Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Narodowy eksperyment - Weekend bez ofiar

Od kilku dni słyszę w radiu : "Sprawdź czy nie musisz zostać w domu".
Idea niby szczytna - http://www.weekendbezofiar.pl/
Ale :

Dlaczego to jest "Eksperyment" ? I do tego "narodowy" ? Przegięcie moim zdaniem.
Teksty - beznadziejne.
Reklama w radiu (z tym "musisz zostać w domu") - irytujący głos - aż chce się na złość sięgnąć po butelkę i wsiąść w samochód (pomimo, że nie jeżdżę pod wpływem).
Czy tędy droga ? Ktoś za to zapłacił ....

Jak Wam się podoba ?
Patryk T.

Patryk T. junior senior

Temat: Narodowy eksperyment - Weekend bez ofiar

jak niemieckie porno.
faktycznie 'problematyczne' :)
Przemysław C.

Przemysław C. opis umarł śmiercią
tragiczną :)))

Temat: Narodowy eksperyment - Weekend bez ofiar

Lepszy by był Narodowy eksperyment - Weekend bez reklam :):)
Bartłomiej Pronin

Bartłomiej Pronin Myślę długofalowo o
Twoim biznesie

Temat: Narodowy eksperyment - Weekend bez ofiar

Ja już wolę to

http://www.youtube.com/watch?v=RxtOZAkopSo&feature=pla...

konto usunięte

Temat: Narodowy eksperyment - Weekend bez ofiar

"otrzymuj informacje o utrudnieniach i korkach na telefon"

:)
Piotr Muzyka

Piotr Muzyka digital|marketing |
online |offline |
social media |

Temat: Narodowy eksperyment - Weekend bez ofiar

Mam wrażenie, że GDDKiA realizuje politykę prewencji "na musiku". Kreacja kiepska, jej egzekucja jeszcze gorsza (spot radiowy powoduje lekkie torsje).

"Jeśli jako kierowca, pieszy czy rowerzysta nie zachowujesz bezpieczeństwa, w weekend 24-26 czerwca br. zostań w domu! Włącz się do walki o urzeczywistnienie "Weekendu bez ofiar"."

Który kierowca przyzna się do tego, że na drodze zachowuje się niebezpiecznie? Przecież wszyscy Polacy to 'mistrzowie' kierownicy...

Akcja dla akcji, skazana na porażkę.

Co do "eksperymentu", "narodowego" - to my, Polacy, mieliśmy tendencje do zrywów narodowych, a teraz przejawia się to w eksperymentowaniu... ;))
Łukasz Mielnik

Łukasz Mielnik marketing /
strategia / reklama

Temat: Narodowy eksperyment - Weekend bez ofiar

Piotr Muzyka:
Co do "eksperymentu", "narodowego" - to my, Polacy, mieliśmy tendencje do zrywów narodowych, a teraz przejawia się to w eksperymentowaniu... ;))

Niestety tym razem statystyki potwierdziły, że eksperyment się nie udał bo ofiar było więcej.

Zmiana głęboko zakorzenionych postaw i nawyków to proces rozłożony na edukację całego pokolenia a nie na ... weekend.

ps: więcej pożytku byłoby gdyby zrobili cykl akcji "kierowco udziel pomocy ofiarom wypadku, którego jesteś świadkiem"

konto usunięte

Temat: Narodowy eksperyment - Weekend bez ofiar

Dagmara D.:
Jak Wam się podoba ?
Się w ogóle nie podoba. Moim zdaniem reklamy i przekaz strasznie nieczytelne.
Pieniądze poszły w błoto. Mam wrażenie, że to miało być pod rząd, jak to dbają o bezpieczeństwo, a wyszło, jak wyszło...
Sto razy lepsza jest reklama Orlenu, ta z motocyklistami co włączają kierunkowskazy.
Piotr L.

Piotr L. • Weź Mnie •

Temat: Narodowy eksperyment - Weekend bez ofiar

Dagmara D.:
Ale :

Dlaczego to jest "Eksperyment" ? I do tego "narodowy" ? Przegięcie moim zdaniem.

i to bez szansy powodzenia... jeśli odbiorca w żaden sposób nie utożsamia się z akcją to nie ma bata żeby wziął w czymś takim udział poswięcając jakieś tam swoje plany...
Dagmara D.:
Teksty - beznadziejne.
Reklama w radiu (z tym "musisz zostać w domu") - irytujący głos - aż chce się na złość sięgnąć po butelkę i wsiąść w samochód (pomimo, że nie jeżdżę pod wpływem).

heh... mnie i tak bardziej irytuje najsłynniejsza ginekolog do której zgłaszają się panie noszace stringi oraz terkalam jakiegoś środka na rozwiązanie problemów z wypróżnianiem się, którą usłyszałem w środę pod
Toruniem :P
Dagmara D.:
Czy tędy droga ? Ktoś za to zapłacił ....

http://www.youtube.com/watch?v=VTBjyhMZj9I

zapłaciliśmy my ( GDDKiA )
Dagmara D.:
Jak Wam się podoba ?

Sama inicjatywa pozytywna, może nie przemyślana ale pozytywna... wykonanie leży. Takich akcji nie da się rozbujać w jeden dzień czy tydzień :)

------------

Powiem tak, poszaleli ostatnio z tymi akcjami. Ostro działa KRBRD ze swoim włacz myślenie itd, do tego Orlen, co chwilę GDDKiA :) Za dużo tych społecznościówek się robi i przestają dawać w jakikolwiek sposób do myślenia :/ Żeby było zabawniej GDDKiA jest członkiem KRBRD o ile dobrze pamiętam :P
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Narodowy eksperyment - Weekend bez ofiar

Taka akcja nie została bujana w 1 dzień. Cała zabawa polega na tym, że to już druga taka akcja :):) Tak, tak, już taka była. Dla mnie to po prostu totalny brak profesjonalizmu, niezrozumienie podstawowych reakcji psychologicznych i socjologicznych. Szkoda - jak widać znowu wyszła porażka.

Następna dyskusja:

Eksperyment blogowo-kontakt...




Wyślij zaproszenie do