Marta Auguściak

Marta Auguściak Specjalista ds.
Klientów
Strategicznych,
Globalincentive....

Temat: Dyskusja nt. Mediów Społecznościowych!

Uwaga! Dyskutujemy!
Od rana w naszej firmie toczy się burzliwa dyskusja na temat mediów społecznościowych i ich wykorzystania jako narzędzia komunikacyjnego. Ciekawi nas, wasze zdanie na ten temat: Czy warto zlecać to zewnętrznym firmom, czy to strata pieniędzy? Czy może właśnie brak doświadczenia jest atutem? Czy chodzi tu tylko o ilość lajków? Jak skutecznie wirusować? Jak angażować klientów - by doszło do interakcji? Jesteśmy ciekawi waszych opinii.
Jaroslaw Kamirski

Jaroslaw Kamirski Fin - tech / risk /
software / data
science

Temat: Dyskusja nt. Mediów Społecznościowych!

Gdy zobaczysz jak FB na giełdzie poleci na pysk to uzyskasz właściwą odpowiedź.

Skoro wszyscy są w social media - to jak się wyróżniają?Jaroslaw K. edytował(a) ten post dnia 14.05.12 o godzinie 13:21
Marta Auguściak

Marta Auguściak Specjalista ds.
Klientów
Strategicznych,
Globalincentive....

Temat: Dyskusja nt. Mediów Społecznościowych!

Witam,
To, że wszyscy tam są, to według mnie duży atut! Kwestia tylko, jak to wykorzystać! To, że ludzie zakładają tylko funpage i co jaki czas umieszczają "coś" na swojej tablicy, nie czyni jeszcze z nich kreatywnych marketingowców.
No właśnie, to jest dopiero wyzwanie, wyróżnić się wśród masy!
Zgodzę się - ewentualny upadek FB to dobry wyznacznik jego znaczenia jako kanału komunikacji.
Marcin K.

Marcin K. wydawca, redaktor,
dziennikarz,
analityk, bloger

Temat: Dyskusja nt. Mediów Społecznościowych!

Z mediami społecznościowymi jest dokładnie tak samo, jak z każdym innym narzędziem marketingowym. Jest fantastyczne dla niektórych i całkowicie nic nie dające innym. Popatrz sobie, jakie firmy (branże, modele biznesowe) mają popularne strony w FB, a jakie są tam, by tylko być - i masz sporą część odpowiedzi na pytanie kiedy, dla kogo i dlaczego warto sięgnąć po FB, a kiedy nie...

Głęboko sensowny jest np. fanpage Empiku, a całkowicie z kosmosu fanpage producenta cementu.

To jedna myśl - a druga jest taka, że mówiąc o mediach społecznościowych, nie myślmy tylko o FB - czasem np. Twitter bywa równie ciekawym, a nawet bardziej pożądanym narzędziem - mówiąc krótko on akurat wtedy, kiedy produkujemy dużo istotnych i krótkich wiadomości dla naszych klientów i nie są to typowe informacje produktowe - kochają go z tego powodu np. niektóre domy maklerskie.
Marta Auguściak

Marta Auguściak Specjalista ds.
Klientów
Strategicznych,
Globalincentive....

Temat: Dyskusja nt. Mediów Społecznościowych!

Zgadzam się! To bardzo wartościowe spostrzeżenie! FB jest kanałem komunikacji i jak to narzędzie - nie do wszystkiego się nadaje!

Myślę, że zawsze warto rozważyć taką opcję, ale niekoniecznie zawsze warto z takiej opcji skorzystać, bo tak jak piszesz:

Marcin K.:
Głęboko sensowny jest np. fanpage Empiku, a całkowicie z kosmosu fanpage producenta cementu.

Tak więc, marketingowcy do Dzieła!
Marcin K.

Marcin K. wydawca, redaktor,
dziennikarz,
analityk, bloger

Temat: Dyskusja nt. Mediów Społecznościowych!

Do dzieła, w którym moim zdaniem poza koncepcją i wdrożeniem czyli oczywistościami najważniejszy jest monitoring. Lepić fanpage'a, rozwijać i mierzyć... mierzyć, mierzyć. Sprawdzać co daje w praktyce, czyli np. ile klientów tam jest, jaki to, co ważniejsze, generuje ruch na naszą stronę WWW, ile z nich coś u nas kupuje, jak często wraca itp. itd. Szukać prawidłowości, jak coś nie działa - rezygnować z tego, zmieniać i modyfikować narzędzie cały czas - jest bardzo plastyczne - tak zostało zaprojektowane.



Wyślij zaproszenie do