konto usunięte
Temat: Zapraszam na Warsztaty Filmów Reklamowych...
W dniach 18-19.02.2012 oraz 25-26.02.2012 (dwa weekendy) w Warszawie odbędą się kolejne, BEZPŁATNE Warsztaty Filmu Reklamowego we współpracy z IKEA. Warsztaty skierowane są do osób, które zamierzają zająć się tworzeniem filmów reklamowych.ATRAKCJĄ NA WARSZTATACH BĘDZIE:
• Realizacja filmów w trakcie trwania warsztatów na bazie briefu przygotowanego przez IKEA.
• Przygotowanie spotów wideo na temat „duża zmiana małym kosztem”. Uczestnicy otrzymają niezbędne materiały IKEA do stworzenia spotów.
•Spośród powstałych na warsztatach filmów reklamowych JURY dokona wyboru najlepszych realizacji . Film – GRAND PRIX, a tym samym team najzdolniejszych filmowców zostanie nagrodzony kartami upominkowymi IKEA o łącznej wartości 4.000 zł.
• Powstałe na warsztatach filmy będą publikowane na fanpage’u IKEA na Facebook’u, w kanale firmowym na Youtube oraz na serwisie IKEA.pl
• Każdy uczestnik warsztatów dostanie drobne upominki od firmy IKEA
Uczestnicy w trakcie zajęć nauczą się jak krok po kroku – skutecznie i profesjonalnie – przejść przez wszystkie etapy produkcji filmu reklamowego na bazie briefu przygotowanego przez firmę IKEA. Poczynając od koncepcji, scenariusza, storyboardu, po samą reżyserię reklamy. Dla osób planujących zająć się produkcją wysokobudżetowych reklam, przewidziany jest blok praktyczny i teoretyczny. Uczestnicy dowiedzą się, jak przejść przez sito agencji reklamowych, które wybierają reżyserów i jak zadbać o przyszłe zlecenia.
Organizatorami warsztatów są agencja kreatywna QUICKER we współpracy ze Szkołą Mistrzów Reklamy . Wykłady i część praktyczna realizowane będą w siedzibie agencji reklamowej McCann Erickson.
PARTNER AMBASADOR: firma IKEA
Marka IKEA kojarzona jest w świecie reklamy z nietuzinkowymi i odważnymi pomysłami. Kampanie reklamowe firmy zdobywają wiele wyróżnień w międzynarodowych konkursach kreatywnych. Również w Polsce, IKEA stawia na jakość i niestandardowe rozwiązania. Poprzez udział w warsztatach, IKEA chce dać młodym twórcom szansę zmierzenia się z briefami z jakimi na codzień stykają się teamy kreatywne we współpracującymi z firmą agencjach kreatywnych.
PROWADZĄCY:
• Katarzyna Dragović - związana z reklamą od 1993 roku, pracowała w działach kreacji DMB&B, JWT, McCann-Erickson, ostatnio jako dyrektor kreatywny w agencji Euro RSCG. Laureatka polskich i międzynarodowych nagród reklamowych. Jurorka polskich i zagranicznych konkursów reklamy. Wykładowca w Łódzkiej Szkole Filmowej, Miami Ad School oraz Minneapolis College of Art and Design. Założycielka i dyrektorka kreatywna Szkoły Mistrzów Reklamy przy ALK – jedynej polskiej zawodowej szkoły reklamy.
• Nono Dragović reżyser filmowy, telewizyjny, teatralny i operowy. Absolwent Łódzkiej Szkoły Filmowej na wydziale reżyserii. Reżyser przedstawień teatralnych i operowych, seriali telewizyjnych, filmów dokumentalnych, programów edukacyjnych, rozrywkowych i publicystycznych, a także wielu reklam. Wykładowca w Łódzkiej Szkole Filmowej (reżyseria filmu reklamowego), Szkole Mistrzów Reklamy i Akademii Filmowej w Belgradzie. Autor książek „Poetyka reżyserii filmowej“ i „Reżyseria filmu reklamowego”.
• Adam Kwiatek, zawodowy montażysta filmowy i telewizyjny, absolwent Łódzkiej Szkoły Filmowej na wydziale montażu, członek Polskiego Stowarzyszenia Montażystów. Autor montażu wielu filmów fabularnych, seriali, teledysków i reklam. Wykładowca w Collegium Civitas oraz w Szkole Mistrzów Reklamy.
ORGANIZATORZY:
• Agencja Kreatywna QUICKER. Zajmuje się niestandardowymi działaniami reklamowo -promocyjnymi marek. Trzon agencji tworzą osoby, które doświadczenie w marketingu zdobywały m.in. w agencjach reklamowych, telewizji, prasie, radio, na platformach internetowych i serwisach www. Dzięki temu QUICKER oferuje nieszablonowe podejście do różnych form komunikacji poprzez reklamę, PR oraz eventy.
.
• Szkoła Mistrzów Reklamy to jedyna zawodowa szkoła reklamy w Polsce. Kształci przyszłych pracowników agencji reklamowych w zawodach: copywriter, art director, account manager, event manager, strategic planner, media planner. Nauczycielami są wyłącznie specjaliści z branży reklamowej, seniorzy i dyrektorzy działów kreacji, obsługi klienta, strategii, domów mediowych, domów produkcyjnych itd. Już w trakcie nauki studenci mają możliwość odbycia stażu. W ramach zajęć studenci realizują kampanie dla prawdziwych klientów, między innymi dla Polskiej Unii Medycyny Transplantacyjnej, Państwowej Agencji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, Hospicjum dla dzieci, Akademii Rozwoju Filantropii w Polsce, Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich, Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej, Fundacji Krwinka i innych. Absolwenci SMR są cenionymi pracownikami w agencjach, do których trafiają, zdobywają nagrody na polskich i zagranicznych festiwalach, jak: Magdalena, D&AD, Golden Drum, KTR, Ads of the World.
Zapisy: warsztaty@quicker.com.pl do 10.02.2012 / limit miejsc: 30
• Koszt: BEZPŁATNE, ale warunkiem uczestnictwa w warsztatach jest przesłanie najlepszej koncepcji kreatywnej z Twojego portfolio, świadczącej o Twoich zainteresowaniach i umiejętnościach - dowolność formy pod względem tekst ,obraz, film itp. oraz przekonaj nas dlaczego to właśnie Ty masz znaleźć się wśród uczestników warsztatów!
Informacji dodatkowych udzielają:
Emilia Hermanowicz
e.hermanowicz@quicker.com.pl
Magda Pilarska
m.pilarska@quicker.com.pl