Andrzej Jania

Andrzej Jania Prezes Zarządu,
Anvix Spółka z o.o.

Temat: Wykładowca nr I lub nr II czyli nazwisko trenera

WYKŁADOWCY

I Wykładowca
Dyrektor zarządzający firmy szkoleniowo - doradczej. Trener Sztuki NLP, certyfikowany trener metody T.C.I. Autorka programu: „Profesjonalna obsługa klienta” wydanego na płycie CD. Prowadzi treningi i konsultacje związane z szeroko rozumianą obsługą klienta, zarządzaniem, sprzedażą oraz rozwojem osobistym. Posiada praktyczne umiejętności w zarządzaniu ludźmi. Ośmioletnie doświadczenie w zakresie prowadzenia projektów szkoleniowo - doradczych dla klientów różnych branż.
Autorka licznych publikacji, m.in.: Zarządzanie i Rozwój - „W roli głównej Dział Obsługi Klienta”, Gazeta Prawna - „Motywowanie przez wartości”, „Skuteczna Sprzedaż” - Poradnik Działu Handlowego i Marketingu, Marketing w Praktyce - „Dobre praktyki w obsłudze klienta”, “Asertywność droga do wspólnej wygranej”, „Emocje sprzedawcy - nowa technika wpływu na klienta”.
Współautorka seminarium korespondencyjnego „Profesjonalna asystentka i sekretarka” (moduł : „Komunikacja z klientem i współpracownikami w sekretariacie”).

Wizażystka
Uczestniczyła w licznych kursach dotyczących wizażu między innymi:
kurs wizażu - Nee
kurs wizażu - Selekt
kurs stylizacji paznokci - LCN
kurs stylizacji paznokci - Pretty you
kurs stylizacji dłoni - Centrum Edukacji Kadr
kurs makijażu - Fenice
Praktyczne doświadczenie zdobyła pracując w salonach kosmetycznych Dermika, Comax, Metamorfoza, Jean Claude BIGUINE England. Współpracując z firmą kosmetyczną FENICE prowadziła szkolenia z zakresu wizażu i stylizacji.

II Wykładowca
Z wykształcenia ekonomista, z powołania trener i coach biznesowy. Mistrz i Praktyk sztuki NLP. Posiada wieloletni staż pracy w sektorze bankowym, w tym na stanowisku menedżerskim, gdzie odpowiedzialny był m.in. za: szkolenie i coaching pracowników, negocjacje handlowe, budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami oraz zachowanie standardów jakości obsługi. Szkolenia w których się specjalizuje: sztuka prezentacji, relacje z klientami oraz szeroko rozumiane zarządzanie ludźmi: coaching, budowanie synergii grupy, podstawowe umiejętności menedżerskie.
Wykładowca przedmiotu „Elementy psychologii i umiejętności interpersonalne” w Wyższej Szkole Biznesu w Radomiu i Wyższej Szkole Administracji Publicznej w Szczecinie.
Autor publikacji "Dylematy motywowania" - Służby Utrzymania Ruchu, Logistyka a Jakość.

==================================
Z całym rozmysłem wkleiłem informację ze strony internetowej jednej z firm szkoleniowych. Wszystkie tematy, które są oferowane w formie szkoleń otwartych i zamkniętych zawierają takie informacje o prowadzących. Nie podaję nazwy firmy gdyż nie chodzi tutaj o jej promocję.
Pozostaje do zadania pytanie -
Dlaczego firma wstydzi się swoich wykładowców ?

konto usunięte

Temat: Wykładowca nr I lub nr II czyli nazwisko trenera

Może nie wstydzi, ale dba o swoje interesy :)

a firme nie trudno znalesc :)
Anna M Łabuz

Anna M Łabuz psycholog, trener
biznesu

Temat: Wykładowca nr I lub nr II czyli nazwisko trenera

Gdybym miała być kilentem tej czy innej firmy, to osbiście chciałabym wiedzieć kto będzie prowadził szkolenie :)To chyba zrozumiałe.

Jednak od wspomianej warszawskiej firmy trudno uzyskać informacje na ten temat. Dlatego tak jak to zasugerował P. Andrzej w umyśle potencjalnego kilenta może się zrodzić pytanie " Co jest grane?".
Andrzej Jania

Andrzej Jania Prezes Zarządu,
Anvix Spółka z o.o.

Temat: Wykładowca nr I lub nr II czyli nazwisko trenera

Joanna Izabela C.:
Może nie wstydzi, ale dba o swoje interesy :)

a firme nie trudno znalesc :)

Dbanie o interesy poprzez niepodawanie nazwisk prowadzących zajęcia to dziwny sposób na walkę z konkurencja. Jak sama pokazujesz tak jak nie trudno znaleźć firmę tak nie trudno ustalić nazwiska trenerów, a więc ten zabieg wcale nie chroni interesów firmy. Jest to sprzedawanie kota w worku, mało tego uważam że ta firma nie ma odwagi podjąć się uczciwej konkurencji.
Anna M Łabuz

Anna M Łabuz psycholog, trener
biznesu

Temat: Wykładowca nr I lub nr II czyli nazwisko trenera

http://www.iir.pl/index.php?module=event_leader_print&...

"Kto szuka nie błądzi" :)
Aleksandra Mroczkowska

Aleksandra Mroczkowska *** PRACA DLA
MANAGERA *** Dla
firmy usługowej
poszukuję:...

Temat: Wykładowca nr I lub nr II czyli nazwisko trenera

zabawne:)

Szczerze mówiąc to pierwszy raz spotkałam się z takim podejściem do sprawy. Zaraz po skromnym uśmiechu pojawiło się kilka pomysłów, które mogłyby tłumaczyć taki zabieg. Powstrzymam się jednak od nadinterpretacji.

Ciekawa jestem czy ktoś z tu obecnych skorzystał z usług tej firmy - raz i dwa - czy przed zdecydowaniem się na szkolenie dostał jasną informację kto będzie prowadzącym?
Anna M Łabuz

Anna M Łabuz psycholog, trener
biznesu

Temat: Wykładowca nr I lub nr II czyli nazwisko trenera

Uzyskać informację od firmy o prowadzących szkolenie graniczy z cudem.

Info mogą Ci przesłać na miala pod warunkiem, że nie jest to żaden adres darmowy (wp, onet, gazeta itp) ew. listem zwykłym na adres korespondencyjny.

To dopiero dziwota.

A przecież podstawą udanych relacji z klientem - to zdobyć jego zaufanie.
Jacek G.

Jacek G. trener, coach ICC

Temat: Wykładowca nr I lub nr II czyli nazwisko trenera

Anna M Łabuz:
Gdybym miała być kilentem tej czy innej firmy, to osbiście chciałabym wiedzieć kto będzie prowadził szkolenie :)To chyba zrozumiałe.

Jednak od wspomianej warszawskiej firmy trudno uzyskać informacje na ten temat. Dlatego tak jak to zasugerował P. Andrzej w umyśle potencjalnego kilenta może się zrodzić pytanie " Co jest grane?".

Ale jaka jest różnica czy prowadzi Jan Kowalski czy Marian Matysiak, ważne jest co sobą reprezentuje, jaki ma dorobek, jakie umiejętności. Oczywiście podawanie szczegółów "złota nagroda w konkursie XXX w 2007 r." to jest wskazanie też dla szukającego, bo listy nagrodzonych są dostępne.

Przykro mi mówić, ale kilku lat działam na rynku szkoleń. Od dawna byłem zwolennikiem podawania imion i nazwisk osób, ale też w ten sposób przez lata wypromowałem wielu trenerów, którzy dzięki temu, że byli publikowani na stronach i ofertach z imienia i nazwiska zaczęli być rozpoznawani na rynku, a tym samym zaczeli mieć zlecenia od innych firm szkoleniowych. Przekłada się to, że firma szkoleniowa traci swój "atut", bo zaczyna wtedy grać rolę cena.

Kolejną kwestią jest to, że część firm układa samodzielnie programy - nie zagadnienia, a programy godzinowe, czyli klienci wiedzą ile czasu będzie poświęcone na dany temat, pochłania to czas pracowników firmy szkoleniowej, a inne firmy - po prostu kopiują, biorą do tego trenera i robią to bez kosztów... Wszystko na "tacy" podane. > szczegółowy program, imię i nazwisko trenera no i przy braku kosztów też cenę zaniżają.
Jacek G.

Jacek G. trener, coach ICC

Temat: Wykładowca nr I lub nr II czyli nazwisko trenera

Anna M Łabuz:
A przecież podstawą udanych relacji z klientem - to zdobyć jego
zaufanie.

Aniu, a czy Ty lubisz robić samemu ofertę, poświęcić czas na jej opracowanie, a potem zobaczyć ją z logo cudzej-konkurencyjnej firmy? Włącznie z błędami - typu literówki?

Każdy z nas oczekuje szacunku do jego pracy, zatem obawia się praktyk jakie widzi w środowisku firm szkoleniowych.
Jacek G.

Jacek G. trener, coach ICC

Temat: Wykładowca nr I lub nr II czyli nazwisko trenera

Andrzej Jania:
Dbanie o interesy poprzez niepodawanie nazwisk prowadzących zajęcia to dziwny sposób na walkę z konkurencja. Jak sama pokazujesz tak jak nie trudno znaleźć firmę tak nie trudno ustalić nazwiska trenerów, a więc ten zabieg wcale nie chroni interesów firmy. Jest to sprzedawanie kota w worku, mało tego uważam że ta firma nie ma odwagi podjąć się uczciwej konkurencji.

Panie Andrzeju,
pozwoliłem sobie wejść na stronę Pana firmy, też przy niektórych programach ma Pan taką informację:

Prowadzący:
Specjaliści z zakresu prawnych, ekonomicznych i psychologicznych aspektów windykacji, stali współpracownicy ANVIX.
Anna M Łabuz

Anna M Łabuz psycholog, trener
biznesu

Temat: Wykładowca nr I lub nr II czyli nazwisko trenera

Ale jaka jest różnica czy prowadzi Jan Kowalski czy Marian Matysiak, ważne jest co sobą reprezentuje, jaki ma dorobek, jakie umiejętności


Dla uczestników szkloleń w większości przypadków waża jest wiedza jaką posiada trener i umiejętności jej przekazania.

Dlatego tak istotne są nazwiska.

Pan Jan Kowalski wlace nie musi posiadać takich kwalifikacji jak Pan Nowak dlatego będąc potencjalnym kilentem chciałabym wiedzieć do kogo trafiam ;)
Anna M Łabuz

Anna M Łabuz psycholog, trener
biznesu

Temat: Wykładowca nr I lub nr II czyli nazwisko trenera

Jacek G.:
Aniu, a czy Ty lubisz robić samemu ofertę, poświęcić czas na jej opracowanie, a potem zobaczyć ją z logo cudzej-konkurencyjnej firmy? Włącznie z błędami - typu literówki?

Nie mówimy o ofercie, bo ta jest dostępna na stronie firmy o której mowa, tylko o braku nazwisk osób prowadzących szkolenie, a to zdecydowana różnica.
Andrzej Jania

Andrzej Jania Prezes Zarządu,
Anvix Spółka z o.o.

Temat: Wykładowca nr I lub nr II czyli nazwisko trenera

Panie Andrzeju,
pozwoliłem sobie wejść na stronę Pana firmy, też przy niektórych programach ma Pan taką informację:

Prowadzący:
Specjaliści z zakresu prawnych, ekonomicznych i psychologicznych aspektów windykacji, stali współpracownicy ANVIX.

No i potwierdziła się znana prawda.. kto bez winy niech pierwszy rzuci kamień.. ale widzę tutaj małą rożnicę
przy niektórych programach

Nie zawsze da się określić, szczególnie w programach otwartych kto w danym terminie poprowadzi szkolenie i nie jest to ukrywanie trenerów tylko zwykłe względy logistyczne. To jest to drobne "ale".
Unikanie podawnia generalnie nazwisk trenerów to dziecinada. A może to nowa forma reklamy, jeżeli tak to skuteczna bo dyskutujemy o tym.Andrzej Jania edytował(a) ten post dnia 07.11.08 o godzinie 09:15
Tomasz Piotr Sidewicz

Tomasz Piotr Sidewicz Ponad 20 lat
doświadczeń w handlu
w tym 14 w handlu
zagra...

Temat: Wykładowca nr I lub nr II czyli nazwisko trenera

Andrzej Jania:
Dlaczego firma wstydzi się swoich wykładowców ?

Ponieważ ich nie posiada - najczęściej, choć jak zwykle zdarzają się wyjątki.

Ale są firmy, które organizują wyłącznie szkolenia wewnętrzne i rozumiem, że takie firmy nie chwalą się swoimi trenerami na www.

Być może strategia tych firm polega na spekulacyjnym sprzedawaniu trenerów.

Moje doświadczenia z WIELOMA firmami szkoleniowymi mówi mi jedno. Jeżeli firma umieszcza zdjęcie/opis trenera oraz jego program to znaczy, że traktuje go bardzo poważnie. To czy trener zostanie podkupiony przez inna firmę czy nie to faktycznie ryzyko firmy szkoleniowej. Ale jeżeli obydwie strony potrafią negocjować to dojdą do porozumienia i wypracują współpracę.

Jeżeli firma umieszcza tylko zdjęcie/opis bez programu szkolenia, hmm moim zdaniem zachowuje sobie prawo do zmian - tutaj tez moje doświadczenia mówią mi, że w takim przypadku o tym który trener prowadzi szkolenie zależy od tego jak się szkolenie sprzedało. Jeżeli na szkoleniu otwartym jest więcej niz zakladane minimum wtedy prowadzi je droższy trener. Jeżeli jest minimum wtedy ten tańszy.

Jeżeli na stronie nie ma opisu trenera - to już sami wiecie.

TPS
Izabela Krzyszycha

Izabela Krzyszycha konsultantka
biznesowa, mentorka
sekretarek i
asystentek

Temat: Wykładowca nr I lub nr II czyli nazwisko trenera

Tomasz Piotr Sidewicz:

Jeżeli na stronie nie ma opisu trenera - to już sami wiecie.

TPS

Tomaszu,
ja nie wiem. Możesz mi wyjaśnić?
Pozdrawiam,
izak
Jacek G.

Jacek G. trener, coach ICC

Temat: Wykładowca nr I lub nr II czyli nazwisko trenera

Andrzej Jania:
No i potwierdziła się znana prawda.. kto bez winy niech pierwszy
rzuci kamień.. ale widzę tutaj małą rożnicę
przy niektórych programach

Nie zawsze da się określić, szczególnie w programach otwartych

No cóż, chyba wskazując już konkretny termin, firma szkoleniowa powinna wiedzieć kto poprowadzi.

Oczywiście nie chciałbym aby odebrał Pan to jako jakikolwiek atak - bo my też czasami sami nie podajemy nazwisk, a czasami podajemy.
Bartosz Soczówka

Bartosz Soczówka Współwłaściciel
BERNDSON Szkolenia

Temat: Wykładowca nr I lub nr II czyli nazwisko trenera

Widząc firmę, która nie prezentuje sylwetek swoich Trenerów każdemu powinno zaświecić się czerwone światło. Z jakiejkolwiek perspektywy nie patrząc zawsze oznacza to coś negatywnego – bez względu na to, czy stoi za tym firma, czy Trener.
Nie wierzę w bajki, że firma w ten sposób dba o swój interes – ona go w ten sposób niszczy, o wizerunku już nie wspominając.
Trenerzy winni być wyznacznikiem prestiżu firmy, marki i usługi, a nie elementem, który należy kamuflować.



Wyślij zaproszenie do