Temat: Co czytają faceci?

Ranking sprzedaży miesięczników dla mężczyzn

Luty okazał się gorszym miesiącem dla podmiotów z tego segmentu niż analogiczny okres 2007 roku. Większość dostępnych tytułów zanotowała spadki sprzedaży.
Wśród pism biznesowych najlepiej poradził sobie miesięcznik „Forbes” – 40,2 tys. egz. (spadek o 4,97 proc.). Na drugim miejscu znalazł się „Manager Magazin”– 32,3 tys. egz. (spadek o 9,02 proc.), a na trzecim ”Businessman.pl” – 23,5 tys. egz. (pismo zadebiutowało w listopadzie 2007 roku).
Wzrost sprzedaży zanotowały pisma lifestylowe. W tej grupie liderem, ze sprzedażą na poziomie 80,9 tys. egz. okazał się ”CKM” (wzrost o 5,77 proc.). Na drugim miejscu znalazł się „Playboy” – 60,2 tys. egz. (wzrost o 9,9 proc.), a na następnym shoppingowe „Logo” – 69,2 tys. egz. (wzrost o 2,42 proc.). Z kolei liderem wśród miesięczników komputerowych był ”PC Format” ze sprzedażą w wysokości 123,2 tys. egz. (spadek o 16,56 proc.), natomiast spośród dostępnych pism motoryzacyjnych najlepszą sprzedaż osiągnął miesięcznik ”Auto Motor i Sport” – 48,8 tys. egz. (wzrost o 3 proc.).
Zestawienie powstało na podstawie danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
pw źródło: http://press.pl