Hubert B.

Hubert B. wybitny specjalista
od wszechstronności
www.lodz.abc.pl

Temat: Kampania Twórcze miasto - jak oceniacie?

Właśnie ruszyła kampania outdoorowa promująca Łódź w Polsce.
Przez dwa tygodnie na ulicach: Gdańska, Gdyni, Lublina, Poznania,
Szczecina, Torunia, Wrocławia i Łodzi będziemy mogli oglądać
billboardy „Łódź wytycza twórcze szlaki” reklamujące najciekawsze wydarzenia kulturalne m.in.: Międzynarodowy Festiwal Sztuki Autorów Zdjęć Filmowych Plus Camerimage, Festiwal Dialogu
Czterech Kultur, Explorer Festival, XX edycję Międzynarodowego
Festiwalu Komiksu i Gier, Pepsi Vena Music Festiwal i Łódź
Design. Jednocześnie plakaty promują Łódź jako najlepszego
kandydata na Europejską Stolicę Kultury 2016.

Dodatkowo w warszawskim metrze na infoscreenach emitowany będzie 10 sekundowy spot w wybranej połowie dnia, tj. poniedziałek, wtorek, środę w godz. 6-15, czwartek, piątek, sobotę, niedzielę 15-24.


Obrazek