalena
Buraczewska-Świą
tek
poetka, pedagog,
copywriterka,
dziennikarka,
konsultant d...

Temat: Kiedy trzeba "coś" napisać

doszłam do wniosku, że tu będzie lepiej http://buraczewskacopy.wordpress.com

Temat: Kiedy trzeba "coś" napisać

ej, ja sie powtorze z innego forum o copy:

http://www.pawelczartoryski.iportfolio.pl/templates/5/...

przez m-c jest za darmo, a jak sie spodoba 120 zl na rok.

Następna dyskusja:

To coś, czego Wam brakuje




Wyślij zaproszenie do