konto usunięte

Temat: Session has been idle over its time limit. Co z tym zrobić ?

Witam ponownie dzisiaj mam inny problem. Sposób pracy użytkowników z systemem (maja czasem 1-2 godziny przerwy w pracy z aplikacją sprawia że otrzymują oni komunikat:

Session has been idle over its time limit.
It will be disconnected in 2 minutes.
Press any key now to continue session.


Obrazek


Na stronie citrixa znalazłem odpowiedź że nic się z tym nie da zrobić bo czas iddle jest na sztywno zakodowane w architekturze Terminal Services.

http://support.citrix.com/article/CTX118618

Trochę trudno mi uwierzyć że wszyscy pracownicy na całym świecie korzystający z XenApp otrzymują taki komunikat kiedy nie pracując dwie minuty w aplikacji dla tego chciał bym zapytać czy nie da się tego jednak jakoś permanentnie wyłączyć ? Nie musi to być przestawione na dłuższy czas tylko wyłączone permanentnie. Do tej pory pracowaliśmy na starym citrixie XenApp 4.5 i windows 2003 serwer (nie przez stronę) i jakoś tego komunikatu nie było.

konto usunięte

Temat: Session has been idle over its time limit. Co z tym zrobić ?

Hmm nikt nie wie co z tym zrobić ? W takim razie może macie pomysł co zrobic aby serwer po zamknięciu okienka dalej przetrzymywał sesję aby nie trzeba było się ponownie logować w aplikacji dostępnej przez citrixa tylko aby po tym jak aplikacja zniknie z ekranu mozna bylo jakoś ponownie dostać się do sesji ? Tak aby sesja nie była ubijana na citrixie ?

konto usunięte

Temat: Session has been idle over its time limit. Co z tym zrobić ?

Hmm problem rozwiązałem samodzielnie. Okazuje się że ustawienie odpowiednich polis w GPO nie zawsze daje pozytywny skutek. W pewnych bliżej nie sprecyzowanych przez Microsoft okolicznościach aby polisy robiły co do nich należy musi zostać doinstalowana łatka do Windowsa.

http://hotfixv4.microsoft.com/Windows%207/Windows%20Se...

Łatka ta nie jest przez Microsoft dobrze przebadana i Microsoft informuje iż może za jakiś czas tę łatkę wycofać z dystrybucji lub zastąpić inną, dobrze przetestowaną. Dla tego zaleca się ostrożność i w pierwszej kolejności sprawdzenie łatki w środowisku testowym a dopiero później rzucenie jej na produkcję.

Jeśli natraficie na podobny do mojego problem i polisy dotyczące timeout nie działają tak jak powinny a używacie Windows 2008 R2 warto sprawdzić czy to nie pomoże rozwiązać waszego problemu.

Następna dyskusja:

Citrix FlexCast... o co w t...




Wyślij zaproszenie do