Temat: Pomysły grupy
Wiktorze,
Przede wszystkim, Twoja strona musi mieć narzędzie, które służy do gromadzenia bazy danych - bez tego nie wiesz, kto do Ciebie wchodzi i nie możesz zadziałać na swoich potencjalnych klientów na przykład mailingiem (a to bardzo skuteczne narzędzie).
Co, według mnie, najlepiej rozwija wirusa marketingu?
Polecam e-booka. Możesz go napisać samodzielnie i zaoferować na stronie każdemu, kto poda Ci swój adres.
Z kolei, jeśli Twój e-book będzie ciekawy, to czytelnicy chętnie będą go sobie polecali i będą napędzać zainteresowanie Twoją stroną.
Jeśli chcesz mieć jeszcze silniejszy efekt to możesz skorzystać z techniki, którą wykorzystują amerykańscy twórcy e-booków - piszesz e-booka i piszesz na wstępie, że nie tylko jest za darmo, ale każdy, kto będzie tego chciał, może go sprzedawać i dodatkowo na nim zarobić.
Niewiele osób to zrobi, ale daje to efekt "wow" i dodatkowy szum wokól Twojego biznesu.
Jakie są dodatkowe korzyści?
1. Jako autor pozycjonujesz się jako autorytet a to jest ważne.
2. Uruchamiasz zasadę wdzięczności
Jeśli chcesz to zapraszam na moją stronę - pobierz z niej różne e-booki i zaobserwuj, jak to działa.
Powodzenia!
Aleksander Buczny edytował(a) ten post dnia 02.02.07 o godzinie 02:40