Katarzyna M. MayLily.pl
Temat: Batman promowany
Minęło już trochę czasu od polskiej premiery nowego Batmana. Na pewno większość z nas już go widziała. Piszę tutaj jednak nie o samym filmie, a o jego niesamowitej promocji. Oto fragment artykułu pochodzącego z portalu Marketing przy Kawie:Kampania nie ograniczyła się jedynie do stworzenia wirtualnego Gotham. Dzięki zaangażowaniu fanów, którzy chętnie podjęli grę według zasad opracowanych przez twórców projektu, miasto i jego mieszkańcy (na czele z Jokerem, Harveyem Dentem i Batmanem) wykroczyli poza przestrzeń internetową, widzowie zaś mogli uczestniczyć w ekscytującej przygodzie kreowania tej „alternatywnej rzeczywistości” w zupełnie realnej przestrzeni publicznej
Zachwyciło mnie pomysłowe łączenie działań - wirtualnych i rzeczywistych. Kiedy takie kampanie będziemy robić w Polsce?
Cały artykuł przeczytaj tutaj: http://www.marketing-news.pl/theme.php?art=789