Temat: Nie widzę szacunkowej stawki za pierwszą stronę

Witam,

Tak, jak w temacie, dodałam w słowach kluczowych w kampanii kolumnę z szacunkową stawką za pierwszą stronę, słowo kluczowe nie jest mocno konkurencyjne, ale jest wyszukiwane, wynik jakości niestety nie jest zbyt duży. Co może wpływać na to, że nie widać kosztu w tej kolumnie?

Czy wyznacznikiem, aby ta stawka była widoczna jest zbyt duża konkurencja, wynik jakości? Tak się zastanawiałam, że może moja bieżąca stawka jest wyższa niż szacunkowa i dlatego jej nie widzę? A może za duży jest współczynnik wyświetleń? Czy ktoś miał podobny problem?
Adrian Szczepański

Adrian Szczepański ...nieskończeni
niczym niebo i
ziemia.

Temat: Nie widzę szacunkowej stawki za pierwszą stronę

Może głupie pytanie, ale kampania jest uruchomiona?

Temat: Nie widzę szacunkowej stawki za pierwszą stronę

Adrian Szczepański:
Może głupie pytanie, ale kampania jest uruchomiona?

Tak, dla innych słów kluczowych jest widoczna stawka za pierwszą stronę, a dla jednego nie i zastanawiam się nad przyczyną?
Adrian Szczepański

Adrian Szczepański ...nieskończeni
niczym niebo i
ziemia.

Temat: Nie widzę szacunkowej stawki za pierwszą stronę

napisz do googla, ja przynajmniej nie widzę rozwiązania, no chyba że faktycznie to tak mała liczba wyszukań, że nie mają statystyk.
Dominik Myślak

Dominik Myślak Kampanie Google
AdWords,
Pozycjonowanie stron
www - Certy...

Temat: Nie widzę szacunkowej stawki za pierwszą stronę

Kamila, czy wyświetla Ci się te hasło? Czy powoduje wyświetlenia reklamy?

Czy są kliknięcia w to hasło?

Sprawdź sobie w narzędziu podglądu reklam, czy ta fraza się wyświetla w wyszukiwarce.

konto usunięte

Temat: Nie widzę szacunkowej stawki za pierwszą stronę

Pewnie już znalazłaś rozwiązanie zagadki bo minęło trochę czasu ale pozwolę sobie uzupełnię w razie gdyby ktoś szukał odpowiedzi na to samo pytanie:

Otóż zbyt niski wynik jakości może powodować brak wyświetlania szacunkowej stawki za pierwszą stronę. Google tłumaczy to tym, że najistotniejsza jest jakość i zależy mu bardziej na poprawie tej jakości poprzez optymalizację danego słowa kluczowego niż na podnoszeniu stawek.
Odpowiednia jakość = zadowolony użytkownik a na tym teoretycznie bardziej zależy Googlowi niż na wyciąganiu od nas kasy ;) (podkreślam teoretycznie ;p)

Kamila Chmielewska:
Witam,

Tak, jak w temacie, dodałam w słowach kluczowych w kampanii kolumnę z szacunkową stawką za pierwszą stronę, słowo kluczowe nie jest mocno konkurencyjne, ale jest wyszukiwane, wynik jakości niestety nie jest zbyt duży. Co może wpływać na to, że nie widać kosztu w tej kolumnie?

Czy wyznacznikiem, aby ta stawka była widoczna jest zbyt duża konkurencja, wynik jakości? Tak się zastanawiałam, że może moja bieżąca stawka jest wyższa niż szacunkowa i dlatego jej nie widzę? A może za duży jest współczynnik wyświetleń? Czy ktoś miał podobny problem?



Wyślij zaproszenie do