Temat: Kalkulacja klienta -sposób myślenia
słuszna uwaga
a i pamietajmy ze jutro ten, który jest dziś naszym klientem i marudzi bo nie chce się nam dac nachapać , jutro moze być sprzedawcą a my przyjdziemy do niego jako klient
-:)
bo tak jest
nie zawsze jesteśmy tylko SPRZEDAWCAMI i narzekamy na marudnych klientów
i pewnie tez nie bedziemy mu chcieli dac się nachapać , mimo ze wczoraj próbowaliśmy z nim tych samych numerów
-:)
i to ,,niezadowolnie" z klienta jest pierwszym objawem tego co sie nazywa wolny rynek
to co było dotychczas to nawet nie namiastka wolnosci
czas to pojąc i albo sie dostosowąć albo szukać innej ,,lepszej " roboty
klienta trzeba POLUBIC ( jak mawiają prawnicy ) z dobrodziejstwem inwetarza
i tylko handlowiec który ,,lubi " kazdego klienta , ma szansę na sukces
ten któremu nie podoba się ze klient chce kupić tanio , to handlowiec skazany na porahę
nie dlatego ze chce się nachapac
ale dlatego ze jest z kosmosu
bo nikt nie lubi płacic wiecej niz trzeba
wiecej niz np u konkurencji
wiec sukces to handlowiec - człowiek - guma
albo jest elastyczny albo peknie
ten naprawdę WOLNY RYNEK daje klientowi szanse wyboru najlepszej oferty dla niego
a przekonanie handlowca ze ,,tylko u mnie i to bez wzgledu na cenę " jest oględnie mówiąc SMIESZNE
ten wolny rynek wyeliminuje czy moze lepiej powiedzieć
ODBALONI NADETYCH I PRZEKONANYCH O SWOICH ZALETACH niepokornych handlowców
bo jak widać towaru jest wiecej niz klientów i jedynie LUBIĄC KAZDEGO KLIENTA mozemy sprzedac to co mamy do zaoferowania czy to bedzie towar czy usługa
Stefan Nowacki edytował(a) ten post dnia 15.02.12 o godzinie 14:19