Anna
L.
Kierownik ds.
Personalnych
Temat: Vectra - umowa promocyjna vs skandalicznie niska jakość...
Witajcie,na początku czerwca tego roku podpisałam umowę na dostawę usług TV i internet, niestety na dwa lata. Co chwilę jest problem albo z działaniem jednego, albo drugiego. Jakość usługi mierna, infolinia działa jakby chciała a nie mogła (czasem 10 minut trzeba wisieć na linii i czekać na połączenie, aby usłyszeć, że jedyny pomysł jaki mają to reset modemu). Mam wrażenie, że zmiany w ilości dostępnych kanałów są robione bez naszej wiedzy (czyli na zasadzie, że abonent nie zorientuje się co mu ubyło lub przybyło, więc nie ma sensu informować). W UPC informowali pisemnie o każdej wprowadzanej zmianie (typu skasowanie jakiegoś kanału) - to stanowiło podstawę do wypowiedzenia umowy. Umowa promocyjna Vectry ma tę wadę, że jest w niej zapis mówiący o tym, iż w razie jej wcześniejszego wypowiedzenia zmuszona jestem pokryć różnicę kosztów za niewykorzystany okres. Czy jest jakiś sposób na to, aby wypowiedzieć tego typu umowę bez ponoszenia kosztów. Czuję się nabita w butelkę i zmęczona tym, że ciągle po kilka godzin nie mam czegoś za co płacę. Reklamacja, o ile zostanie uznana, skutkuje bonifikatą w wysokości kilku PLN. Będę wdzięczna za ewentualne sugestie.
Pozdrawiam,
Anka