Temat: Ceny decydują o lojalności wobec e-sklepów

Klienci cenią też darmowe prezenty i bogatą ofertę sklepów

Cena jest głównym czynnikiem decydującym o tym, czy konsument zostanie stałym klientem sklepu internetowego – wynika z badań przeprowadzonych przez DoubleClick Performics oraz Etailing Group. Klientów e-sklepów przyciągają niskie ceny i darmowe prezenty, a odstrasza słaba oferta. Na zakupy pod pływem otrzymanej wiadomości o promocji częściej decydują się kobiety. Aż 70 proc. osób, które wzięły udział w badaniu należało do programu lojalnościowego, a 53 proc. z nich stwierdziło, że najważniejszą zaletą takich programów są zniżki i ekskluzywne oferty dla członków.
(al), Mediarun.pl

Temat: Ceny decydują o lojalności wobec e-sklepów

O,to bardzo ciekawe, chociaż łatwe do przewidzenia jest, że cena odgrywa główną rolę... chociażby ze względu na fakt, że na takich witrynach jak np http://skapiec.pl mozna znaleźć sobie najniższą cenę danego produktu...

Może Pani podać jakiś bezpośredni link do tego raportu?

Temat: Ceny decydują o lojalności wobec e-sklepów

CHętnie,
nie tylko mnie, ale czytającym to forum.

Następna dyskusja:

Tradycyjny handel wypierany...




Wyślij zaproszenie do