Piotr Krupa

Piotr Krupa menadżer i trener
otwarty na
propozycje

Temat: Lekarze jako klienci

Lekarze należą do jednej z najlepiej zarabiających grup zawodowych w naszym kraju. Są też grupą o dużym autorytecie społecznym, Czyni to ich idealną grupą docelową dla działań marketingowych i reklamowych nie tylko dla firm farmaceutycznych, ale także oferujących dobra luksusowe, rozmaitego rodzaju usługi finansowe czy turystyczne.
Jest to jednak grupa specyficzna i aby kierowany do nich przekaz marketingowy, był skuteczny potrzeba doświadczenia i znajomości specyfiki branży.
Lekarze to specyficzna grupa klientów, również ze względu na swoją tyleż ogromną, co specjalistyczną wiedzę i konieczność jej ciągłego pogłębiania.
Dlatego też jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do osób z branży medycznej są specyficzne, branżowe, naukowe wydawnictwa i serwisy internetowe i ich specjalistyczne mailingi, nastawione głównie na informowanie o nowościach w branży, publikacjach naukowych czy konferencjach medycznych.
Zapraszamy do skorzystania z oferty dotarcia do lekarzy poprzez reklamy w czasopismach medycznych, mailingach, największej w Polsce bazie artykułów z dziedziny medycyny.
szczegóły na priv