Hubert B.

Hubert B. wybitny specjalista
od wszechstronności
www.lodz.abc.pl

Temat: Według Polityki Łódź jest leaderem!

Czy ktoś już czytał nowe wydanie tygodnika Polityka?
Katarzyna Urbaniak

Katarzyna Urbaniak konsultant, trener,
coach

Temat: Według Polityki Łódź jest leaderem!

nie...jeszcze...ale widzę, że są dobre wiadomości;)
Aleksandra Kietla

Aleksandra Kietla dyrektor działu
promocji, rzecznik
prasowy Łódź Art
Center

Temat: Według Polityki Łódź jest leaderem!

Łódź - nr 1 w kulturalnym turnieju miast „Polityki”!!!!!!!!!!

W dzisiejszym wydaniu „Polityka” ogłosiła swój własny ranking miast, które zadeklarowały swój udział w rywalizacji o tytuł Europejskiej Stolicy Kultury. Każde miasto mogło otrzymać po 3 punkty w 10 kategoriach. W kategorii „Dynamika życia kulturalnego” nawet Warszawie nie udało się wyprzedzić Łodzi – przyznano nam punkty za inwestycje w siedzibę Filharmonii Łódzkiej i Muzeum Sztuki, natomiast wśród festiwalu za najbardziej obiecujący uznano Międzynarodowy Festiwal Designu – Łódź Design.

Łódź wyróżniła się także w kategorii „Predyspozycje do spełnienia unijnych założeń” oraz „Infrastruktura kulturalna”, natomiast kategorii „Strona internetowa” nasze miasto zdecydowanie przoduje.

W podsumowaniu Piotr Sarzyński pisze „Na razie najciekawszym kandydatem wydaje się Łódź. Najwcześniej ze wszystkich rozpoczęła starania o nominację i najbardziej wyforsowała się do przodu.”


Obrazek


Źródło: „Polityka” nr 17 (2702) z 25 kwietnia 2009 r., str. 61
Piotr Sarzyński, „Kulturalny turniej miast”

Polityka zachęca także do głosowania na miasta kandydujące na stronie: http://www.polityka.pl/kulturalny-turniej-miast/Lead33...
Jakub Dec

Jakub Dec We Feed You

Temat: Według Polityki Łódź jest leaderem!

to jeszcze dokleje tu choc powinno iść do wycinkow praswych. No ae jest wątek liderski ;)

Wygraliśmy! Kampania dla Łodzi warta 150 tys.
aura2009-04-22, ostatnia aktualizacja 2009-04-22 23:01

Komiksowy projekt "City Stories" zwyciężył w tegorocznym konkursie Złote Formaty.
Konkurs jest elementem Międzynarodowego Festiwalu Promocji Miast i Regionów, na którym spotkali się urzędnicy i specjaliści od promocji miejsc z całej Polski. Celem Złotych Formatów jest wyłonienie najlepszych dokonań promocyjnych. Wyniki zostały ogłoszone w środę wieczorem. W kategorii wydawnictwo promocyjne pierwszą nagrodę zdobył łódzki projekt warsztatów komiksowych "City Stories". Nagroda to nie tylko prestiż, ale także wymierne korzyści - outdoorowa kampania reklamowa promująca Łódź o wartości 150 tysięcy złotych. - To wielkie szczęście, jeśli pracuje się dla miejsca, które się kocha. A jeszcze większe, gdy dostaje się za to nagrodę - mówił Adam Radoń, pomysłodawca projektu. - Mamy powody do dumy, bo Łódź posiada jeden z największych warsztatów komiksowych na świecie, a "City Stories" to jego ważna część.

"City Stories" są od trzech lat elementem łódzkiego Międzynarodowego Festiwalu Komiksu. Co roku polscy twórcy komiksów zapraszają do współpracy artystów z zagranicy (Moskwy, Londynu, Lyonu, a w tym roku to Włochów z miasteczka Lucca) i wspólnie przygotowują komiksy. Ich dzieła trafiają później do dwujęzycznego albumu.

W konkursie Złote Formaty oprócz głównej nagrody Łódź zdobyła także wyróżnienia: doceniono projekty "Młodzi w Łodzi" oraz "Łódź Design" - Międzynarodowy Festiwal Designu.

Źródło: Gazeta Wyborcza Łódź



Wyślij zaproszenie do