Andrzej
Jania
Prezes Zarządu,
Anvix Spółka z o.o.
Temat: Wykładowca nr I lub nr II czyli nazwisko trenera
WYKŁADOWCYI Wykładowca
Dyrektor zarządzający firmy szkoleniowo - doradczej. Trener Sztuki NLP, certyfikowany trener metody T.C.I. Autorka programu: „Profesjonalna obsługa klienta” wydanego na płycie CD. Prowadzi treningi i konsultacje związane z szeroko rozumianą obsługą klienta, zarządzaniem, sprzedażą oraz rozwojem osobistym. Posiada praktyczne umiejętności w zarządzaniu ludźmi. Ośmioletnie doświadczenie w zakresie prowadzenia projektów szkoleniowo - doradczych dla klientów różnych branż.
Autorka licznych publikacji, m.in.: Zarządzanie i Rozwój - „W roli głównej Dział Obsługi Klienta”, Gazeta Prawna - „Motywowanie przez wartości”, „Skuteczna Sprzedaż” - Poradnik Działu Handlowego i Marketingu, Marketing w Praktyce - „Dobre praktyki w obsłudze klienta”, “Asertywność droga do wspólnej wygranej”, „Emocje sprzedawcy - nowa technika wpływu na klienta”.
Współautorka seminarium korespondencyjnego „Profesjonalna asystentka i sekretarka” (moduł : „Komunikacja z klientem i współpracownikami w sekretariacie”).
Wizażystka
Uczestniczyła w licznych kursach dotyczących wizażu między innymi:
kurs wizażu - Nee
kurs wizażu - Selekt
kurs stylizacji paznokci - LCN
kurs stylizacji paznokci - Pretty you
kurs stylizacji dłoni - Centrum Edukacji Kadr
kurs makijażu - Fenice
Praktyczne doświadczenie zdobyła pracując w salonach kosmetycznych Dermika, Comax, Metamorfoza, Jean Claude BIGUINE England. Współpracując z firmą kosmetyczną FENICE prowadziła szkolenia z zakresu wizażu i stylizacji.
II Wykładowca
Z wykształcenia ekonomista, z powołania trener i coach biznesowy. Mistrz i Praktyk sztuki NLP. Posiada wieloletni staż pracy w sektorze bankowym, w tym na stanowisku menedżerskim, gdzie odpowiedzialny był m.in. za: szkolenie i coaching pracowników, negocjacje handlowe, budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami oraz zachowanie standardów jakości obsługi. Szkolenia w których się specjalizuje: sztuka prezentacji, relacje z klientami oraz szeroko rozumiane zarządzanie ludźmi: coaching, budowanie synergii grupy, podstawowe umiejętności menedżerskie.
Wykładowca przedmiotu „Elementy psychologii i umiejętności interpersonalne” w Wyższej Szkole Biznesu w Radomiu i Wyższej Szkole Administracji Publicznej w Szczecinie.
Autor publikacji "Dylematy motywowania" - Służby Utrzymania Ruchu, Logistyka a Jakość.
==================================
Z całym rozmysłem wkleiłem informację ze strony internetowej jednej z firm szkoleniowych. Wszystkie tematy, które są oferowane w formie szkoleń otwartych i zamkniętych zawierają takie informacje o prowadzących. Nie podaję nazwy firmy gdyż nie chodzi tutaj o jej promocję.
Pozostaje do zadania pytanie -
Dlaczego firma wstydzi się swoich wykładowców ?