Kamil S.

Kamil S. "Ten, który walczy z
potworami, powinien
zadbać, by sam n...

Temat: Krytycznie o Play

kopiując pomysł Karola, zakładam temat na którym będzie można wieszać psy na Play...dopóki dyskusja tu będzie merytoryczna i nie obrażająca nikogo - nie będzie żadnej interwencji (mam nadzieję, że Marcin popiera).
Marcin Tarapata

Marcin Tarapata Analityk/Tester

Temat: Krytycznie o Play

Popieram :)

Ps. Coś na razie tu cisza ;)
Dariusz M.

Dariusz M. Poszukuje
skutecznych
handlowców do
sprzedaży usług
telek...

Temat: Krytycznie o Play

wszyscy zadowoleni z Play`a ;)

konto usunięte

Temat: Krytycznie o Play

I tak ma być:) dobry klient to zadowolony klient:)
Piotr B.

Piotr B. Pracownik jednej z
najlepszych
instytucji
finansowych w P...

Temat: Krytycznie o Play

A ja sobie trochę ponarzekam... W mojej rodzinnej miejscowości - Pilzno - do tej pory jest problem z zasięgiem sieci... O internecie Play Online to można pomarzyć... A jak obserwuję mapkę zasięgu i widzę, że okoliczne wsie mają zasięg to mnie po prostu zalewa... Czy to się kiedyś zmieni?? Najlepiej za mojego życia?? :)
Maciej Kazimierski

Maciej Kazimierski Zastępca Kierownika
zespołu analityków
finansowych

Temat: Krytycznie o Play

Też na zasięg ponarzekam. Wieś w odległości 83 km od Warszawy (przy drodze na Węgrów). Problemy z zasięgiem praktycznie od zawsze. Po przyjeździe żegnam się z napisem Play na wyświetlaczu telefonu i cieszę się, jak zobaczę Plus... O Play Online wspominać nie będę, bo tam nie występuje niestety. Zadam pytanie takie jak Piotr - czy to się kiedyś zmieni?
Kamil S.

Kamil S. "Ten, który walczy z
potworami, powinien
zadbać, by sam n...

Temat: Krytycznie o Play

panowie...zgłaszajcie takie rzeczy (i namawiajcie znajomych z tych okolic żeby robili to samo)...nadajniki są budowane sukcesywnie, ale weźcie pod uwagę że przy tym liczy się też kwestia ekonomii...

konto usunięte

Temat: Krytycznie o Play

dołączę się do krytyki o sieci play.Miałem usługi we wszystkich sieciach i nigdzie nie spotkałem się z tak niekompetentnymi pracownikami zarówno salonu jak i BOK.
Pominę aroganckie zachowanie osób z którymi mam nieprzyjemność rozmawiać(książkę można napisać) i przejdę do konkretów.
Oczywiście pominę również naliczone koszty za użytkowanie internetu w telefonie(300mb za 1000zł)niesłusznie naliczone, korekty, ciągłe dzwonienie i napisanie ok 30 listów do play. Sprawa ciągnie się od czerwca, na koncie mam nadpłatę w wysokości 530 zł(zgodnie z wysłanym pismem od lidera play uwzględniającym moją reklamacje powinno być trochę ponad 600zł, ale nie mi uczyć matematyki specjalistów liderów).
Dnia wczorajszego play ukazał swoje prawdziwe oblicze w którym dogłębnie przedstawia swój brak zainteresowania klientem. Otrzymuję smsa, że moje zgłoszenie o rozwiązaniu umowy zostało rozpatrzone i mam wejść na play24. Czytam:
Uprzejmie informujemy, że na Pańskie zgłoszenie z dnia 30.09.2011(Podkreślam, że pierwszy raz kontaktowałem się w tej sprawie z play)udzielamy odpowiedź w piśmie numer... Odszukałem pismo i przetarłem oczy. Odpowiedź na moją prośbę z dnia 30.09.2011 uzyskałem w dniu 17.09.2011. Cudotwórcy! Zanim pomyślałem o pytaniu oni dwa tygodnie wcześniej znali odpowiedź. Niestety w piśmie z dnia 17.09.2011 nie było odpowiedzi na moje zgłoszenie z dnia 30.09.2011.
Kolejny żenujący ruch sieci play. Otrzymałem wczoraj pismo, że zalegam z płatnościami na rzecz play w kwocie 141zł i 73 gr. Przedsądowne wezwanie do zapłaty z kancelarii prawnej. W sytuacji gdy mam na koncie nadpłatę! Sprawdzam przelewy i okazuje się, że przelew został wysłany na konto play. To dla mnie kolejna zagadka. Przelew jest z czerwca więc powinien być już chyba zaksięgowany...
Kolejny bubel. Otrzymuję pismo w dniu 01.09.2011, że play przeprasza za zaistniałą sytuację i za chwilowe problemy z obsługą konta przez telefon(sprawdzenie limitu danych). Na marginesie chwilowe trwa już co najmniej od 01.06.2011. W piśmie tym play uwzględnia moją prośbę o ponowne wyliczenie faktury oraz o rozwiązanie umowy z dniem 30.09.2011 na usługę. Ucieszony przez ponad dwa tygodnie, że moja udręka z siecią się skończyła czytam kolejne pismo z dnia 17.09.2011, że(pismo dotyczy tego samego zgłoszenia)play nie odpowiada za nieumiejętne korzystanie z telefonu ale ma dla mnie wspaniałą nowinę, anulują mi źle naliczoną fakturę jak wykupię pakiet internetu bezpiecznego, który notabene miałem włączony od 01.06.2011 roku. play w jednym piśmie przyznaje rację w drugim już nie. Od tak, bo mają kaprysy.
Co do umowy, która miała być zakończona z dniem 30.09.2011 trwa nadal do dnia 31.10.2011 roku! Bo play tak ma wpisane w bazie, a to że w piśmie mam co innego to ich nie obchodzi. A, że UKE jest to mają to w d... i chcesz to się ganiaj z nimi.
Dorzucę jeszcze jak zamawiać N w salonie play w NDM.
Przychodzę przed świętami tamtego roku, chcę n i nie ma dekodera, który mnie interesuje więc Pani prosi o numer i jak dekodery przyjadą zadzwoni...
Mamy prawie drugie święta, i podkreślę, że byłem w tej sprawie w salonie i dowiedziałem się, że dekodery były ale już nie ma. Znowu zostawiam numer i czekam. Prowadzę firmę i nie mam czasu biegać codziennie do salonu. Byłem cztery razy w salonie Play i już dałem sobie spokój... Do tv podłączyłem PS3 i tnę w gierki dla relaksu:)

Wybaczcie, że tak dużo napisałem ale po wczorajszym dniu mnie poniosło...
Kolejne odcinki programu satyrycznego play już wkrótce. A mam jeszcze o czym pisać:)
Ps. tak na marginesie, przeniosłem wszystkie swoje umowy do play kierując się oszczędnościami. Teraz wiem, że nie było warto.
Pozdrawiam

Leszek GrzybLeszek Grzyb edytował(a) ten post dnia 12.10.11 o godzinie 01:45

konto usunięte

Temat: Krytycznie o Play

Tak przed snem... Kolejny odcinek humorystyczny...
30.09.2011 dzwonię do play i proszę o kontakt z moim opiekunem(tak to ładnie play nazwał). 01.10.2011 ponawiam prośbę. Skończyła się umowa(według pisma) lub kończy się 31.10.2011 według widzimisię play i konsultanci twierdzą, że nie mogą podać mi szczegółów oferty, bo mam już osobę przydzieloną do tego. 04.10.2011 kolejna próba kontaktu tym razem za pośrednictwem strony www i zakładki kontakt z doradcą handlowym(odpowiedź w ciągu 24 h- tak jest zapisane na stronie). 05.10.2011 po terminie 24h dzwonię i rozmawiam z konsultantem. Pytam się dlaczego nikt nie oddzwania. Pada odpowiedź- mamy 72 godziny na oddzwonienie. Mówię, że na stronie jest co innego. Nic tam, Pan ma tak zapisane i tak jest. Oferty oczywiście też nie przedstawi. 07.10.2011 ponownie wysyłam prośbę o kontakt z doradcą(nawet dwie prośby...)12.10.2011 brak odzewu... Zadzwoniłem jeszcze raz w dniu 08.10.2011 i nic nie udało mi się zwojować..

Pozdrawiam,

Leszek Grzyb

konto usunięte

Temat: Krytycznie o Play

a teraz już do poduszki...
Wybaczcie rozdrażnili mnie dzisiaj i postanowiłem opisać jeszcze jedną sytuację.
Kończy mi się umowa z siecią play 30.09.2011. Numer używany w firmie... Udałem się do salonu play w NDM, gdzie się dowiedziałem, że nie mogę przedłużyć umowy bo mam jakieś zaległości(oczywiście wyssane z palca). Wkur... pojechałem na wakacje. Zaszedłem do salonu play i poprosiłem o wysłanie rozwiązania umowy dla numeru(podałem numer). Pracownik poinformował mnie, że tylko na piśmie(drogą Poczta Polska) i podyktował mi dane(umowę, numer itp). Co najlepsze zostałem poinformowany, że nie mogę przedłużyć umowy na nowych warunkach, bo mam jakieś zaległości, ale umowa będzie dalej kontynuowana na obecnych warunkach dopóki nie złożę pisma o rozwiązaniu umowy...

Niestety pracownik podał mi trochę błędne dane do rozwiązania umowy(teraz wiem, że nie należy im ufać)i się dowiedziałem, że play rozwiąże mój numer główny, (był podany jako numer kontaktowy!!!)(kilka telefonów i pism w tej sprawie dopiero odczepili się od tego numeru). Wysłałem ponownie pisma, dzwoniłem no i w końcu jeszcze raz udałem się do salonu play w celu uzyskania pisma, by ponownie złożyć rezygnację za pomocą Poczty Polskiej. Dowiaduję się czegoś niebywałego... Pracownik play mówi, że rozwiązanie można załatwić na miejscu(ten wcześniej chyba z lenistwa wysłał mnie na pocztę).
mam jeszcze kilka umów z play i pewnie po zakończeniu tych umów będę musiał skorzystać z porady specjalisty:)

Pozdrawiam

Leszek Grzyb
Piotr B.

Piotr B. Pracownik jednej z
najlepszych
instytucji
finansowych w P...

Temat: Krytycznie o Play

Kamil S.:
panowie...zgłaszajcie takie rzeczy (i namawiajcie znajomych z tych okolic żeby robili to samo)...nadajniki są budowane sukcesywnie, ale weźcie pod uwagę że przy tym liczy się też kwestia ekonomii...

Zgłaszałem, ale odpowiedź już dwa razy była tak sama, że oczywiście kiedyś może, ale czy na pewno to nikt tego nie wie...
Co do kwestii ekonomii to śmiem w to wątpić, ze względu na to, że na wsi gdzie mieszkańców jest niewiele nadajnik jest, a w mieście, gdzie mieszkańców kilka razy więcej nie ma... :(

Temat: Krytycznie o Play

BRAK MI SŁÓW DO PLAY! MIJA DRUGI MIESIĄC OD MOICH ZGŁOSZEŃ ZOSTAŁAM OSZUKANA PRZEZ DORADCE BIZNESOWEGO PLAY NA CZTERECH ABONAMENTACH I TELEFONACH. TERAZ NAWET Z FORUM POTRAFILI MOJĄ OPISANĄ SYTUACJĘ USUNĄĆ!!!
http://www.goldenline.pl/forum/1760644/reklamacja-w-pl... LINK DO STRONY GDZIE BYŁA!!! MOJA WYPOWIEDŹ MIĘDZY WYPOWIEDZIĄ P.PAWŁA G. A WYPOWIEDZIĄ P.LESZKA G.
WYSŁAŁAM RÓWNIEŻ LISTOWNIE REKLAMACJĘ KTÓRA BYŁA WYSZCZEGÓLNIONA NA MOIM KONCIE PLAY24- I CO? RÓWNIEŻ ZNIKNĘŁA!!!
KREW MNIE DOSŁOWNIE ZALEWA,CO ZNACZY ŻE ZGŁOSZENIE JEST ROZPATRYWANE? ILE MOŻNA CZEKAĆ?
Kamil S.

Kamil S. "Ten, który walczy z
potworami, powinien
zadbać, by sam n...

Temat: Krytycznie o Play

Anna Sztuka:
TERAZ NAWET Z FORUM POTRAFILI MOJĄ OPISANĄ SYTUACJĘ USUNĄĆ!!!

to ja usunąłem Pani wypowiedź. nie mnie oceniać co jest prawdą a co nie, ale nie mogę pozwolić żeby podawała Pani tutaj z nazwiska człowieka, który rzekomo Panią oszukał.

Temat: Krytycznie o Play

z palca sobie nie wyssałam całej tej historii, podałam nazwiska żeby ktoś wreszcie zainteresował się moją sprawą!jednak widać jakie są efekty i jak można liczyć na pomoc! z góry dziękuję!

konto usunięte

Temat: Krytycznie o Play

Włączę się do tego. Pan Kamil ma rację, że powstrzymał Pani post przed okiem innych czytelników. Może Pani wyżywać się tutaj na temat związany z obsługą play(ja też tak zrobiłem) ale wypisywanie nazwisk to trochę przesada. To nie są osoby publiczne...
To że poda Pani nazwiska pracowników nic nie zmieni w rozwiązaniu sprawy, a czasami nawet może przeszkodzić.
Proponuję zgłosić się do UKE i tam poszukać pomocy. Ja tak zrobiłem, a swoją sytuację opisałem dodatkowo tutaj bez zagłębiania się w nazwiska imiona oraz inne dane.

Pozdrawiam

Leszek Grzyb
Piotr B.

Piotr B. Pracownik jednej z
najlepszych
instytucji
finansowych w P...

Temat: Krytycznie o Play

Kamil S.:
panowie...zgłaszajcie takie rzeczy (i namawiajcie znajomych z tych okolic żeby robili to samo)...nadajniki są budowane sukcesywnie, ale weźcie pod uwagę że przy tym liczy się też kwestia ekonomii...

A to odpowiedź (tak się zastanawiam czy mają szablon, bo praktycznie nie różni się ta odpowiedź od poprzedniej)

Szanowny Panie,

na wstępie dziękuję za zgłoszenie nadesłane do nas za pośrednictwem poczty elektronicznej, dnia 18 października 2011 roku, odnośnie zasięgu.

W odpowiedzi uprzejmie informuję, iż Firma Play jest nową dynamicznie rozwijającą się Siecią, dzięki czemu stawiamy coraz to więcej nadajników, umożliwiających Klientom korzystanie z naszych Usług.

Jednakże termin i lokalizacja ich budowy objęte są tajemnicą firmową.

Zasięg może Pan regularnie sprawdzać na stronie internetowej Play, do której link przesyłam poniżej:

http://internet.play.pl/maps/map

W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: ok@pomocplay.pl lub poprzez stronę internetową http://24.playmobile.pl.

konto usunięte

Temat: Krytycznie o Play

A ja nie wiem czy się uśmiechać czy nie...ale faktycznie kopara mi dziś opadła:

Mam konto abonenckie, a na nim kilka numerów. Dwa z nich to usługi postpaid. Hasło abonenckie do jednej umowy znam, do drugiej nie. Druku umowy nie mam.

Ponieważ nie mam potrzeby użytkowania dłużej jednego z tych numerów, myślę sobie: wypowiem. A że ostatnio kiedy składałem wypowiedzenie (drogą listowną) i umieszczałem tam swoje dane na wypowiedzeniu, numer usługi i hasło abonenckie, to pomyślałem, iż teraz należałoby zrobić to samo.

Więc dzwonię na BOK celem upewnienia się, że hasło abonenckie, które wpisałem jest prawidłowe (nie chcę, by o ten szczegół moje wypowiedzenie zostało odrzucone).

System łączy mnie z miłą konsultantką, która weryfikuje moje dane, potwierdza mi, że mam takie usługi na swoim koncie abonenckim po czym na moje pytanie o hasło.... stwierdza, że nie może mi go podać.

Witki mi opadły...

Może jestem zacofany, może czegoś nie wiem, ale gdy ostatnio dzwoniłem w tej samej sprawie kilkanaście tygodni temu - wszystko było OK.

Coś się zmieniło?...
Krzysztof C.

Krzysztof C. TAMADA TOUR Sp. z
o.o.

Temat: Krytycznie o Play

Wypowiedziałem się w temacie ale mój post został usunięty - przepraszam jeśli zrobiłeś coś wbrew regulaminowi :)

konto usunięte

Temat: Krytycznie o Play

Marcin Padusiński:
System łączy mnie z miłą konsultantką, która weryfikuje moje dane, potwierdza mi, że mam takie usługi na swoim koncie abonenckim po czym na moje pytanie o hasło.... stwierdza, że nie może mi go podać.


W salonie podadzą Panu hasło abonenckie :)

Pozdrawiam

konto usunięte

Temat: Krytycznie o Play

Dziwnym trafem zarówno mnie jak i mojej koleżance podano błędny nr listu przewozowego kuriera-trochę dziwny zbieg okoliczności...

A dzisiaj zadzwonił do mnie konsultant z pytaniem czy chcę przenieść numer lub przedłużyć umowę....więc zapytałam, czy mój numer będą dwa razy przenosić:D

Następna dyskusja:

PLAY - jak oceniacie?




Wyślij zaproszenie do