Rafał Tomkowicz

Rafał Tomkowicz Prezes Zarządu w
Sfera Finansów S.A.

Temat: Płatność odroczona jako narzędzie zwiększenia efektywnej...

Właśnie odpaliliśmy nowy system płatności odroczonych, który może mieć szerokie zastosowanie w e-commerce

Słabo rozwinięte jeszcze narzędzie w Polsce, ale chyba skłonne znaleźć swoich zwolenników?

http://happycash.pl/
Jerzy Zientkowski

Jerzy Zientkowski Public speaker and
coach. IT Manager.
Father.

Temat: Płatność odroczona jako narzędzie zwiększenia efektywnej...

Wygląda nieźle, tylko dwa pytania
1. Kto jest targetem?
Ja na pewno nie, choćby ze względu na nazwę. Nazwa Happy Cash trochę mi się kojarzy z Tupotem Małych Nóg, kolorystyka i szablon użyty do budowy strony - z ludźmi mocno młodymi.
Odcina to 35+ (o emerytach i rencistach nie wspomnę).

2. Jaka jest wiarygodność pośrednia?
Jedyne dane uwiarygadniające to na dole strony krótka notka o jakiejś instytucji z Malty i o nadaniu licencji z Unii. Dla mnie - słabo :)

Pozdrawiam
J.
Jarosław Żeliński

Jarosław Żeliński Analityk i
Projektant Systemów

Temat: Płatność odroczona jako narzędzie zwiększenia efektywnej...

Rafał T.:
Właśnie odpaliliśmy nowy system płatności odroczonych, który może mieć szerokie zastosowanie w e-commerce

Słabo rozwinięte jeszcze narzędzie w Polsce, ale chyba skłonne znaleźć swoich zwolenników?

http://happycash.pl/

poza uwagami jak powyżej, widzę że jest to inna nazwa "chwilówek" spinanych bezpośrednio ze sklepami internetowymi (w których nie da się płacić gotówką), ukierunkowana na młodych (np. zawsze bez kasy studenci zarabiający na zleceniach tygodniowych płatnych przelewem).

Ogólnie faktycznie na naszym rynku coś nowego...
Rafał Tomkowicz

Rafał Tomkowicz Prezes Zarządu w
Sfera Finansów S.A.

Temat: Płatność odroczona jako narzędzie zwiększenia efektywnej...

Jerzy Z.:
Wygląda nieźle, tylko dwa pytania
1. Kto jest targetem?
Ja na pewno nie, choćby ze względu na nazwę. Nazwa Happy Cash trochę mi się kojarzy z Tupotem Małych Nóg, kolorystyka i szablon użyty do budowy strony - z ludźmi mocno młodymi.
Odcina to 35+ (o emerytach i rencistach nie wspomnę).
Kwestia gustu:) Rzeczywisty target to 21+
Szablon strony jest wizytówką marki. Najważniejszy moment to chwila płatności w sklepie. Usługa skierowana do osób, które chcą nabyć towar, a nie posiadają na koncie wolnych środków. Sam system transakcyjny akurat już trochę różni się kolorystyką.

2. Jaka jest wiarygodność pośrednia?
Jedyne dane uwiarygadniające to na dole strony krótka notka o jakiejś instytucji z Malty i o nadaniu licencji z Unii. Dla mnie - słabo :)
Zazwyczaj tak jest przy nowych wdrożeniach. Dopiero jak produkt staje się bardziej powszechny, ze słabiej robi się lepiej. Większość natomiast pozostaje w kwestii zaufania. W tym przypadku akurat trudno tłumaczyć się z wiarygodności (która oczywiście jest! :)) ponieważ nie ma tutaj żadnych możliwości obchodzenia czegoś na okrętkę. Klient podpisuje umowę, dzięki której może nabyć towar. W umowie ma wyposzczególniony koszt całkowity usługi. Sklep otrzymuje pieniądze od happycash, happycash czeka na spłatę pieniędzy od klienta. Takie kółko:)

Pozdrawiam
J.

Dziękuję za uwagi!



Wyślij zaproszenie do