Temat: promocja Drukarni

Witam,

szukam wsparcia intelektualnego! Myślę nad sposobem pokazania światu ciekawej polskiej firmy zajmującej się drukiem na wszelkich podłożach płaskich. Młodzi, prężni ludzie stojący naprzeciw dużym molochom.
Proszę o rąbek Waszego doświadczenia i pomysłów, co mogłoby zainteresować potencjalnych klientów (marketing, agencje reklamowe) do skorzystania z ich usług?
Kamil P.

Kamil P. Marketing, Social
Media, Digital
Marketing, Media i
Reklama

Temat: promocja Drukarni

Czesc,

tzn, drukujecie na wszystkim, czy na podlogach? ;)
"Podloza plaskie" brzmia troche tajemniczo.

Agencji jest sporo, a rzadko zdarza sie trafic na jakas wychodzaca poza schematy.

Mnie przekonuja takie rzeczy:
- dopasowane oferty pod odpowiedni sezon
- przychodzenie z gotowymi spersonalizowanymi ofertami pod dane produkty
- ciekawe niestandardy
- mozliwosc wygrawerowania/najlejenia odpowiednich znakow/logosow na gadzetach
- na max mila i szybka, nie przekraczajaca deadline'ow ekipa
- próbki produktow. Próbka w postaci wiatraka dostarczona w goracy leniwy poniedzialek, przekona bardziej, niz ofertowanie tych samych produktow raz na tydzien.

pozdr,
K.
Zenon Tymiński

Zenon Tymiński Aktualnie rencista.
Miewam pomysły...

Temat: promocja Drukarni

Michał Kranc:
Witam,

szukam wsparcia intelektualnego! Myślę nad sposobem pokazania światu ciekawej polskiej firmy zajmującej się drukiem na wszelkich podłożach płaskich. Młodzi, prężni ludzie stojący naprzeciw dużym molochom.
Proszę o rąbek Waszego doświadczenia i pomysłów, co mogłoby zainteresować potencjalnych klientów (marketing, agencje reklamowe) do skorzystania z ich usług?

Panie Michale, sporo już czasu minęło od kiedy napisał Pan tego posta, więc nie zdziwię się jeśli okaże się, że temat jest już nie aktualny. Gdyby jednak było inaczej to miałbym pewną propozycję:
otóż mam w głowie koncepcję zmodyfikowania pewnego rodzaju kalendarza (sygnalizowałem to kiedyś na grupie). Kalendarz taki, wyprodukowany zgodnie z moim projektem, posiadałby dwie cechy, które - mam nadzieję - czyniły by go konkurencyjnym w stosunku do innych tego typu produktów: byłby tańszy w produkcji - mniejsze zużycie materiałów oraz - co się z tym wiąże - byłby bardziej przyjazny dla środowiska; inaczej mówiąc - ekologiczny. Kalendarz ten, jak większość tego typu produktów, nadawałby się do wykorzystania jako nośnik reklamy - może więc spróbowalibyśmy połączyć siły w celu wspólnego działania na rzecz osiągnięcia naszych celów: wypromowania firmy, której rozwojem jest Pan zainteresowany - poprzez reklamę realizowaną z wykorzystaniem kalendarzy mojego projektu; oraz właśnie zrealizowanie tego mojego pomysłu i wprowadzenie na rynek tychże kalendarzy.
Jeśli moja propozycją nie przekonuje Pana jeszcze, ale wydaje się Panu choć trochę interesująca to proponuję zapoznanie się ze szczegółami mojej idei - proszę tylko dać znać, a ja podeślą Panu opis oraz ewentualnie zdjęcia prototypu takiego kalendarza.
Chcę dodać iż jestem pewien, że uzgodnienie warunków ewentualnej współpracy na pewno nie stanowiłoby problemu nie do pokonania, ponieważ osobiście bardziej jestem zainteresowany zmaterializowaniem mojej koncepcji niż osiągnięciem z tego tytułu korzyści materialnych. Co, oczywiście, nie oznacza, że korzyści takie pozostają zupełnie poza obszarem mojego zainteresowania, jednak ufam, że nigdy nie stałyby się "kością niezgody" między nami.
Pozdrawiam serdecznie - Zenon Tymiński.
P.S. Proponuję Panu, Panie Michale, aby odpowiedź zaadresował Pan na mój "tlenowy" adres: e_aster@tlen.pl (ewentualnie niech Pan wyśle tam kopię swojej odpowiedzi wysłanej tu), ponieważ ostatnio miałem problem z tym, że nie przychodziły do mnie odpowiedzi od pewnej osoby, która nawiązała ze mną korespondencję, tu na forum grupy. Pisałem w tej sprawie do pomocy technicznej, ale odpowiedzi, jak dotąd, nie doczekałem się, niestety. Było więc tak, że ja pisałem do tej osoby, ona mój list mogła przeczytać, ale ja odpowiedzi od niej już nie (chociaż w skrzynce była informacja o ilości e-maili od tej osoby).

Następna dyskusja:

Promocja w iTunes na Mac i ...




Wyślij zaproszenie do