Andrzej Błaszczyński

Andrzej Błaszczyński Dyrektor generalny,
3S Group

Temat: Nawiąże współpracę z Call Center cała Polska

Nawiąże współpracę z Call Center w celu umawiania spotkań dla doświadczonych handlowców zajmujących się sprzedażą systemów solarnych.
System tylko i wyłącznie prowizyjny, za każdą podpisaną umowę przez handlowca średnia stawka 500 zł.
Zainteresowane osoby poproszę o kontakt przez serwis Golden Line.
Patryk S.

Patryk S. HR / PR, Team

Temat: Nawiąże współpracę z Call Center cała Polska

Andrzej B.:
Nawiąże współpracę z Call Center w celu umawiania spotkań dla doświadczonych handlowców zajmujących się sprzedażą systemów solarnych.
System tylko i wyłącznie prowizyjny, za każdą podpisaną umowę przez handlowca średnia stawka 500 zł.

Czyli można założyć, że moi telemarketerzy umówią 100 spotkań a handlowcy nic nie sprzedadzą. W takim układzie ja wykonałem swoją robotę (umówiłem spotkania) ale moje wynagrodzenie jest uzależnione od waszych handlowców, na których pracę/kompetencje nie mam wpływu? :)

Możemy się umówić na 50 zł od umówionego spotkania.Ten post został edytowany przez Autora dnia 28.10.13 o godzinie 13:58
Andrzej Błaszczyński

Andrzej Błaszczyński Dyrektor generalny,
3S Group

Temat: Nawiąże współpracę z Call Center cała Polska

Panie Patryku ryzyko leży również po mojej stronie, Pana telemarketerzy umówią nie do końca dograne spotkania, moi handlowcy pojadą na nie(paliwo, czas poświęcony) i nię będziemy mieli żadnego efektu Kwestia dogrania rozwiązania odpowiedniego dla dwóch stron oraz zaufania biznesowego.
Również nie mam bezpośredniego wpływu na kompetencje telemarketerów.
Panie Patryku mogę zaproponować inne stawki, gdzie zaufani i kompetentni handlowcy z którymi Pan współpracuje będą realizowali zamówienia od TM.Ten post został edytowany przez Autora dnia 28.10.13 o godzinie 14:21
Patryk S.

Patryk S. HR / PR, Team

Temat: Nawiąże współpracę z Call Center cała Polska

Andrzej B.:
Panie Patryku ryzyko leży również po mojej stronie, Pana telemarketerzy umówią nie do końca dograne spotkania, moi handlowcy pojadą na nie(paliwo, czas poświęcony) i nię będziemy mieli żadnego efektu Kwestia dogrania rozwiązania odpowiedniego dla dwóch stron oraz zaufania biznesowego.
Również nie mam bezpośredniego wpływu na kompetencje telemarketerów.
Ale płaci Pan za efekt, niekompetentni (nie umiejący umówić spotkania nie zarobią ani złotówki). Zadaniem jest umówić spotkanie, prawda?
Rozumiem, że jako ekspert z branży dostarcza Pan bazę leadów do obdzwonienia?
Panie Patryku mogę zaproponować inne stawki, gdzie zaufani i kompetentni handlowcy z którymi Pan współpracuje będą realizowali zamówienia od TM.
To Pan w końcu szuka ludzi do umawiania spotkań czy CC sprzedażowego?Ten post został edytowany przez Autora dnia 28.10.13 o godzinie 15:00
Andrzej Błaszczyński

Andrzej Błaszczyński Dyrektor generalny,
3S Group

Temat: Nawiąże współpracę z Call Center cała Polska

Panie Patryku poszukuję Agentów, Call Center, przewiduję wiele form współpracy, tak jak pisałem w poprzedniej wiadomości, kwestia dogrania modelu biznesowego współpracy.
Panie Patryku w swojej karierze zarządzałem wieloma Call Center i można umówić spotkanie na ,, odpieprz" gdzie jedzie handlowiec na miejsce i dowiaduje się że miał tylko przyjechać zostawić ulotkę
przykład rozmowy:

TM,:Dzień dobry
TM:Mam przyjemność z Kowalskim
Kowalski: tak przy telefonie
TM:Panie Kowalski, w Pana okolicach będzie handlowiec który podjedzie do Pana i zostawi katalog informacyjny na temat rozwiązań ekologicznych dla Pana domu, o której godzinie może podjechać.

Takich spotkań jeden TM powinien umówić min 10 dziennie, jednak czy chodzi tutaj o statystyki czy o efekt końcowy.
Panie Patryku handlowcy mają również płacone za efekty, jak Pan myśli przepuszczą potencjalnego klienta umówionego z Call Center, jeżeli w teraźniejszym systemie wyłuskują umowy z sprzedaży typowo bezpośredniej.Ten post został edytowany przez Autora dnia 28.10.13 o godzinie 15:37



Wyślij zaproszenie do