Grzegorz
Kondek
Właściciel
www.MovieMedia.pl
oraz Dyrektor ds.
Marketingu...
Temat: Nadrzędną wartością dla firmy nie jest dochodowość
Grzegorz Krekora - Blog: Philip Kotler, legendarny guru marketingu powiedział pierwszy: nadrzędną wartością dla firmy nie jest dochodowość, ani też bycie lepszym od konkurencji. Motorem napędowym rozwoju będzie współtworzenie biznesu wraz z klientami. Firma chcąc osiągnąć sukces, powinna działać z nimi w zgranej drużynie i opierać swoją strategię na budowaniu długofalowych relacji. Nowoczesny marketing to proces społeczny i zarządczy, dzięki któremu interesariusze – konkretne osoby i społeczności otrzymują to, czego potrzebują i pragną. – Firma nie sprzedaje produktu, sprzedaje korzyści z produktu. Myślcie o przyjaznych relacjach, nie tylko o sprzedaży – radzi Kotler.Więcej: http://www.alebank.pl/index.php?option=com_content&vie...