Marcin Tarapata Analityk/Tester
Temat: [TYPO3] Jesienią pojawi się nowy magazyn dla programistów
Firma EMIA Outsourcing Solutions jesienią wprowadzi na rynek dwumiesięcznik "Magazyn TYPO3" kierowany do programistów i ludzi z branży IT. Pismo poświęcone będzie zyskującemu w Polsce popularność systemowi TYPO3, pozwalającemu na tworzenie i zarządzanie firmowymi witrynami internetowymi i intranetowymi."Magazyn TYPO3" ukazywać się będzie w dwóch wersjach - drukowanej dostępnej w prenumeracie redakcyjnej, punktach sprzedaży prasy i na imprezach branżowych oraz elektronicznej dostępnej za pośrednictwem strony http://magazyntypo3.pl. Tytuł liczyć będzie około 100 stron i kosztować 29,90 zł. Nakład pisma nie jest jeszcze znany, ale ma wynieść ponad 2 tys. egz.
Pierwszy numer pojawi się na rynku 10 listopada br. Wcześniej, bo w październiku ma ukazać się wydanie zerowe dostępne wyłącznie w internecie, dzięki któremu wydawca chce zbadać rynek i zainteresowanie odbiorców tematem. - Po przeczytaniu zerówki potencjalny czytelnik będzie miał wyobrażenie co przygotowaliśmy dla niego i w jakim kierunku idziemy. Liczymy również, że otrzymamy od niego informację zwrotną, która umożliwi udoskonalenie pisma z każdym numerem - tłumaczy nam Ilona Twardowska, wydawca "Magazynu TYPO3".
Redaktorem naczelnym pisma został Daniel Andrzej Ciunkiewicz, dotychczas manager projektów TYPO3, programista, wdrożeniowiec i szkoleniowiec z zakresu funkcjonalności systemu TYPO3, a także felietonista publikujący artykuły w czasopismach i na portalach branżowych. Zespół redakcyjny dwumiesięcznika liczy sześć osób, których wspiera czterech stałych współpracowników.
Wprowadzenie na rynek "Magazynu TYPO3" ma być promowane kampanią w internecie, ale wydawca nie ujawnia jeszcze jej szczegółów.
Wirtualnemedia.pl