Łukasz K.

Łukasz K. Analysis, Investment

Temat: najgorszy reżyser w historii kina ??!!

kto z Was oglądał jakieś filmy Ed'a Wood'a? :)

Jak patrzyłem na komentarze i oceny na Filmweb.pl do niego jako postaci i jego filmów to jestem trochę zdumiony (pozytywnie) :)

Jego filmy są tak proste, tandetne, pełne niedociągnięć,że przez to
stały się oryginalne, posiadające "niepokojący" urok,swoisty klimat, a wokół samego Wooda po okrzyknięciu go przez krytyków najgorszym reżyserem w historii kina, stał się postacią kultową.

Tak przy okazji to macie tu linka do "Plan 9 from Outer Space" :)
http://video.google.com/videoplay?docid=-7038656109656...

Powstaje też takie pytanie - czy rzeczywiście był najgorszym reżyserem i czy jego filmy są naprawdę aż tak złe.
Patrząc na niektóre współczesne produkcje, to różnią się od filmów Wooda chyba tylko tym iż przeznaczony był na nie o całe niebo większy budżet (licząc w realnym pieniądzu)!

Przykład : "Przeklęta" Wesa Cravena , heehh tak kijowego horroru nigdy wcześniej nie widziałem!!!
Tutaj pasuje powiedzenie :
"Jaki jest najnowszy film Wesa Cravena? Koszmar!!!" :)


Łukasz Komarewicz edytował(a) ten post dnia 14.03.07 o godzinie 01:11
Krzysztof Wróblewski

Krzysztof Wróblewski Towarzysz Bohaterów

Temat: najgorszy reżyser w historii kina ??!!

Dla mnie bezapelacyjnie najgorszym reżyserem w historii jest Uwe Boll - pan, który uwziął się na adaptowanie gier komputerowych, wzbudzając tym niechęć laików i nienawiść fanów :). Swego czasu pod domeną http://uweboll.com była biała strona, ze zdaniem w lewym górnym rogu: "Uwe Boll, please stop making movies". Podpisuje się pod tym rękoma i nogami :).
Arkadiusz T.

Arkadiusz T. Product Manager

Temat: najgorszy reżyser w historii kina ??!!

Krzysztof W.:Dla mnie bezapelacyjnie najgorszym reżyserem w historii jest Uwe Boll - pan, który uwziął się na adaptowanie gier komputerowych, wzbudzając tym niechęć laików i nienawiść fanów :). Swego czasu pod domeną http://uweboll.com była biała strona, ze zdaniem w lewym górnym rogu: "Uwe Boll, please stop making movies". Podpisuje się pod tym rękoma i nogami :).


Zgadzam się :)))))

najlepsze jest to, że koleś się nie poddaje oraz to, że komuś się chce wykladać kasę na te gnioty

http://imdb.com/name/nm0093051/
zapowiedzi są niezłe :)))) ciekawe co może byc treścią w ekranizacji Postal? Może jeszcze Carmageddon? ;)))

Temat: najgorszy reżyser w historii kina ??!!

Uważajcie, bo Was jeszcze Uwe Boll na pojedynek wyzwie ;-)

http://kotaku.com/gaming/boxing/clips-uwe-boll-beats-u...

Kiedyś czytałem, że kasę dostawał z niemieckich publicznych pieniędzy, ale mu ostatnio zakręcili kurek :-D

konto usunięte

Temat: najgorszy reżyser w historii kina ??!!

David Lynch
Arkadiusz T.

Arkadiusz T. Product Manager

Temat: najgorszy reżyser w historii kina ??!!

Hubert Patryk P.:
David Lynch

prowokacja???

konto usunięte

Temat: najgorszy reżyser w historii kina ??!!

Niestety nie mialam przyjemnosci (?) ogladac zadnego z filmow Uwe Boll'a. Ale Ed Wood to inna historia. Bezkonkurencyjny w swojej obsesji.
Swoja droga, widzieliscie film Tima Burtona 'Ed Wood'? Od tej pory nie znosze widoku puchatych sweterkow:)

A jeszcze komentarz do Lyncha: slyszalam opinie, ze po obejrzeniu jego filmow niektorzy czuja sie lekko przemieleni. Wiec moze to nie jest prowokacja ;)Katarzyna Ziętek edytował(a) ten post dnia 19.03.07 o godzinie 10:51
Krzysztof Wróblewski

Krzysztof Wróblewski Towarzysz Bohaterów

Temat: najgorszy reżyser w historii kina ??!!

Arkadiusz T.:
Hubert Patryk P.:
David Lynch

prowokacja???

Możliwe, dopóki nie poznamy uzasadnienia wypowiedzi, możemy się tylko domyśleć, że komuś się nie chce myśleć na filmach... ;-)
Łukasz K.

Łukasz K. Analysis, Investment

Temat: najgorszy reżyser w historii kina ??!!

Katarzyna Z.:
Niestety nie mialam przyjemnosci (?) ogladac zadnego z filmow Uwe Boll'a. Ale Ed Wood to inna historia. Bezkonkurencyjny w swojej obsesji.

Właśnie to jest piękne w historii Ed'a Wood'a i o tym jest m.in. film Tima Burtona.
On miał w sobie tyle optymizmu, zapału, energii, a także inteligencji emocjonalnej, że potrafił porwać ludzi do realizacji tych swoich horrorków :)
Jego życie skomentować można w ten sposób,iż w zasadzie zmarnował je na robienie filmików,bo przecież został okrzyknięty najgorszym reżyserem w historii kina,ale czy jednak on sam tak uważał i czuł?
że wszystko co zrobił było po nic, bez sensu?Łukasz Komarewicz edytował(a) ten post dnia 19.03.07 o godzinie 20:22

konto usunięte

Temat: najgorszy reżyser w historii kina ??!!

Mówimy tu o tych najgorszych, których znamy właśnie dlatego, że byli tak źli, że ich musiano zauważyć. Przeciętnie złych nikt nawet nie pamięta:)
Ed Wood był genialny w swoim braku umiejętności reżyserskich:)
Prawie jak Sly Stallone w Rockym najnowszym - tak zły, że aż dobry gdzieś przeczytałam i rzeczywiście, według mnie coś w tym jest. Ale mam sentyment, więc to mało obiektywne zdanie.
A tak a propos najgorszych reżyserów - dopisałabym do listy znakomitości bardzo ulubionego przeze mnie Andy Warhola - ogladał ktoś Sleep? :)))
Krzysztof Wróblewski

Krzysztof Wróblewski Towarzysz Bohaterów

Temat: najgorszy reżyser w historii kina ??!!

Aneta Z.:
A tak a propos najgorszych reżyserów - dopisałabym do listy znakomitości bardzo ulubionego przeze mnie Andy Warhola - ogladał ktoś Sleep? :)))

Oczywiście, miałem przyjemność :). Podobnie jak "Empire State Building" i inne filmy transgresyjne. Tylko, że w nich jest jakaś ideologia i są założenia nurtu - te filmy są przeciwstawieniem się mainstreamowi - można je lubić bądź (w większości) nie, ale "w tym szaleństwie jest metoda". W takich ludziach jak Uwe Boll najstraszniejsze jest to, że oni WIERZĄ, że robią filmy dobre i, nie zważając na krytykę - czy raczej nie dopuszczając myśli, że takowa istnieje - brną dalej w zaparte, mając przed oczami tylko wizje chwały i odbierania nagrody w Cannes czy w Kodak Theatre. Uwe Boll po prostu wierzy, że jego filmy są super - i muszą wierzyć w to producenci, bo przecież obsada w filmach tego reżysera jest świetna. Jak to możliwe??

Fenomen :)Krzysztof Wróblewski edytował(a) ten post dnia 20.03.07 o godzinie 16:43

konto usunięte

Temat: najgorszy reżyser w historii kina ??!!

Wiem, wiem, ideologia itp. To fajnie współgra wszystko, forma buntu samego w sobie. Swoją drogą, co pokazał Andy w Sleep albo Empire? Jak się odejmie ideologię. Śpiącego gościa i budynek w środku miasta. Heh, ale chyba coś w tym jest, że tacy 'pozytywni szaleńcy' jak Andy, Ed Wood czy Uwe mają tę wiarę w swój geniusz i dzięki temu są zapamiętani. A o to chyba chodzi każdemu reżyserowi:)
Katarzyna Zielińska

Katarzyna Zielińska Tłumaczenia i kursy
języka angielskiego

Temat: najgorszy reżyser w historii kina ??!!

Filmy Eda Wooda od jakiegos czasu maja status kultowych, zwłaszcza w subkulturze gotyckiej (Vampiria!)Mozna nabyc cala filmografie w futerale z rózowego moheru ;) Mozemy sie zastanawiac - czy Ed Wood chcial byc rezyserem oskarowym, ktory robi 'wartosciowe filmy' czy po prostu dawac swoimi filmami mnostwo radosci widzom? Bo jesli chodzilo mu raczej o to drugie to mysle ze osiagnal spory sukces ;)

Zgadzam sie co do Uwe Bolla. Potrafi wziac fajny pomysl (np BloodRayne) i go zmasakrowac, wypluc w postaci nudnego koszmarku. Uh.

konto usunięte

Temat: najgorszy reżyser w historii kina ??!!

Krzysztof W.:
Arkadiusz Tyrała:
Hubert Patryk P.:
David Lynch

prowokacja???

Możliwe, dopóki nie poznamy uzasadnienia wypowiedzi, możemy się tylko domyśleć, że komuś się nie chce myśleć na filmach... ;-)


nie, filmy beznadziejne, już sie na ten temat wypowiadałem, facet zapewne sam nie wie co kręci, a wszyscy się tym jarają bo to jest inne

konto usunięte

Temat: najgorszy reżyser w historii kina ??!!

Nawet jeśli Lynch nie wie co kręci... A ludzie i tak się tym 'jarają' to coś w tym chyba jest. I nie można w tym przypadku mówić o modzie na niego, czy czymś w tym stylu. Mnie jego klimat odpowiada i historie bez sensu też. Kto powiedział, że kino ma być z sensem?
A nie lubić można każdego. Ja na przykład nie lubie Petera Jacksona, ale najgorszym reżyserem go na pewno nie nazwę:)

konto usunięte

Temat: najgorszy reżyser w historii kina ??!!

Najgorszy reżyser? Pójdę tropem najgorszego filmu :>

Przez wieeeeele lat sądziłem, że najgorszym filmem w historii jest "ET"... Ale pojawiła się prawdziwa bomba, która nawet opowieść o chudym ufolu przebiła na głowę...

a było to....

..."AI"

Po półgodzinie miałem jeszcze nadzieję, że coś z tego filmu będzie; po godzinie zrobiło się wystarczająco wymiotnie, by już wiedzieć, że nic tego obrazu nie uratuje;

...ale twardo wytrwałem do samego końca (coś chyba 2,5h to miało), by nie oceniać "pochopnie"; straszna męczarnia; Kubrick (na szczęście dla jego nerwów) nie doczekał premiery...

Od czasu "AI" nie pojawiło się nic gorszego i już się pewnie nie pojawi. Więc najgorszego reżysera wskazuję od lat tak samo:

- S.Spielberg -Błażej Poltrok edytował(a) ten post dnia 21.03.07 o godzinie 19:28
Arkadiusz T.

Arkadiusz T. Product Manager

Temat: najgorszy reżyser w historii kina ??!!

Błażej P.:
Najgorszy reżyser? Pójdę tropem najgorszego filmu :>

Przez wieeeeele lat sądziłem, że najgorszym filmem w historii jest "ET"... Ale pojawiła się prawdziwa bomba, która nawet opowieść o chudym ufolu przebiła na głowę...

a było to....

..."AI"

Po półgodzinie miałem jeszcze nadzieję, że coś z tego filmu będzie; po godzinie zrobiło się wystarczająco wymiotnie, by już wiedzieć, że nic tego obrazu nie uratuje;

...ale twardo wytrwałem do samego końca (coś chyba 2,5h to miało), by nie oceniać "pochopnie"; straszna męczarnia; Kubrick (na szczęście dla jego nerwów) nie doczekał premiery...

Od czasu "AI" nie pojawiło się nic gorszego i już się pewnie nie pojawi. Więc najgorszego reżysera wskazuję od lat tak samo:

- S.Spielberg -Błażej Poltrok edytował(a) ten post dnia 21.03.07 o godzinie 19:28


Myślę, że Raport mniejszości był jeszcze gorszy, a Wojna światów to już dno totalne.
Spielberga ratuje tylko to, że czasem lepszy scenariusz kupi i turlając się w dół, czasem podskoczy do góry (nie wybijając się zbytnio ponad średniactwo)
Tomasz Borkowski

Tomasz Borkowski Produkcja wideo
wizytówek MINUTEO

Temat: najgorszy reżyser w historii kina ??!!

Ja.
Znaczy się najgorszy reżyser. Hehe, sorki, schlebiam sobie.
Co do Ed Wooda, to polecam Necromanię - jeden z jego "deserowych" produktów. Tam dopiero jest to co w reżyserii się liczy; prowadzenie informacji, dramaturgia, prawda, praca hmm z aktorem, kadr. Tak.
Film Burtona to piosenka o dziwaku śpiewana przez dziwaka.
To naprawdę niewiele ma wspólnego z Woodem jr prawdziwym.

Uznanie Spielberga za najgorszego to trochę kokieteria.
To że Wojna Światow jest gorsza od np Szczęk, czy Listy Schindlera,
to nie znaczy że Steven popuszcza. Proszę spojrzeć na Monahium.
Może nie monument, ale film tak konkretny i spięty, że tylko
pozazdrościć.

konto usunięte

Temat: najgorszy reżyser w historii kina ??!!

Tomasz B.:
Uznanie Spielberga za najgorszego to trochę kokieteria.
To że Wojna Światow jest gorsza od np Szczęk, czy Listy Schindlera,
to nie znaczy że Steven popuszcza. Proszę spojrzeć na Monahium.
Może nie monument, ale film tak konkretny i spięty, że tylko
pozazdrościć.
Dobra, dobra... Czasem nawet ślepej kurze ziarno się trafi ;)

Spielberg jest autorem 2 najgorszych błazeństw w historii kina, dlatego wg mnie jest zdecydowanie najgorszy.
Daniel Pawłowicz

Daniel Pawłowicz Wiele dróg, jeden
cel - ATM

Temat: najgorszy reżyser w historii kina ??!!

George Lucas... facet jednego filmu w dodatku plastikowego bardziej niż sit-com... kultowego badziewia na miarę Harrego Potera.

«

Adrealina 2

|

"12"

»


Wyślij zaproszenie do