Agnieszka
Wojciechowska
(Markowska)
Tester
oprogramowania
- 1
- 2
Paweł
Suchocki
BUZZ MEDIA | Project
Ambient | The Next
Step
Temat: Mistrzostwo marketingu - czyli jak PILA obchodzi zakazy UE
Komisja Europejska nie przewidziała polskiej kreatywności... :)konto usunięte
Temat: Mistrzostwo marketingu - czyli jak PILA obchodzi zakazy UE
Dla mnie sytuuje to markę w kategorii "Polkrzakex - import, eksport, cwaniactwo". Ale spora grupa osób takie przedsięwzięcia sobie bardzo ceni, więc może i dobrze.Emil Tomczuk edytował(a) ten post dnia 03.09.09 o godzinie 12:35
Kamil
P.
Marketing, Social
Media, Digital
Marketing, Media i
Reklama
Temat: Mistrzostwo marketingu - czyli jak PILA obchodzi zakazy UE
Są różne grupy interesów. To że wprowadzane są na siłę świetlówki, też jest spowodowane interesami pewnych grup. Łatwo to zauważyć.Czemu więc Piła nie mogłaby próbować tego obejść?
konto usunięte
Temat: Mistrzostwo marketingu - czyli jak PILA obchodzi zakazy UE
Nie widzę nic zdrożnego we wprowadzeniu PRODUKTU, który jest zgodny z prawem. Jak sądzę, takich obejść może być znacznie więcej...konto usunięte
Temat: Mistrzostwo marketingu - czyli jak PILA obchodzi zakazy UE
Ależ niech sobie obchodzi i wprowadza - zgodne z prawem jest, nic mi do tego. Co nie zmienia faktu, iż jest to dla mnie cwaniactwo bazujące na irracjonalnej potrzebie części konsumentów "przeciwstawienia się wielkiemu bratu", "lobby producentów świetlówek", "totalitaryzmowi UE" itp. Jeśli kogoś to jara, to proszę bardzo.Emil Tomczuk edytował(a) ten post dnia 03.09.09 o godzinie 20:35konto usunięte
Temat: Mistrzostwo marketingu - czyli jak PILA obchodzi zakazy UE
Świat reklamy to cwaniactwo bazujące na irracjonalnych potrzebach ludzi. Czy to naturalnych czy sztucznie wykreowanych.konto usunięte
Temat: Mistrzostwo marketingu - czyli jak PILA obchodzi zakazy UE
Krzysztof B.:
Nie widzę nic zdrożnego we wprowadzeniu PRODUKTU, który jest zgodny z prawem. Jak sądzę, takich obejść może być znacznie więcej...
i jest - vide dopalacze :/
konto usunięte
Temat: Mistrzostwo marketingu - czyli jak PILA obchodzi zakazy UE
Krzysztof B.:
Niech będzie. Pozostaje jednak kwestia stylu.
Kamil
P.
Marketing, Social
Media, Digital
Marketing, Media i
Reklama
Temat: Mistrzostwo marketingu - czyli jak PILA obchodzi zakazy UE
Dla ludzi którzy potrzebują 100 Watowej żarówki, bo nie mają kasy na drogie żarówki, 99 wat od Piły będzie idealnym rozwiązaniem.Nie wszystkich to boli, jest duża grupa, która będzie z tego powodu zadowolona.
Btw, jak to sie mowi... psy szczekaja, karawana jedzie dalej. A zarowki sie sprzedaja bo nadal jest popyt.
Dagmara
D.
Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...
Temat: Mistrzostwo marketingu - czyli jak PILA obchodzi zakazy UE
są sklepy, gdzie żarówek NIE MA - zostały wszystkie wykupione. Dlatego najmądrzejsze to zareagować na potrzebę rynku. Tu bravo za szubkośc reakcji. W końcuy na tym polega biznes by być krok do przodu..konto usunięte
Temat: Mistrzostwo marketingu - czyli jak PILA obchodzi zakazy UE
Krzysztof B.:
Świat reklamy to cwaniactwo bazujące na irracjonalnych potrzebach ludzi. Czy to naturalnych czy sztucznie wykreowanych.
Naturalna potrzeba to np. jedzenie. Co w niej irracjonalnego? Jeśli więc na zawsze przestaniesz jeść to szczerze przychylę się do Twojej opinii.
konto usunięte
Temat: Mistrzostwo marketingu - czyli jak PILA obchodzi zakazy UE
Grzegorz Skuza:
Krzysztof B.:
Świat reklamy to cwaniactwo bazujące na irracjonalnych potrzebach ludzi. Czy to naturalnych czy sztucznie wykreowanych.
Naturalna potrzeba to np. jedzenie.
Zazdrość też jest naturalna, złość, nienawiść, potrzeba podobania się...
Ale już potrzeba posiadania samochodu lepszego niż sąsiad jest irracjonalna. Przecież nie żyjesz dla sąsiada.
konto usunięte
Temat: Mistrzostwo marketingu - czyli jak PILA obchodzi zakazy UE
Grzegorz Skuza:Nie chodzi o samo jedzenie czy picie, tylko na przykład o wody mineralne (i miliony innych przykładów). Jedna jest wysoko zmineralizowana a druga wręcz przeciwnie. Ani jednego, ani drugiego nie jesteś w stanie sprawdzić kubkami smakowymi, ale i jedno i drugie na rynku jest i się sprzedaje.Maurycy Graszewicz edytował(a) ten post dnia 03.09.09 o godzinie 15:45
Krzysztof B.:
Świat reklamy to cwaniactwo bazujące na irracjonalnych potrzebach ludzi. Czy to naturalnych czy sztucznie wykreowanych.
Naturalna potrzeba to np. jedzenie. Co w niej irracjonalnego? Jeśli więc na zawsze przestaniesz jeść to szczerze przychylę się do Twojej opinii.
konto usunięte
Temat: Mistrzostwo marketingu - czyli jak PILA obchodzi zakazy UE
Zgadzam się z Waszymi opiniami. Reklama jednak moim zdaniem nie jest aż takim perfidnym cwaniactwem, jak pisał Krzysztof. Prosty przykład - kupuję dobrze wypieczony chleb, bo taki właśnie lubię. Reklama mi tego nie wmówiła, tylko zwyczajne upodobania. Potrzeby irracjonalne wynikają z psychicznych uwarunkowań człowieka, a reklama potrafi po prostu czasami odpowiednio je odczytać lub też w określony sposób wzmocnić tendencje do ich występowania.Renata Ż. Marketing Manager
Temat: Mistrzostwo marketingu - czyli jak PILA obchodzi zakazy UE
Ja się chciałam tylko dopytać czy tu chodzi o tego samego Philipsa, czy może to jest zupełnie inny producent żarówek? Bo jeśli to jest Philips Piła, no to panowie... Czapki z głów! ;))))konto usunięte
Temat: Mistrzostwo marketingu - czyli jak PILA obchodzi zakazy UE
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,6999013...Wygląda na to, że daliśmy się nabrać.Emil Tomczuk edytował(a) ten post dnia 03.09.09 o godzinie 20:44
Renata Ż. Marketing Manager
Temat: Mistrzostwo marketingu - czyli jak PILA obchodzi zakazy UE
Philips Lightning Piła - a jednak :) Swoją drogą ciekawie podeszli do brandów, pomijając już zupełnie kwestię czy to była zarówka 100 wat czy 99 wat.Jaki to zamieszanie może mieć wpływ na postrzeganie marki Philips w umysłach konsumentów? To mnie ciekawi najbardziej :) Mówi się że Polak potrafi, ale Philips nie jest firmą z polskimi korzeniami, swego czasu kupili Polam Piła, to wszystko...
konto usunięte
Temat: Mistrzostwo marketingu - czyli jak PILA obchodzi zakazy UE
Emil Tomczuk:
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,6999013...
Wygląda na to, że daliśmy się nabrać.Emil Tomczuk edytował(a) ten post dnia 03.09.09 o godzinie 20:44
Dobry żart, tynfa wart :)
konto usunięte
Temat: Mistrzostwo marketingu - czyli jak PILA obchodzi zakazy UE
zart zartem ale z drugiej strony mocno mnie denerwuja coraz bardziej debilne zarzadzenia typu jakiej mocy mam wkrecic zarowki.niedlugo dojdzie do tego ze bede mogl ukroic chleb tylko nozem z 84zabkami i polozyc na kanapce nie wiecej niz jeden plaster pomoidora ..
goni to wszystko w pietke i jak sie ktoregos dnia ludzie wq..zdenerwuja to wywioza caly PE na taczkach
- 1
- 2
Podobne tematy
-
Reklama, marketing, marka » Deadline, czyli jak umarła pewna reklama -
-
Reklama, marketing, marka » Jak by waszym zdaniem wyglądała idealna aplikacja do... -
-
Reklama, marketing, marka » gastro - porno czyli jak paromować jedzenie warzyw -
-
Reklama, marketing, marka » Nie być jak Deyna...czyli chwalmy narodową kreację! -
-
Reklama, marketing, marka » Chwytaj moment... czyli jak dorbze wykorzystać modę -
-
Reklama, marketing, marka » Jak wykorzystać Facebooka w marketingu -
-
Reklama, marketing, marka » PLAYta czyli jak PLAY zakpił z kpiących z niego... -
-
Reklama, marketing, marka » blog, czyli jak na luzie kreowac wizerunek swoj lub firmy -
-
Reklama, marketing, marka » Jak ciąć koszt w marketingu? -
-
Reklama, marketing, marka » Hostessy w dobie kryzysu ... czyli jak "ciąć" budżet na... -
Następna dyskusja: