Anita
Kot
Promocja i Public
Relations /
aktualnie
poszukiwacz pracy
Temat: Warsztaty
Witam!Serdecznie zapraszam na bezpłatne warsztaty branżowe Toster - Street art – mural w WSR
W Warszawskiej Szkole Reklamy trwa ostatni w bieżącym roku szkolnym majowy cykl otwartych, bezpłatnych warsztatów branżowych Toster Workshop WSR. Trzecie zajęcia będą poświęcone muralom, które już na stałe wpisują się w krajobrazy największych metropolii na świecie.
Już jutro 20 maja br. Warszawska Szkoła Reklamy zaprasza pasjonatów street artu na warsztat GrafoSter pt. „Street art – mural w WSR.” Zajęcia poprowadzi Bartłomiej Leśniewski - założyciel agencji reklamowo-artystycznej Good Looking Studio, od 1998 r. związany z warszawską sceną graffiti. W pierwszej części warsztatu przedstawi on i omówi serię krótkich filmów tematycznych dotyczących murali oraz pokrótce przybliży ich historię. Następnie uczestnicy zaprojektują pod okiem Bartka Leśniewskiego własne murale. Zwieńczeniem tego street art’owego warsztatu będzie duży mural, który powstanie na jednej ze ścian budynku Warszawskiej Szkoły Reklamy.
Zapisy na zajęcia pod nr tel.: 510 090 287.
***
Bartłomiej Leśniewski- założyciel Good Looking Studio. Od roku 1998 związany z warszawską sceną graffiti. Człowiek bez wykształcenia artystycznego. Absolwent Politechniki Warszawskiej kier. Marketing i zarządzanie. Od ok.10 lat zajmuje się komercyjnym malowaniem graffiti. Z czasem, gdy ambicje stały się coraz wyższe wspólnie z Karolem Szufladowiczem podjęliśmy decyzję o założeniu pierwszej Polskiej firmy, która opiera się na graffiti w związku z coraz częstszym wykorzystaniem tej sztuki w branży reklamowej. Od trzech lat współtworzy największe murale reklamowe w kraju. W Good Looking pełni funkcję account directora. Zajmuje się kontaktem z klientami, pozyskiwaniem nowych klientów oraz organizacją pracy.
Jest pomysłodawcą i głównym organizatorem murali Chopinowskich na Warszawskiej Tamce. Jest również liderem projektu Ścieżki Marii Curie Skłodowskiej po Warszawie 2011 w ramach międzynarodowego roku chemii.
GOOD LOOKING STUDIO - Są wczesne lata dziewięćdziesiąte, polska scena graffiti dopiero zaczyna się formować. Znajdujemy się wśród kilkudziesięciu osób, które uczestniczą w jej tworzeniu. Oglądamy zagraniczne magazyny, nawiązujemy kontakty z zachodem, szkicujemy, malujemy... Nie przypuszczaliśmy, że współtworzenie tej kultury będzie miało tak znaczący wpływ na nasze postrzeganie kształtów, barw i przestrzeni miejskiej. Wraz z dojrzewaniem w każdym z nas poczucia estetyki, zaczęliśmy interesować się grafiką, typografią i malarstwem. Rozpoczęliśmy eksperymentowanie z nowymi formami szeroko pojętej komunikacji wizualnej. Rozpoznanie potencjału nowych mediów w połączeniu z doświadczeniem, jakie zdobyliśmy pracując zarówno po stronie klienta, jako freelancerzy czy w agencjach reklamowych, umożliwiło nam tworzenie coraz bardziej ambitnych i zaawansowanych projektów. Nie zapomnieliśmy jednak o naszych korzeniach i wciąż doskonale posługujemy się farbą w sprayu.