Paweł Piotr M.

Paweł Piotr M. thank God I'm not
ugly

Temat: AUTO-PERFEKT Wojciech Gawron, Raciborz

Czesc!

Nie polecam uslug tego warsztatu:

AUTO-PERFEKT
Raciborz, Mikolaja 9
http://www.autoperfekt.com.pl


Powod:

przy okazji wymiany lacznikow stabilizatora w samochodzie, poprosilem o dokrecenie 1 sruby od blachy, oslaniajacej srodkowy odcinek tlumika, w ok. katalizatora.

Przy odpalaniu, na zimnym silniku wpadala w drgania, milo dzwieczac..:)
Srubka M6 albo M4, 3 pozostale byly OK.

Poszedlem na zakupy, wracam za 1h.
Szef usmiechniety oddaje kluczyki i oznajmia, ze 'srubka zostala przykrecona'

Odpalam auto, jade do domu.
Cos mi jednak nie dawalo spokoju, zszedlem na parking, sprawdzam pod autem... a blachy nie ma!!!

Nast. dnia, o 7 rano czekalem juz przed warsztatem, poprosilem o rozmowe z mechanikiem , ktory zajmowal sie autem, o pokazanie mi, gdzie i jaka blache dokrecal.
On na to, ze:'o ile wie, to blacha zostala przez niego usunieta, z powodu przegnicia etc...'

Szlag mnie trafil, bo dzien wczesniej szef powiedzial co innego, a ten najzwyczajniej oklamal szefa!

Zarzadalem zalatwienia sprawy natychmiast.
Po 30min. mialem gotowy samochod, wszedlem na kanal, sprawdzajac tym razem mechanika.
Jak sie okazalo, blacha-oslona byla w idealnym stanie.

Takze, przestrzegam przed tymi i na pewno nie jedynymi mechanikami, ktorzy z braku ochoty do pracy czy czystej przyjemnosci, robia co chca, dodatkowo klamiac przelozonego i tym samym oszukujac klienta.

Odradzam, albo co najwyzej zalecam kontrole mechanikow podczas odbioru.
Dostalem 20% rabatu na robocizne, jesli zdecyduje sie kiedykolwiek jeszcze cos u nich naprawiac. Nigdy.
Takich rzeczy sie nie robi.oliver R. edytował(a) ten post dnia 07.06.11 o godzinie 15:13
Wojciech Gawron

Wojciech Gawron Właściciel, Auto
Perfekt

Temat: AUTO-PERFEKT Wojciech Gawron, Raciborz

Witam

Jako właściciel serwisu Auto Perfekt w Raciborzu pragnę odpowiedzieć na powyższą opinię.

Faktycznie klient zjawił się w naszym serwisie z prośbą o stwierdzenie co ma do wymiany w przednim zawieszeniu, słusznie jak się okazało zakładając, że są to łączniki stabilizatora.
Po wymianie i jeździe próbnej z zadowoleniem stwierdził, że wszystko jest ok.
Poprosił również o dokręcenie osłony pod tłumikiem.
Wskutek nieporozumienia pomiędzy pracownikiem który przekazywał mechanikowi informację co ma zrobić przy samochodzie osłona została wymontowana.

Dzień później klient z uzasadnioną reklamacją zjawił się w naszym serwisie i osłona została prawidłowo zamontowana.

Za zaistniałą sytuację klient został przeze mnie jako właściciela serwisu przeproszony oraz otrzymał rabat w wysokości 20% na następne naprawy.

Rozumiem zdenerwowanie klienta, ale pragnę zaznaczyć, że powyższa sytuacja nie była efektem naszego celowego działania czy braku ochoty do naprawy samochodu. Pomyłki zdarzają się każdemu , a ta została natychmiast naprawiona.

Szkoda, że brak w opisie informacji, że samochód został dobrze zrobiony ( wymiana łączników ), zgodnie z uzgodnionym wcześniej terminem oraz ustalonym wcześniej kosztem.

Czy tego typu sytuacja wyklucza od razu warsztat, skoro wszystko zostało naprawione a klient przeproszony?

Rozumiem, że w dobie wolnego rynku oraz internetu można dowolnie wybierać co i gdzie się naprawia oraz kupuje.
Nie rozumiem jednak powodu dla którego od razu klient odradza warsztat, który wykonał usługę na właściciwym poziomie a za swój błąd przeprosił?

Widocznie takie prawo klienta i wolnego rynku -)

Mimo to zawsze staramy się wykonywać nasze usługi na wysokim poziomie, zgodnie z ustaloną wcześniej ceną oraz na sprawdzonych częściach zamiennych.

ZAPRASZAMY WSZYSTKICH DO KORZYSTANIA Z NASZYCH USŁUG !!!

Wojciech Gawron

Auto Perfekt

konto usunięte

Temat: AUTO-PERFEKT Wojciech Gawron, Raciborz

Gdyby tylko tak "oszukiwali" we wszystkich warsztatach życie posiadaczy samochodów byłoby w zasadzie bezstresowe :)))
Wojciech Wróblewski

Wojciech Wróblewski Starszy analityk
(SharePoint)

Temat: AUTO-PERFEKT Wojciech Gawron, Raciborz

Pomyłki i nieporozumienia zdarzają się wszędzie. Dopóki firma za takowe bierze odpowiedzialność i stara się je naprawić i zrekompensować klientowi stratę (vide zniżka na przyszłość), a całokształt usług jest OK należy raczej założyć, że ma się do czynienia z porządnym kontrahentem.

Mnie kiedyś z Fiata w Wałbrzychu o mało co nie wypuścili z przeglądu z niewymienionymi świecami (zatrzymali mnie jak już wyjeżdżałem). Jakiś czas później mamie zepsuło się wieczorem auto w Wałbrzychu. Po godzinach pracy przyjechał po nią zdaje się kierownik serwisu.

Jak myślisz - będę "nie polecał" ten serwis?
Paweł Piotr M.

Paweł Piotr M. thank God I'm not
ugly

Temat: AUTO-PERFEKT Wojciech Gawron, Raciborz

Rozumiem zdenerwowanie klienta, ale pragnę zaznaczyć, że powyższa sytuacja nie była efektem naszego celowego działania czy braku ochoty do naprawy samochodu. Pomyłki zdarzają się każdemu , a ta została natychmiast naprawiona.

Panie Gawron,
Pan jako wlasciciel odpowiada za bledy mechanikow. Nie wnikam, czy nastapila zla komunikacja miedzy mechanikiem i Panem, czy po prostu mechanik zrobil to, co mu sie wydawalo.
Ja jako klient zostalem wprowadzony w blad i sadze, ze wyjasnil Pan z mechanikiem zaistniala sytuacje.
Karygodne to i niedopuszczalne, zeby sprawdzac czy kontrolowac efekty naprawy dokonywanych przez mechanikow, bo moze ktorys z nich zapomnial czegos albo nieodpowiednio dokrecil.
Tym razem poszlo o drobiazg... nastepnym razem moze to byc cos powazniejszego..<uoee>

Temat: AUTO-PERFEKT Wojciech Gawron, Raciborz

Panie Olivierze , czy jak się Pan tam nazywa. Życzę Panu żeby tylko takie przypadki miał Pan po odebraniu auta od mechanika.
Jolanta D.

Jolanta D. Rekruterów zapraszam
do kontaktu -
stanowiska
menadżerskie

Temat: AUTO-PERFEKT Wojciech Gawron, Raciborz

nie wierzę w to co tu czytam.
Usprawiedliwiacie błędy mechaników, ktore mogą być tragiczne w skutkach. Tutaj poszło o pierdołę, ale jakby nie przykręcił koła, zapewniając, że owszem, przykręcone, też napisalibyście "Pomyłki i nieporozumienia zdarzają się wszędzie." i "obyśmy tylko takie problemy mieli" ?

Temat: AUTO-PERFEKT Wojciech Gawron, Raciborz

Jolanta D.:
nie wierzę w to co tu czytam.
Usprawiedliwiacie błędy mechaników, ktore mogą być tragiczne w skutkach. Tutaj poszło o pierdołę, ale jakby nie przykręcił koła, zapewniając, że owszem, przykręcone, też napisalibyście "Pomyłki i nieporozumienia zdarzają się wszędzie." i "obyśmy tylko takie problemy mieli" ?

Jola, ale moim zdaniem jest różnica, pomiędzy
"zdjął osłonę bo źle zrozumiał polecenie" a "zapomniał założyć osłonę"
to drugie świadczy o niedbalstwie które mogłobyć tragiczne w skutkach, natomiast pierwsze o zwykłym błędzie w komunikacji który zdarza się każdemu, a przypuszczam, że gdyby polecenie brzmiało "Roman odłącz hamulce i wydaj klientowi" to mechanik chwilę by się zastanowił.

edit.. A jeżeli pracownik chciał sobie przywłaszczyć część, co w warsztatach jest stałą praktyką to i tak robią to raczej tak, żeby nikt nie zginął bo wtedy mógł by się ktoś połapać...Magdalena B. edytował(a) ten post dnia 26.07.11 o godzinie 13:32
Jolanta D.

Jolanta D. Rekruterów zapraszam
do kontaktu -
stanowiska
menadżerskie

Temat: AUTO-PERFEKT Wojciech Gawron, Raciborz

Magdalena B.:
Jola, ale moim zdaniem jest różnica, pomiędzy
"zdjął osłonę bo źle zrozumiał polecenie" a "zapomniał założyć osłonę"
no właśnie mamy trzy wersje:
1. "oddaję auto, jest dokręcone" (szef w wersji Klienta)
2. "odkręciłem bo była przegnita" (mechanik)
3. "nie zrozumiał polecenia" (szef w swojej wersji)
dwie pierwsze oznaczają, że mogą robić przekręty (nie wiem czy robią, wiem tylko, że wersje im się nie zgadzają)
trzecia oznacza, że jakość komunikacji między pracownikami powoduje, że są niebezpieczni

A jeżeli pracownik chciał sobie przywłaszczyć część, co w warsztatach jest stałą praktyką to i tak robią to raczej tak, żeby nikt nie zginął bo wtedy mógł by się ktoś połapać...
aż się kiedyś nie uda...
Piotr Włodarczyk

Piotr Włodarczyk Business Development
Manager

Temat: AUTO-PERFEKT Wojciech Gawron, Raciborz

Cały czas jednak nie widzimy czy główna naprawa została wykonana prawidłowo. Myślę, że klient jak trochę ochłonie sam stwierdzi, że nie jest nieomylny.
Paweł Piotr M.

Paweł Piotr M. thank God I'm not
ugly

Temat: AUTO-PERFEKT Wojciech Gawron, Raciborz

Jola, ale moim zdaniem jest różnica, pomiędzy
"zdjął osłonę bo źle zrozumiał polecenie" a "zapomniał założyć osłonę"
to drugie świadczy o niedbalstwie które mogłobyć tragiczne w skutkach, natomiast pierwsze o zwykłym błędzie w komunikacji który zdarza się każdemu, a przypuszczam, że gdyby polecenie brzmiało "Roman odłącz hamulce i wydaj klientowi" to mechanik chwilę by się zastanowił.

edit.. A jeżeli pracownik chciał sobie przywłaszczyć część, co w warsztatach jest stałą praktyką to i tak robią to raczej tak, żeby nikt nie zginął bo wtedy mógł by się ktoś połapać...

oslona nie zostala zdjeta, tylko urwana!

zdjac mozna cos, co ew. jest przykrecone, zaczepione. Ona zostala oderwana, bo byla przyspawana.

Polecenie bylo nast:
prosze przykrecic/zamocowac luzna blache ( puscil jeden ze spawow).

Dodano:

Piotr W.:
Cały czas jednak nie widzimy czy główna naprawa została wykonana prawidłowo. Myślę, że klient jak trochę ochłonie sam stwierdzi, że nie jest nieomylny.
Jaka glowna naprawa Piotrze..??
Co ma piernik do wiatraka..??
W tym przypadku: lacznik stabilizatora do urwanej blachy..??

Chodzilo o konkretne usuniecie usterki.

Poza tym, jesli czegos sie nie dalo zrobic, nalezalo sie z klientem ( ze mna) skontaktowac w celu ustalenia dalszych szczegolow, ew. postepowania.
Robert S.:
Panie Olivierze , czy jak się Pan tam nazywa. Życzę Panu żeby tylko takie przypadki miał Pan po odebraniu auta od mechanika.
Panie Piotrze,
a ja zycze Panu, zeby Panu przykrecano wszystkie 4/5 srub z nalezytym momentem i dokladnoscia.
Wszak, 1 brakujaca sruba nie czyni problemu, sa jeszcze 4, prawda...?
Czy moze Pan biega tez z kluczem dynamometrycznym i sprawdza moment dokrecenia srub..? Nie sadze.oliver R. edytował(a) ten post dnia 26.07.11 o godzinie 15:15

Temat: AUTO-PERFEKT Wojciech Gawron, Raciborz

oliver R.:
Robert S.:
Panie Olivierze , czy jak się Pan tam nazywa. Życzę Panu żeby tylko takie przypadki miał Pan po odebraniu auta od mechanika.
Panie Piotrze,
a ja zycze Panu, zeby Panu przykrecano wszystkie 4/5 srub z nalezytym momentem i dokladnoscia.
Wszak, 1 brakujaca sruba nie czyni problemu, sa jeszcze 4, prawda...?
Czy moze Pan biega tez z kluczem dynamometrycznym i sprawdza moment dokrecenia srub..? Nie sadze.

Robercie ... ale nie ważne.
Chciałem Tylko Panu powiedzieć że Pański przypadek jest błahy, właściel się przyznał do błędu a w efekcie sprawa została załatwiona. Litości dla człowieka...
Żeby trochę pomóc Panu w obiektywnej ocenie sytuacji to tak na szybko z pamięci:
- niedokręcenie kół
-zamiana przewodów od podciśnienia silnika
-samoczynne otwieranie się szyby po naprawie blachaskiej
- wielokrotne próby naprawy niedobierającego radia w nowym aucie

...i wiele wiele innych.

Więcej wyrozumiałości Panu po prostu życzę bo Pana przypadek jest błahy, reklamacja został uwzględniona a Pan przeproszony.
Ja pojechałbym do tego serwisu pomimo tego, że Pan go nie poleca.
Pozdrawiam
Piotr Włodarczyk

Piotr Włodarczyk Business Development
Manager

Temat: AUTO-PERFEKT Wojciech Gawron, Raciborz

Zgadzam się z Robertem, przypadek jak dla mnie zbyt błahy żeby nie polecać tego warsztatu. Poza tym post Pana Wojciecha jest jak dla mnie objawem bardzo dobrego podejścia do klienta.
Paweł Piotr M.

Paweł Piotr M. thank God I'm not
ugly

Temat: AUTO-PERFEKT Wojciech Gawron, Raciborz

Robert S.:

Robercie, nie Piotrze - przepraszam :)
Żeby trochę pomóc Panu w obiektywnej ocenie sytuacji to tak na szybko z pamięci:
- niedokręcenie kół
-zamiana przewodów od podciśnienia silnika
-samoczynne otwieranie się szyby po naprawie blachaskiej
- wielokrotne próby naprawy niedobierającego radia w nowym aucie

...i wiele wiele innych.
i jak Pan sie czul jada samochodem 'swiezo po naprawie..'??

Zaufanie to cos, co ciezko odbudowac:(
Nie oskarzam nikogo o partactwo, warsztat sprawia wrazenie solidnego, a sam wlasicicel wlasciwie zareagowal na moja reklamacje.

Chodzi o to, ze kazdy podejmuje swiadome decyzje. Czy pojedzie do tego warsztatu, czy nie, to jego indywidualna sprawa.

Tak jak pisalem.. tym razem byla blachostka.. nastepnym razem blachostka moze zakonczyc czyis zywot.. :/
Jolanta D.

Jolanta D. Rekruterów zapraszam
do kontaktu -
stanowiska
menadżerskie

Temat: AUTO-PERFEKT Wojciech Gawron, Raciborz

Robert S.:
Robercie ... ale nie ważne.
Chciałem Tylko Panu powiedzieć że Pański przypadek jest błahy, właściel się przyznał do błędu a w efekcie sprawa została załatwiona. Litości dla człowieka...
Żeby trochę pomóc Panu w obiektywnej ocenie sytuacji to tak na szybko z pamięci:
- niedokręcenie kół
-zamiana przewodów od podciśnienia silnika
-samoczynne otwieranie się szyby po naprawie blachaskiej
- wielokrotne próby naprawy niedobierającego radia w nowym aucie
dawaj który to - tam też nie chcę trafić

Temat: AUTO-PERFEKT Wojciech Gawron, Raciborz

Jolanta D.:
Robert S.:
Robercie ... ale nie ważne.
Chciałem Tylko Panu powiedzieć że Pański przypadek jest błahy, właściel się przyznał do błędu a w efekcie sprawa została załatwiona. Litości dla człowieka...
Żeby trochę pomóc Panu w obiektywnej ocenie sytuacji to tak na szybko z pamięci:
- niedokręcenie kół
-zamiana przewodów od podciśnienia silnika
-samoczynne otwieranie się szyby po naprawie blachaskiej
- wielokrotne próby naprawy niedobierającego radia w nowym aucie
dawaj który to - tam też nie chcę trafić

przeważnie były to ASO.

Natomiast gdybyś chciała nie trafiac tam gdzie nie przykręcają mało ważnych osłon a później przepraszają i dokręcają to musiałabyś porzucić myśl o odwiedzaniu serwisów w ogóle:)
Michał K.

Michał K. Ludzie są jak
choinki - dwa, trzy
razy siekierką i
leżą :)

Temat: AUTO-PERFEKT Wojciech Gawron, Raciborz

[author]oliver R.:
oslona nie zostala zdjeta, tylko urwana!

zdjac mozna cos, co ew. jest przykrecone, zaczepione. Ona zostala oderwana, bo byla przyspawana.

Polecenie bylo nast:
prosze przykrecic/zamocowac luzna blache ( puscil jeden ze spawow).

Chyba kolega z nerwów plącze się w zeznaniach:

"poprosilem o dokrecenie 1 sruby od blachy, oslaniajacej srodkowy odcinek tlumika, w ok. katalizatora.

Przy odpalaniu, na zimnym silniku wpadala w drgania, milo dzwieczac..:)
Srubka M6 albo M4, 3 pozostale byly OK."

Czy w ramach reklamacji została przyspawana? ;)
Paweł Piotr M.

Paweł Piotr M. thank God I'm not
ugly

Temat: AUTO-PERFEKT Wojciech Gawron, Raciborz

Przy odpalaniu, na zimnym silniku wpadala w drgania, milo dzwieczac..:)
Srubka M6 albo M4, 3 pozostale byly OK."

jako, ze kanalem nie dysponuje, zeby bylo smieszniej.. blacha byla oryginalnie przyspawana, a w ramach naprawy, przyspawane nakretki i przykrecona.
ciezko wrozyc z fusow i na podstawie pryzpuszczen, ale kolega widze, ze zna sie doskonale na moim aucie:)
Czy w ramach reklamacji została przyspawana? ;)
w ramach reklamacji, mozesz wziac oferowany rabat 20% na robocizne.

Dodano:
Natomiast gdybyś chciała nie trafiac tam gdzie nie przykręcają mało ważnych osłon a później przepraszają i dokręcają to musiałabyś porzucić myśl o odwiedzaniu serwisów w ogóle:)

widzisz.. dla Ciebie to malo istotna oslona..
Ciekawe, jakbys zareagowal, gdybys z powodu jej braku, musial wymienic katalizator i ten odcinek ukl. wydechowego po jakims czasie.oliver R. edytował(a) ten post dnia 26.07.11 o godzinie 17:46

konto usunięte

Temat: AUTO-PERFEKT Wojciech Gawron, Raciborz

oliver R.:
Nie polecam uslug tego warsztatu:


Olivier- rozumiem Twoje rozczarowanie, zniechęcenie czy irytację jednak uważam, że trochę robisz z igły widły.

Nawet wśród bardzo uważnych i dokładnych pomyłki się zdarzają –nobody’s perfect- takie życie, wszak „nie myli się ten kto nic nie robi”.

Poza tym ważne jest jak się zachowa w takiej sytuacji dostawca / sprzedawca itd.
Tu zachował się tak jak powinien: poprawił, przeprosił i dał rabat, co jeszcze powinien zrobić? Przepraszać Cię na kolanach? Na piśmie?

Ty jesteś idealny i zawsze kryształowy wobec swoich klientów? Naprawdę absolutnie NIGDY nie zdarzyła Ci się wpadka czy choćby drobne uchybienie? Trochę więcej obiektywizmu.

I jeszcze na koniec, tym tekstem:
„Panie Gawron” wystawiłeś sobie bardzo nieładną laurkę...
Michał K.

Michał K. Ludzie są jak
choinki - dwa, trzy
razy siekierką i
leżą :)

Temat: AUTO-PERFEKT Wojciech Gawron, Raciborz

oliver R.:
ale kolega widze, ze zna sie doskonale na moim aucie:)

Nie, kolega czyta i rozumie co czyta. Odsądzasz od czci i wiary człowieka, który finalnie załatwił sprawę jak należy, a sam się plączesz. Poprosiłeś o dokręcenie wydając nawet diagnozę jakie to śrubki, a później piszesz że zostało urwane bo było spawane... Chyba sam nie do końca znasz się na swoim wozie.

Nie znam serwisu Pana Gawrona, nie dane mi będzie pewnie poznać ale po jego reakcji na Twój post, formie i treści w jakiej się wypowiedział jestem prawie pewien, że mógłbym z pewnością polecać Jego firmę wszem i wobec!

Panie Wojciechu, tak trzymać! Pieniacze wszędzie się trafią :)

Następna dyskusja:

Wimar-Auto Warszawa




Wyślij zaproszenie do