Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: COPYWRITING DAY! - całodniowe szkolenie i warsztaty z...

jeśli Mod. nie ma nic "na przeciwko" :)


COPYWRITING DAY!
- całodniowe szkolenie i warsztaty z biznesowego copywritingu.

Warszawa - 29.09. Katowice - 30.09.


Wyjątkowo treściwy dzień szkoleniowy:

* cały dzień ćwiczeń i praktycznych przykładów,
* jak skutecznie sprzedawać i przekazywać informacje za pomocą słów,
* jak "podkręcić" komunikat bez zmieniania faktów,
* jak skutecznie używać liczb w tekstach reklamowych,
* jak stworzyć skuteczny nagłówek,
* jak napisać list biznesowy,
* jak najskuteczniej przedstawić swoją ofertę.


Do 15 września jeszcze w wakacyjnej cenie 590 zł!


Dowiedz się więcej:

http://SzkoleniaPraktyczne.pl

konto usunięte

Temat: COPYWRITING DAY! - całodniowe szkolenie i warsztaty z...

"Jak skutecznie używać liczb w tekstach reklamowych"!!!???
To jakiś nonsens?...i przepraszam kto to wykłada?

konto usunięte

Temat: COPYWRITING DAY! - całodniowe szkolenie i warsztaty z...

Ups...rozumiem, że wykłada autor postu...w takim razie sorka, nie chciałem być niemiły, ale...
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: COPYWRITING DAY! - całodniowe szkolenie i warsztaty z...

Dlaczego bezsens?
Jest różnica między np. milion złotych, a 1 000 000 złotych, a nawet między 1 000 000,00 złotych.

Na pewno jesteś copywriterem?
Radosław Kuleszewicz

Radosław Kuleszewicz creative director

Temat: COPYWRITING DAY! - całodniowe szkolenie i warsztaty z...

Adrian T.:
Dlaczego bezsens?
Jest różnica między np. milion złotych, a 1 000 000 złotych, a nawet między 1 000 000,00 złotych.

... nie mówiąc już o tzw. dużej bańce :DRadosław Kuleszewicz edytował(a) ten post dnia 21.12.09 o godzinie 22:10
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: COPYWRITING DAY! - całodniowe szkolenie i warsztaty z...

:) jak najbardziej :) duża bańka, dobra godzina, cały dzień itp.
Liczby to nie tylko 12345.

ale koleś chyba myśli, że copywrititng polega tylko na "wymyślaniu fajnych hasełek i scenariuszy zajebustych filmów"
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: COPYWRITING DAY! - całodniowe szkolenie i warsztaty z...

no dobra, sorki, ja też nie chciałem być niemiłym.

OK, ale tak już dla wyjaśnienia.

Przecież liczb (i liczebników)używa się w tekstach reklamowych.

Chocby podając ceny, okreslając czas itp.
Copywriter ma naprawdę spore pole do popisu przy liczbach.
Dziwi, że kolega copywriter tego nie wie. I nie jest to żadne NLP (tego nie trawię) tylko normalna zwykła "copywriterka nasza codzienna".
We sell or elseAdrian T. edytował(a) ten post dnia 21.12.09 o godzinie 23:09

konto usunięte

Temat: COPYWRITING DAY! - całodniowe szkolenie i warsztaty z...

Formalizowanie rzeczy o których mówicie zabija wszelka kreatywność, a właśnie tego coraz bardziej w tym zawodzie brakuje.
Rzeczy o których mówicie są banałem, o którym nawet nie za bardzo wypada wspominać. Co więcej w rzeczywistości nawet są szkodliwe bo ktoś zamiast wymyślić sobie nowy zaskakujący i niepowtarzalny patent na liczby będzie starał się wdrożyć to czego go nauczysz i o ile nie będzie składał ulotki czy wobblera tylko jak sam napisałeś "fajne hasełko czy zajebisty film" to polegnie. To jest moje zdanie - ale Panowie widocznie bardziej doświadczeni:)
Tak więc chciałbym tylko zauważyć, że może przy okazji takich kursów należy precyzować o jaki copywriting chodzi i czy kurs przygotowuje do pracy w agencji czy punkcie produkującym drugorzędny BTL.
Sorry ale dla mnie to straszna ściema.

konto usunięte

Temat: COPYWRITING DAY! - całodniowe szkolenie i warsztaty z...

A...no i nie jestem pewien czy cytowanie D. Ogilvy'ego w 2010 roku jest najwłaściwsze. Proponuję ksiżąki Pata Fallona, Paula Ardena czy Dennisa Drogi by dowiedzieć się czegoś o współczesnej reklamie...albo Kevina Robertsa :) by poznać "zasady" współczesnego rzemiosła.
Ten ostatni zdecydowanie najbliższy waszej filozofii.
Wszyscy są za to zgodni co do jednej zasady: Rób inaczej niż Cię uczono!

Pozdr
F.
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: COPYWRITING DAY! - całodniowe szkolenie i warsztaty z...

Jak zaczynałem pracę w reklamie, to też tak myślałem jak Ty :)

Ale im dłużej w niej pracuję, im więcej projektów i klientów, tym bardziej wiem, że copywriting to sprzedaż.
Franek, daj sobie jeszcze trochę czasu - może parę lat. Włąściwie to jest prawdziwy copywriting - pisanie i tworzenie dla osiągania celów. A nie siedzenie i wymyślanie rzeczy pod festiwal. Poczytaj Ogilviego, Bernbacha, popracuj trochę jeszcze.

Zwłaszcza jak wychodzi sie spod agencyjnego kokonu i zaczyna pracować naprawdę na swoim - to wtedy człowiek zaczyna to rozumieć.

Ja widać - rzeczy o których mówię - nie są banałem, bo nawet copy agecnyjny nie tego nei wie.

Straszną ściemą jest postawa niektórych copy, którzy kosztem skuteczności komunikatu robią projekty pod siebie. A empatia to cenna zaleta w tworzeniu komunikatu. Warto pamiętać że tworzymy zawsze żeby osiągnąć cel klienta. Nie wiesz tego?
Wiedza nie zabija kreatywności.

Miarą dobrej reklamy jest skuteczność, i na to są nastawione te szkolenia.

Poza tym jest napisane przecież w szkoleniu:
*************
Uwaga - to NIE jest szkolenie ukierunkowane na tworzenie sztuki dla sztuki lub tzw. "zgarnianie nagród na festiwalach reklamowych"! Mówimy o copywritingu biznesowym i efektywnej komunikacji ukierunkowanej na osiąganie celów (SPRZEDAŻ, budowanie relacji, kreowanie wizerunku).
**********
Nie doczytałeś
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: COPYWRITING DAY! - całodniowe szkolenie i warsztaty z...

Wszyscy są za to zgodni co do jednej zasady: Rób inaczej niż Cię uczono!

Pozdr
F.

Tu się zgadzam. Większość copy własnie tak podchodzi do sprawy: pieprzyć skuteczność, ma być fajnie. Dlatego ja robię inaczej: fajnie - owszem, ale przede wszystkim skutecznie.

warto pamiętać o genezie naszego zawodu - nie mamy tworzyć dla samej radości tworzenia. Mamy tworzyć dla osiągania celów klienta.Adrian T. edytował(a) ten post dnia 09.03.10 o godzinie 18:04
Grzegorz B.

Grzegorz B. copywriter;
ghostwriter

Temat: COPYWRITING DAY! - całodniowe szkolenie i warsztaty z...

Adrian T.:
jeśli Mod. nie ma nic "na przeciwko" :)

Sądzę, że w tej grupie mod nigdy nie ma nic na przeciwko. Co bardzo czesto jest wykorzystywane.
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: COPYWRITING DAY! - całodniowe szkolenie i warsztaty z...

Grzegorz B.:
Adrian T.:
jeśli Mod. nie ma nic "na przeciwko" :)

Sądzę, że w tej grupie mod nigdy nie ma nic na przeciwko. Co bardzo czesto jest wykorzystywane.

Ok, ja się wyłączam
Grzegorz B.

Grzegorz B. copywriter;
ghostwriter

Temat: COPYWRITING DAY! - całodniowe szkolenie i warsztaty z...

Akurat Twoja działalność ma tutaj pewnien sens. Ale obejrzyj listę innych wątków...
Patryk Rykała

Patryk Rykała copywriter, Słowa
trafiają w cel

Temat: COPYWRITING DAY! - całodniowe szkolenie i warsztaty z...

Adrian T.:

ale koleś chyba myśli, że copywrititng polega tylko na "wymyślaniu fajnych hasełek i scenariuszy zajebustych filmów"

Bardzo podoba mi się okreslenie "tworzenie scenariuszy zajebustych filmów".
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: COPYWRITING DAY! - całodniowe szkolenie i warsztaty z...

e tam, literuufffka :)
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: COPYWRITING DAY! - całodniowe szkolenie i warsztaty z...

to ja może jeszcze z wnioskiem formalnym :)

zeby nie męczyc czytelników, przenieśmy polemikę na priv, albo dajmy sobie po gębach :)
(ja też ćwiczę boks :):)

Poza tym tylko słówko - to broń Boże NIE jest formalizacja (podczas tego szkolenia). Nie ma czegoś takiego jak formalizacja w rekalmie, że wtedy a wtedy używamy takiego słowa, a wtedy - smakiego.

To szkolenie tylko pokazuje różne opcje.
Zofia S.

Zofia S. copywriter, McCann
Erickson

Temat: COPYWRITING DAY! - całodniowe szkolenie i warsztaty z...

Przepraszam, że się wtrącę, ale akurat za Franka mówią jego osiągnięcia.

Temat: COPYWRITING DAY! - całodniowe szkolenie i warsztaty z...

ja nie jestem przekonany czy jest sens zamieszczać takie ogłoszenie w tym miejscu:P bo to trochę jak proponować rolnikowi kurs z dojenia krowy
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: COPYWRITING DAY! - całodniowe szkolenie i warsztaty z...

Korneliusz Smolik:
ja nie jestem przekonany czy jest sens zamieszczać takie ogłoszenie w tym miejscu:P bo to trochę jak proponować rolnikowi kurs z dojenia krowy

Też się nad tym zastanawiałem, ale jednak sporo osób z zewnątrz też czyta tę grupę.
Co do osiągnięć - to oczywiście szanuję. Ale ja już wyrosłem z podniecania się nagrodami. Co chciałem dostać, to dostałem, teraz czas na pracę :

Następna dyskusja:

Intensywne weekendowe warsz...




Wyślij zaproszenie do