Temat: Mistrzostwo marketingu - czyli jak PILA obchodzi zakazy UE

http://www.joemonster.org/art/12317/Polski_sposob_na_U...Agnieszka Wojciechowska (Markowska) edytował(a) ten post dnia 03.09.09 o godzinie 12:24
Paweł Suchocki

Paweł Suchocki BUZZ MEDIA | Project
Ambient | The Next
Step

Temat: Mistrzostwo marketingu - czyli jak PILA obchodzi zakazy UE

Komisja Europejska nie przewidziała polskiej kreatywności... :)

konto usunięte

Temat: Mistrzostwo marketingu - czyli jak PILA obchodzi zakazy UE

Dla mnie sytuuje to markę w kategorii "Polkrzakex - import, eksport, cwaniactwo". Ale spora grupa osób takie przedsięwzięcia sobie bardzo ceni, więc może i dobrze.Emil Tomczuk edytował(a) ten post dnia 03.09.09 o godzinie 12:35
Kamil P.

Kamil P. Marketing, Social
Media, Digital
Marketing, Media i
Reklama

Temat: Mistrzostwo marketingu - czyli jak PILA obchodzi zakazy UE

Są różne grupy interesów. To że wprowadzane są na siłę świetlówki, też jest spowodowane interesami pewnych grup. Łatwo to zauważyć.

Czemu więc Piła nie mogłaby próbować tego obejść?

konto usunięte

Temat: Mistrzostwo marketingu - czyli jak PILA obchodzi zakazy UE

Nie widzę nic zdrożnego we wprowadzeniu PRODUKTU, który jest zgodny z prawem. Jak sądzę, takich obejść może być znacznie więcej...

konto usunięte

Temat: Mistrzostwo marketingu - czyli jak PILA obchodzi zakazy UE

Ależ niech sobie obchodzi i wprowadza - zgodne z prawem jest, nic mi do tego. Co nie zmienia faktu, iż jest to dla mnie cwaniactwo bazujące na irracjonalnej potrzebie części konsumentów "przeciwstawienia się wielkiemu bratu", "lobby producentów świetlówek", "totalitaryzmowi UE" itp. Jeśli kogoś to jara, to proszę bardzo.Emil Tomczuk edytował(a) ten post dnia 03.09.09 o godzinie 20:35

konto usunięte

Temat: Mistrzostwo marketingu - czyli jak PILA obchodzi zakazy UE

Świat reklamy to cwaniactwo bazujące na irracjonalnych potrzebach ludzi. Czy to naturalnych czy sztucznie wykreowanych.

konto usunięte

Temat: Mistrzostwo marketingu - czyli jak PILA obchodzi zakazy UE

Krzysztof B.:
Nie widzę nic zdrożnego we wprowadzeniu PRODUKTU, który jest zgodny z prawem. Jak sądzę, takich obejść może być znacznie więcej...

i jest - vide dopalacze :/

konto usunięte

Temat: Mistrzostwo marketingu - czyli jak PILA obchodzi zakazy UE

Krzysztof B.:

Niech będzie. Pozostaje jednak kwestia stylu.
Kamil P.

Kamil P. Marketing, Social
Media, Digital
Marketing, Media i
Reklama

Temat: Mistrzostwo marketingu - czyli jak PILA obchodzi zakazy UE

Dla ludzi którzy potrzebują 100 Watowej żarówki, bo nie mają kasy na drogie żarówki, 99 wat od Piły będzie idealnym rozwiązaniem.

Nie wszystkich to boli, jest duża grupa, która będzie z tego powodu zadowolona.

Btw, jak to sie mowi... psy szczekaja, karawana jedzie dalej. A zarowki sie sprzedaja bo nadal jest popyt.
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Mistrzostwo marketingu - czyli jak PILA obchodzi zakazy UE

są sklepy, gdzie żarówek NIE MA - zostały wszystkie wykupione. Dlatego najmądrzejsze to zareagować na potrzebę rynku. Tu bravo za szubkośc reakcji. W końcuy na tym polega biznes by być krok do przodu..

konto usunięte

Temat: Mistrzostwo marketingu - czyli jak PILA obchodzi zakazy UE

Krzysztof B.:
Świat reklamy to cwaniactwo bazujące na irracjonalnych potrzebach ludzi. Czy to naturalnych czy sztucznie wykreowanych.

Naturalna potrzeba to np. jedzenie. Co w niej irracjonalnego? Jeśli więc na zawsze przestaniesz jeść to szczerze przychylę się do Twojej opinii.

konto usunięte

Temat: Mistrzostwo marketingu - czyli jak PILA obchodzi zakazy UE

Grzegorz Skuza:
Krzysztof B.:
Świat reklamy to cwaniactwo bazujące na irracjonalnych potrzebach ludzi. Czy to naturalnych czy sztucznie wykreowanych.

Naturalna potrzeba to np. jedzenie.

Zazdrość też jest naturalna, złość, nienawiść, potrzeba podobania się...

Ale już potrzeba posiadania samochodu lepszego niż sąsiad jest irracjonalna. Przecież nie żyjesz dla sąsiada.

konto usunięte

Temat: Mistrzostwo marketingu - czyli jak PILA obchodzi zakazy UE

Grzegorz Skuza:
Krzysztof B.:
Świat reklamy to cwaniactwo bazujące na irracjonalnych potrzebach ludzi. Czy to naturalnych czy sztucznie wykreowanych.

Naturalna potrzeba to np. jedzenie. Co w niej irracjonalnego? Jeśli więc na zawsze przestaniesz jeść to szczerze przychylę się do Twojej opinii.
Nie chodzi o samo jedzenie czy picie, tylko na przykład o wody mineralne (i miliony innych przykładów). Jedna jest wysoko zmineralizowana a druga wręcz przeciwnie. Ani jednego, ani drugiego nie jesteś w stanie sprawdzić kubkami smakowymi, ale i jedno i drugie na rynku jest i się sprzedaje.Maurycy Graszewicz edytował(a) ten post dnia 03.09.09 o godzinie 15:45

konto usunięte

Temat: Mistrzostwo marketingu - czyli jak PILA obchodzi zakazy UE

Zgadzam się z Waszymi opiniami. Reklama jednak moim zdaniem nie jest aż takim perfidnym cwaniactwem, jak pisał Krzysztof. Prosty przykład - kupuję dobrze wypieczony chleb, bo taki właśnie lubię. Reklama mi tego nie wmówiła, tylko zwyczajne upodobania. Potrzeby irracjonalne wynikają z psychicznych uwarunkowań człowieka, a reklama potrafi po prostu czasami odpowiednio je odczytać lub też w określony sposób wzmocnić tendencje do ich występowania.
Renata Ż.

Renata Ż. Marketing Manager

Temat: Mistrzostwo marketingu - czyli jak PILA obchodzi zakazy UE

Ja się chciałam tylko dopytać czy tu chodzi o tego samego Philipsa, czy może to jest zupełnie inny producent żarówek? Bo jeśli to jest Philips Piła, no to panowie... Czapki z głów! ;))))

konto usunięte

Temat: Mistrzostwo marketingu - czyli jak PILA obchodzi zakazy UE

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,6999013...

Wygląda na to, że daliśmy się nabrać.Emil Tomczuk edytował(a) ten post dnia 03.09.09 o godzinie 20:44
Renata Ż.

Renata Ż. Marketing Manager

Temat: Mistrzostwo marketingu - czyli jak PILA obchodzi zakazy UE

Philips Lightning Piła - a jednak :) Swoją drogą ciekawie podeszli do brandów, pomijając już zupełnie kwestię czy to była zarówka 100 wat czy 99 wat.
Jaki to zamieszanie może mieć wpływ na postrzeganie marki Philips w umysłach konsumentów? To mnie ciekawi najbardziej :) Mówi się że Polak potrafi, ale Philips nie jest firmą z polskimi korzeniami, swego czasu kupili Polam Piła, to wszystko...

konto usunięte

Temat: Mistrzostwo marketingu - czyli jak PILA obchodzi zakazy UE

Emil Tomczuk:
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,6999013...

Wygląda na to, że daliśmy się nabrać.Emil Tomczuk edytował(a) ten post dnia 03.09.09 o godzinie 20:44

Dobry żart, tynfa wart :)

konto usunięte

Temat: Mistrzostwo marketingu - czyli jak PILA obchodzi zakazy UE

zart zartem ale z drugiej strony mocno mnie denerwuja coraz bardziej debilne zarzadzenia typu jakiej mocy mam wkrecic zarowki.
niedlugo dojdzie do tego ze bede mogl ukroic chleb tylko nozem z 84zabkami i polozyc na kanapce nie wiecej niz jeden plaster pomoidora ..
goni to wszystko w pietke i jak sie ktoregos dnia ludzie wq..zdenerwuja to wywioza caly PE na taczkach



Wyślij zaproszenie do