Marek F. Carpe diem
Temat: Tajniki warsztatu legendarnego copywritera - Claude Hopkins
Kategoria: Biznes internetowyTajniki warsztatu legendarnego copywritera - Claude Hopkins
Claude Hopkins pochodził z pastorskiej rodziny. Jego ojciec był zatwardziałym baptystą, matka szkocką prezbiterianką. W wieku lat siedemnastu został kaznodzieją i do pewnego momentu był przekonany, że zostanie duchownym. Jednak określone wydarzenia sprawiły, że jego los związał się z reklamą.
Swoją karierę w reklamie rozpoczął od pracy w… Fabryce Froterek do Dywanów Bissella, jako młodszy księgowy, za 40 dolarów miesięcznie. Pewnego dnia zaproponował, że stworzy reklamę skuteczniejszą niż największy autorytet w tamtym okresie – John Powers, który był właśnie u szczytu swej sławy.
Hopkinsa początkowo wyśmiano, ale po jego namowach pozwolono mu spróbować. Przez następne dwie noce nie zmrużył oka. Trzeciego dnia przedstawił broszurę, która sprawiła, że wszyscy zadecydowali wypróbować jego pomysł.
Nikt do tej pory tak nie sprzedawał! To były narodziny nowej idei, która doprowadziła go do pozostawienia za sobą dziedziny wydatków i rozpoczęcia kariery copywritera.
Claude Hopkins stał się Legendą. Czego by się nie dotknął, jego reklamy odnosiły niesamowity sukces.
Marek F. edytował(a) ten post dnia 04.10.12 o godzinie 16:28