Anna L.

Anna L. Kierownik ds.
Personalnych

Temat: Vectra - umowa promocyjna vs skandalicznie niska jakość...

Witajcie,
na początku czerwca tego roku podpisałam umowę na dostawę usług TV i internet, niestety na dwa lata. Co chwilę jest problem albo z działaniem jednego, albo drugiego. Jakość usługi mierna, infolinia działa jakby chciała a nie mogła (czasem 10 minut trzeba wisieć na linii i czekać na połączenie, aby usłyszeć, że jedyny pomysł jaki mają to reset modemu). Mam wrażenie, że zmiany w ilości dostępnych kanałów są robione bez naszej wiedzy (czyli na zasadzie, że abonent nie zorientuje się co mu ubyło lub przybyło, więc nie ma sensu informować). W UPC informowali pisemnie o każdej wprowadzanej zmianie (typu skasowanie jakiegoś kanału) - to stanowiło podstawę do wypowiedzenia umowy. Umowa promocyjna Vectry ma tę wadę, że jest w niej zapis mówiący o tym, iż w razie jej wcześniejszego wypowiedzenia zmuszona jestem pokryć różnicę kosztów za niewykorzystany okres. Czy jest jakiś sposób na to, aby wypowiedzieć tego typu umowę bez ponoszenia kosztów. Czuję się nabita w butelkę i zmęczona tym, że ciągle po kilka godzin nie mam czegoś za co płacę. Reklamacja, o ile zostanie uznana, skutkuje bonifikatą w wysokości kilku PLN. Będę wdzięczna za ewentualne sugestie.
Pozdrawiam,
Anka
Wojciech Bachta

Wojciech Bachta just be happy now :)

Temat: Vectra - umowa promocyjna vs skandalicznie niska jakość...

również mam mieszane uczucie co do vectry i ich umów, zresztą urząd ochrony konsumenta również bo ostatnio nałożył sporą kare na Vectrę.
Co do zmiany kanałów co jakiś czas są zmiany kanałów, przeważnie tłumaczyli mi że to wina dostawcy który ustawił zaporowe stawki, wg mnie już było kilka podobnych spraw że jeśli zmienia się zestaw programów to masz 30 dni na wypowiedzenie umowy nawet przed czasem
Damian M.

Damian M. Repro Department
Manager

Temat: Vectra - umowa promocyjna vs skandalicznie niska jakość...

Anna L.:

Zasada jest taka że umowo-dawca nie może zmieniać Ci warunków umowy jednostronnie w czasie trwania ów umowy. Piszę o warunkach, mając na myśli choćby zmniejszanie lub też zmianę kanałów w takietach jakie wybrałaś.
Ja pierwszym co bym zrobił to skontaktował bym się z Rzecznikiem Praw Konsumenta.

A tutaj link do warszawskiego rzecznika :)

http://www.uokik.gov.pl/problemy.php?problem=381&wojew...
Anna L.

Anna L. Kierownik ds.
Personalnych

Temat: Vectra - umowa promocyjna vs skandalicznie niska jakość...

Bardzo Wam dziękuję za informację.

Pozdrawiam,
Anka



Wyślij zaproszenie do