Tomasz P.

Tomasz P. Manager Finansowy

Temat: Szkolenie z obslugi trudnego klienta - B-XPERT - na...

Szkolenie B-XPERT (czyli jak być ekspertem w obsłudze Klienta przy zachowaniu najwyższej jakości usług, satysfakcji obu stron, twarzy i dobrego humoru) zajmuje się tematyką jakości w obsłudze klienta. Szkoleń związanych z obsługą klienta jest na rynku wiele, ale ja chciałbym pokazać Państwu, że do tematu jakkolwiek ważnego można podejść lekko, łatwo i przyjemnie. Nasza dewiza to: Nauka poprzez zabawę i zabawa poprzez naukę!

Jakość jest ważna w obsłudze klienta. Nie trudno przyciągnać go licznymi promocjami i rabatami, trudniej utrzymać. Każdy klient zasługuje na prawdziwą atencję i zainteresowanie. I o tym właśnie jest to szkolenie, ale.... podanej w nowoczesnej, wesołej, interaktywnej formie. Cale warsztaty zorganizowane sa w schemacie ćwiczeń pobudzających kreatywność, chęć działania w grupie i dyskusji dodatkowo wspartych dobrą zabawą i humorem. Tu liczy sie człowiek – i pracownik, i klient, a wspólnym mianownikiem będzie JAKOŚĆ w obsłudze klienta.

Zapisy na jesien (pazdziernik 2016) w Warszawie - juz trwaja

Szczegoly: http://www.firstclassconsulting.co.uk/#!szkolenia/cjg9

Zapraszamy