Tomek
Banasik
NAZYWAMY.COM /
firmujemy dobre
nazwy
Temat: Przekrój - znowu nowy i znów nie wiadomo o co chodzi....
No dobrze, tym razem to chyba i nawet ja się podaję. Znów mamy "Nowy, nowy, nowy, nowy Przekrój" (Nr. 38 3404 21 września 2010) - to już chyba z 5 albo 6 "zmiana layoutu i tematyki" w ciągu kilku miesięcy. Ile można, bo to tak zaczyna wyglądać, jakby kompletnie nikt pomysłu na ten tygodnik nie miał.Wnioski? Fajny ten staro-nowy font. Obniżenie logo - tragedia. Zajawka na górze strony tytułowej wygląda jak tandetna reklama Apple'a. Ale co najgorsze... przeczytałem Kubę Dąbrowskiego, przeczytałem tekst o starych kinach i... nic więcej. Nudą wieje, nuda nudę pogania. Przynajmniej dla mnie - chyba już nie jestem w targecie. :(