konto usunięte

Temat: "Bitwa Warszawska 1920" Hoffmana w 3D

"28 czerwca ruszą zdjęcia do "Bitwy Warszawskiej 1920" Jerzego Hoffmana. Zostaną zrealizowane w technologii 3D. Piłsudskiego, który nie będzie głównym bohaterem filmu, zagra Daniel Olbrychski.

Autorem zdjęć będzie Sławomir Idziak. Muzykę skomponuje Krzesimir Dębski. Scenografię zaprojektuje Andrzej Haliński.

Kanwą filmu staną się - wplecione w militarne wydarzenia okresu Bitwy Warszawskiej - losy dwójki młodych, zakochanych bohaterów (Szyc i Urbańska)."



http://film.interia.pl/wiadomosci/film/news/hoffman-na...
Michał Pytel

Michał Pytel Senior Account
Executive

Temat: "Bitwa Warszawska 1920" Hoffmana w 3D

Na Hoffmana jestem cięty po "Starej Baśni"...facet póki miał za scenarzystę Sienkiewicza :-) to robił fajne kino, a potem pomysły się skończyły...no i znowu Olbrychski, tym razem jako Piłsudzki...co by nie było mnóstwo ludzi pójdzie na pierwsze polskie 3D.
Mariusz S.

Mariusz S. przecież tam nic nie
ma

Temat: "Bitwa Warszawska 1920" Hoffmana w 3D

A ja tylko czekam aż w wątku rozwinie się jakaś historyczno-religijno-polityczna psedodysputa...

A żeby nie było nie na temat całkowicie, nigdy nie rozumiałem skąd się bierze fama dla Hoffmana, twierdząca, że dobry z niego reżyser. Nakręcił może ze dwa filmy, które nie powodują spazmów bolesnych i było to ponad 30 lat temu. Więc i po tym spodziewam się siermiężnej popłuczynki historyczno-nardowościowej.

konto usunięte

Temat: "Bitwa Warszawska 1920" Hoffmana w 3D

Hoffman i historia to nie zapowiada się ani dobrze ale poważnie. Ale o filmie należy pisać ja się go obejrzy a do tego jest jeszcze daleka droga

konto usunięte

Temat: "Bitwa Warszawska 1920" Hoffmana w 3D

Robert Suski:
Ale o filmie należy pisać ja się go obejrzy a do tego jest jeszcze daleka droga


Panu też nikt nie mówi co ma Pan pisać, zatem...

Temat: "Bitwa Warszawska 1920" Hoffmana w 3D

Hoffman miał różne filmy, np. Potop był jednak bardzo udany, brak Oscara przyjęto w Polsce w 1974 r. z dużym rozczarowaniem, być może tylko Człowiek z żelaza był tak blisko tej statuetki ale z powodów bardziej geopolitycznych
Joanna S.

Joanna S. na obczyźnie

Temat: "Bitwa Warszawska 1920" Hoffmana w 3D

Zgadzam się z jednym z przedmówców, że "Stara baśń" to była żenada - pękałyśmy z moją mamą w kinie ze śmiechu...

Mam słabość do "Pana Wołodyjowskiego" i "Trędowatej";)

konto usunięte

Temat: "Bitwa Warszawska 1920" Hoffmana w 3D

Joanna Starosolska:
Zgadzam się z jednym z przedmówców, że "Stara baśń" to była żenada - pękałyśmy z moją mamą w kinie ze śmiechu...

Mam słabość do "Pana Wołodyjowskiego" i "Trędowatej";)
"Stara Baśń"? A "Oniem i mieczem"? to dopiero była wg mnie masakra, jedyne co go tłumaczy to chęć zamknięcia trylogii ale moim zdaniem lepiej by było gdyby tego nie nakręcił... Wolę niedosyt niż niesmak.Mariusz Jakubczyk edytował(a) ten post dnia 08.06.10 o godzinie 09:18

konto usunięte

Temat: "Bitwa Warszawska 1920" Hoffmana w 3D

http://www.youtube.com/watch?v=XusKtR3Lnxw&feature=fvsr

Premiera w październiku.

Temat: "Bitwa Warszawska 1920" Hoffmana w 3D

Marcin C.:
Hoffman miał różne filmy, np. Potop był jednak bardzo udany, brak Oscara przyjęto w Polsce w 1974 r. z dużym rozczarowaniem, być może tylko Człowiek z żelaza był tak blisko tej statuetki ale z powodów bardziej geopolitycznych
Ale wtedy Hoffman przegrał z nie byle kim, bo z samym Fellinim.Bartłomiej Osuch edytował(a) ten post dnia 16.06.11 o godzinie 22:53
Rafał S.

Rafał S.
http://www.little.co
m.pl

Temat: "Bitwa Warszawska 1920" Hoffmana w 3D

po co 3D?
jest jakiś sens, przesłanka (prócz wyższego zysku ofkorz)?
r.
Jacek A.

Jacek A. Modeluję
rzeczywistość

Temat: "Bitwa Warszawska 1920" Hoffmana w 3D

Rafał S.:
po co 3D?
jest jakiś sens, przesłanka (prócz wyższego zysku ofkorz)?

To samo pytanie zadawali przeciwnicy kolei elektrycznej, którzy byli zadowoleni z prędkości parowozu :)
Rafał S.

Rafał S.
http://www.little.co
m.pl

Temat: "Bitwa Warszawska 1920" Hoffmana w 3D

i tak i nie - jest miejsce, czas i są okoliczności na e-papier a są takie, kiedy nie idzie inaczej niż z papieru odczytywać

i tu bym został przy papierze

r.
Jacek A.

Jacek A. Modeluję
rzeczywistość

Temat: "Bitwa Warszawska 1920" Hoffmana w 3D

Też chętnie bym ominął ten proces wdrażania technologii 3D, która póki co jest na tyle kulawa, że bardziej rozprasza niż daje jakiekolwiek dodatkowe wrażenia wzrokowe, które w obecnej postaci wynalazku sprowadzają się najczęściej do trójwymiarowych liter w napisach. Jednak tak się nie da, chociażby z uwagi na to, że nauka wymaga nakładów finansowych :)

konto usunięte

Temat: "Bitwa Warszawska 1920" Hoffmana w 3D

Marcin C.:
Hoffman miał różne filmy, np. Potop był jednak bardzo udany, brak Oscara przyjęto w Polsce w 1974 r. z dużym rozczarowaniem, być może tylko Człowiek z żelaza był tak blisko tej statuetki ale z powodów bardziej geopolitycznych

Według mnie bliżej był "Czerwony" Kieślowskiego
Seweryn J.

Seweryn J. Wolny człowiek

Temat: "Bitwa Warszawska 1920" Hoffmana w 3D

Obawiam się tej Urbańskiej... Na trailerze w kinie nie wypada dobrze...

konto usunięte

Temat: "Bitwa Warszawska 1920" Hoffmana w 3D

Premiera filmu 30 września.
Artur Królica

Artur Królica "Droga przesady
wiedzie do pałacu
mądrości (William
Blake)

Temat: "Bitwa Warszawska 1920" Hoffmana w 3D

Po obejrzeniu trailerów niepokoi mnie trochę ten Piłsudski jak figurka z jasełek. Karykaturalne przedstawienie realiów politycznych może zepsuć odbiór filmu jako widowiska.

konto usunięte

Temat: "Bitwa Warszawska 1920" Hoffmana w 3D

Po zobaczeniu traileru nie wybieram się na film. Scena, gdy Piłsudski mówi, że zwycięstwo jest w rękach boga jest żenująca. O Piłsudskim można powiedzieć wiele, ale nie to by był człowiekiem religijnym. Nie cenię filmów Hoffmana i takie poprawianie historii mnie nie śmieszy.

konto usunięte

Temat: "Bitwa Warszawska 1920" Hoffmana w 3D

Ja na film się wybiorę, choćby ze względu na tematykę. Przyznam, ze widziałem sporą część zdjęć do tego filmu bardzo dawno temu (nie mogę powiedzieć gdzie:) ) i film/część filmu bardzo mi się NIE podobał. Ze względu na obsadę, przede wszystkim i taki "telewizyjny" klimat. Wszystkie te polskie współczesne filmy mają taki denny, cyfrowy połysk, zero w tym magii kina - nie wiem, czy to jest kręcone cyfrowo rzeczywiscie? Czy co? Nie ma tego kolorytu taśmy, nie wiem jak to nazwać, wszystko wygląda jak serial telewizyjny, jakich kręci się 30 na tydzień w każdym studio. A co do obsady, co tu komentować, jak można umieścić Olbrychskiego w roli Piłsudskiego? I Linda, o matko i córko, to już Zofia Merle bardziej pasowałaby na generała. Jeden Ferency pasuje, zresztą, już w Kwiatkosiu fajnie zagrał ubeka.

Ale i tak pójdę, bo o tępieniu bolszewika się w Polsce za mało mówi, a to ważna rzecz w polskiej historii, no i niebanalne czasy.

Następna dyskusja:

Bitwa o Los Angeles




Wyślij zaproszenie do