Agnieszka B.

Agnieszka B. Żeby siedzieć i
czekać na księcia,
to trzeba mieć ojca
króla

Temat: Galerianki

No wlasnie tak mnie tu przygnalo w zwiazku z afera z Polanskim.
Jak to jest ze ocenie poddajemy jedna strone, czyli galerianki tudziez studentki a co z tymi statymi dziadami ktore z tych uslug korzystaja. W przypadu galerianek doskonale wiedza ze to dzieci ...
Magdalena G.

Magdalena G. Gdziekolwiek
pojedziesz- tam
będziesz:)

Temat: Galerianki

Justyna N.:
Tyle, że jak dla mnie jest jakaś różnica: powiedzmy, że jak między luksusowymi prostytutkami, a kobietami szukającymi klientów przy autostradzie.

Moralnie nie ma żadnej różnicy,tym przy autostadzie po prostu d.. bardziej marzną.Czy uważasz,że intelekt i moralność idą w parze? Nic bardziej mylnego.
>>Magdalena Górska edytował(a) ten post dnia 27.09.09 o godzinie 20:28
Magdalena G.

Magdalena G. Gdziekolwiek
pojedziesz- tam
będziesz:)

Temat: Galerianki

Agnieszka B.:
No wlasnie tak mnie tu przygnalo w zwiazku z afera z Polanskim.
Jak to jest ze ocenie poddajemy jedna strone, czyli galerianki tudziez studentki a co z tymi statymi dziadami ktore z tych uslug korzystaja. W przypadu galerianek doskonale wiedza ze to dzieci ...
Ta afera z Polańskim nie jest dla mnie jednoznaczna.Po pierwsze facet nie był starym dziadem, tylko chyba ledwo po 30-tce.Jako filmowiec miał mega powodzenie. Czytałam jego biografię,ok ,jest to jego wersja,ale napisał,że dziewczyna była "dojrzała" jak na swój wiek,myślał,że jest starsza. Nie było żadnej przemocy i zaraz po "akcie" pojawiła się mamusia z policją . To wszystko jest b. tajemnicze.Śmieszy mnie tylko,że facet tyle lat nie pojawiał sie w Stanach,a teraz aresztowali go w Szwajcarii,ze wzgledu na umowę o ekstradycjii:)
Zachowanie facetów w Galeriach to inna bajka,oczywiście też mnie to oburza.
Agnieszka B.

Agnieszka B. Żeby siedzieć i
czekać na księcia,
to trzeba mieć ojca
króla

Temat: Galerianki

Mial 44 lata.
I nie uwierze ze 44 letni facet nie widzi ze stoi przed nim dziecko.

konto usunięte

Temat: Galerianki

Agnieszka B.:
No wlasnie tak mnie tu przygnalo w zwiazku z afera z Polanskim.
Jak to jest ze ocenie poddajemy jedna strone, czyli galerianki tudziez studentki a co z tymi statymi dziadami ktore z tych uslug korzystaja. W przypadu galerianek doskonale wiedza ze to dzieci ...
Mysle ze tłumaczy ich żrąca całe spoleczenstwa konsumpcja. Czego nie skonsumuje to zrobi konkurencja. Czyli taka droga do nikąd napędzana
święta religją konsumpcji. Ktoś w opisie filmu nazwał te centra handlowe światyniami konsumpcji. Wiec i sklada sie tam takze ofiary dla złotego bożka. Obraz pokazanych tam konkurujących dziewczyn na giełdzie ich notowań ustala im reguły. Z drugiej strony jest ta sama zasada.

Z drugiej strony moze Ci sie wydawać że wszystkie galerianki akurat łatwo rozpoznać jako dzieci. Do tego to jednak trzeba troche sie zatrzymać. W biegu, w notorycznym pośpiechu (a taki jest styl i tryb zycia galerianek) to jest już tak jak tutaj.

http://www.youtube.com/watch?v=Ub8d_BY_W4Y
To moze właśnie druga strona o która pytasz.

Mysle wiec ze styl zycia podobny zawsze bedzie zblizal do siebie. I tu dodatkowo wplywa on takze na zatarcie swych marzen i pragnień. Pedzeni tylko w jednym kierunku ludzie zaprzestaja myslenia. Koncza im sie zapasowe pojemniki z refleksja, niestety.Romuald K. edytował(a) ten post dnia 28.09.09 o godzinie 01:22

konto usunięte

Temat: Galerianki

Agnieszka B.:
Mial 44 lata.
I nie uwierze ze 44 letni facet nie widzi ze stoi przed nim dziecko.
On zawsze szukał coraz ladniejszych.
Justyna N.:
ciekawe w takim razie skąd te dziewczyny/kobiety klientów mają:/?
w filmie bylo pokazane pare wariantów ich zdobywania.Romuald K. edytował(a) ten post dnia 28.09.09 o godzinie 01:27

konto usunięte

Temat: Galerianki

Agnieszka B.:
Mial 44 lata.
I nie uwierze ze 44 letni facet nie widzi ze stoi przed nim dziecko.

Znajomy mało pedofilem nie został z tego własnie powodu, ze nie wiedział, ile dziewcze ma lat. Wyglad, stroj, mejkap - twierdzil, ze wygladala na 20-ke. Miala ponoc 15 czy 16. W ostatniej chwili sie dowiedzial i od tego czasu nie podrywa i nie daje sie podrywac na dyskotekach ;)

Ja, gdy bylem w gimnazjum kiedys, tez przezylem szok. Niektore dziewczyny wygladaly na duzo, duzo starsze!!!
A gdy odbieralem syna z gimnazjalnego balu (czyli 15-latkow) szorowalem szczeka po podlodze: najlepze spoleczne gimnazjum pod Wawelem (w sensie doslownym tez :P) i widze "laski": but na obcasie, dekolty takie, ze malo calych piersi nie odslanialy (a niektore mialy sie czym pochwalic), suknie wieczorowe, bizuteria (!) + fachowy makijaz - widac ze dobra mamusia pomagala!!!

Wiec nie pisz, ze nie mozna sie pomyslic, szczegolnie jak dziewczyna zachowuje sie wyzywajaco ;)

Z drugiej strony tez sie mozna pomylic w druga strone :D :D :D
Wlazi kiedys dziewcze, tak na oko 14-15 lat. Ja do niej:
- Co chcialas?
Nagle za nia wpada dwoje radosnych dzieciakow, tak z 5 i 6 lat:
- Mamo, mamo, kup nam cole!

Musialem miec ciekawy wyraz twarzy, bo babeczka sie rozesmiala i sama powiedziala, zanim cos wydukalem:
- nie szkodzi, czesto tak mam!

:D :D :D :D

I na koniec mi sie dowcip przypomina, tak a`propos galerianek i filmu oraz kina:

Przed kinem stoja dwie malolaty. Jedna do drukiej:
- O kurde, film jest od 18 lat!
- I tak bym nie poszla, nie mam z kim dzieciaka zostawic

;)

konto usunięte

Temat: Galerianki

Romuald K.:
Agnieszka B.:
Mial 44 lata.
I nie uwierze ze 44 letni facet nie widzi ze stoi przed nim dziecko.
On zawsze szukał coraz ladniejszych.
Z tego co pamietam z jego autobiografii, Nastasje Kinski tez chedozyl, jak bla nielatka ;)
Justyna N.:
ciekawe w takim razie skąd te dziewczyny/kobiety klientów mają:/?
w filmie bylo pokazane pare wariantów ich zdobywania.

Wystarczy isc do galerii, wygladac jako-tako i np. trzymac w rece kluczyki od auta. Jak tak trzymalem, bo nienawidze galerii i wpadam tam jak musze (np. do zoologicznego w niedziele o 20 po zwirek dla kota), wiec sie spieszylem. I raz mnie takie zaczepily. Same.
Drugim razem juz tez chcialy zagadac cos, ale zadzwonil mi telefon, wiec odpuscily.
I to bylo na dlugo, dlugo przed nakreceniem etiudy czy filmu. Na galerianki mowilo sie wtedy "szlauchy".

;)

konto usunięte

Temat: Galerianki

Jerzy K.:
Romuald K.:
Agnieszka B.:
Mial 44 lata.
I nie uwierze ze 44 letni facet nie widzi ze stoi przed nim dziecko.
On zawsze szukał coraz ladniejszych.
Z tego co pamietam z jego autobiografii, Nastasje Kinski tez chedozyl, jak bla nielatka ;)
Masz racje. Ladne to slowo "chedożył".Romuald K. edytował(a) ten post dnia 29.09.09 o godzinie 17:05

konto usunięte

Temat: Galerianki

Jerzy K.:
Wystarczy isc do galerii, wygladac jako-tako i np. trzymac w rece kluczyki od auta. Jak tak trzymalem, bo nienawidze galerii i
Kluczyki od auto to podstawa. I portfel z wystajacymi kartami. To sie nazywa podryw na GalerJana l/9.
A i dobra woda po goleniu nie zaszkodzi ale bez niej tez jakos pojdzie.Romuald K. edytował(a) ten post dnia 29.09.09 o godzinie 17:14
Agnieszka B.

Agnieszka B. Żeby siedzieć i
czekać na księcia,
to trzeba mieć ojca
króla

Temat: Galerianki

Hmmm
Kiedys ogladalm program (jakis talk show) gdzie matka darła koty z córka o wstawianie prowokacyjnych zdjec do netu. Okazalo sie ,ze dziewczatko owszem lubilo sie prezyc, ale nie odbieralo tego jako zaproszenie.

Mezczyzni często i na szczescie nie wszyscy, uwazaja ze sex z mloda kobieta to przejaw atrakcyjnosci, sex mlodego chlopaka z dojrzala kobieta zdobywaniem doswiadczenia i tylko sex mlodego chlopca z mezczyzna pedofilia.
smutne to.Agnieszka B. edytował(a) ten post dnia 29.09.09 o godzinie 21:17
Monika P.

Monika P. Marketing i PR.
Wiedza,
doświadczenie i
pasja.

Temat: Galerianki

Obejrzałam wczoraj i uczucia mam lekko mieszane. Sam film niezły, choć - w sensie dzieła filmowego - nie powala na kolana. Ale tak jakoś z "Panną Nikt" mi się ciągle kojarzył, i z jednej strony było to jego atutem, a z drugiej minusem. Atutem, bo poza historią o pannach, które za opaskę do włosów czy telefon puszczają się w aucie na parkingu, jest to też historia o samotności, akceptacji, relacjach emocjonalnych (lub ich braku) i rozmaitej masie innych problemów. Z drugiej strony było to w jakimś sensie jego wadą, bo sam wątek sprzedaży własnego ciała stał się jakby tłem do całego szeregu innych problemów - w szkole, w domu, ze sobą, z innymi. I tak jakoś się to strasznie wszystko wymieszało, że w pewnym momencie - w moim odczuciu - zagubił się temat główny. Niemniej film wart obejrzenia z pewnością.
A co do recepcji - wczoraj byłam na pełnej po brzegi sali, widzowie -od wyglądających na 50-tki po pary gimnazjalne. Na początku rzeczywiście większość sali się śmiała - zresztą nie ma się co dziwić, jak się usłyszało kwiecistą i pełną życiowych mądrości przemowę Mileny. Ale tak po 20 minutach mniej więcej nikt się już nie śmiał, nawet w momentach teoretycznie jakoś śmiesznych.
Elwira Borek

Elwira Borek Specjalista ds. kadr
i płac

Temat: Galerianki

Hubert S.:
Ten tekst napisałaś na poważnie?? :)) Co za różnica czy jedna się sprzedaje za paczkę fajek a druga za miesięczne koszta utrzymania i fajne wakacje? To kurestwo i tamto, tak samo. Co gorsza, te małolaty rozumu nie mają, dzieciarnia zapatrzona w TV, odwala im - moze zmądrzeją, politowanie czuć mozna nad nimi. Ale że te "10 % studentek" jak twierdzisz, daje ciała "sponosorom" - trzeba to nazwać po imieniu i tyle. Nie pomoże im zadna przepasc intelektualna ani nawet Nobel z fizyki, zwykłe bladzie, koniec kropka.

- Czy odda mi się Pani za 50 zł?
- Zwariował Pan??!! To oburzające!! Ma mnie Pan za dziwkę???!!!
- A za 10 000?
- To gdzie jedziemy?

konto usunięte

Temat: Galerianki

.Hubert S. edytował(a) ten post dnia 30.09.09 o godzinie 11:16
Magdalena G.

Magdalena G. Gdziekolwiek
pojedziesz- tam
będziesz:)

Temat: Galerianki

KAROLINA P.:
Powiem tak...byłam na Galeriankach - wczoraj.
Film - moim skromnym zdaniem rewelacyjny...ale...
bez odpowiedniej oprawy - nie odniesie zamierzonego celu...

Osoby które były ze mną na sali podczas projekcji zachowywały się tak jakby zupełnie nie rozumiały treści. Małolaty chichotały jak głupie a cały rząd kilkunastoltenich "chłopców" którzy siedzieli przede mną miał fantastyczną rozrywkę z chamskich odzywek bohaterek i "spoko -luzio" podejścia do szkoły, ludzi i życia...
MASAKRA
ale czemu się dziwić...obok siedziała równie dobrze bawiąca się pani w średnim wieku - z komentarzy wynikało ,że jest nauczycielką...
dramat to delikatne określenie jej komentarzy i zachowania...
po wczorajszej reakcji widzów (w głównej mierze typowych "galerianek") mam obawy czy ten film dotrze ze swoją treścią do grupy do której jest dedykowany...
moim zdaniem posypią się obelgi pod adresem reżyserki...że prowokuje takie zachowania...
Zupełnie niesłusznie...

Ja powiem tak.
Dobrze,że powstają filmy na ważne tematy,ale nie sadzę,że celem kina jest zmienianie świata,wszyscy pogadają i na tym się skonczy .Reakcja osób w kinie też o niczym nie świadczy,a reakcja małolatów to normalka. A swoją drogą zastanawiam się czy takie zjawisko -"galerianki" nie zaczeło się dawno dawno temu.Ja pamiętam z czasów licealnych gości którzy podchodzili do nas 15,16-latek(czyli jakies 10 lat temu,noo z małym haczykiem) na Nowym Świecie i proponowali a to kawę,a to że cos nam kupią.Dla nas to był wtedy szok, ale kto wie, w ilu przypadkach dostali to,o co naprawdę im chodziło.
>Magdalena Górska edytował(a) ten post dnia 30.09.09 o godzinie 12:26

konto usunięte

Temat: Galerianki

Agnieszka B.:
sex mlodego chlopca z mezczyzna pedofilia
Zgadzam sie z Toba. To ksiązkowy wrecz model pedofili. Kobieta z mlodym chlopcem jest juz watpliwym przykladem pedofili jako formy przemocy wobec dziecka.Romuald K. edytował(a) ten post dnia 30.09.09 o godzinie 22:40
Oli M.

Oli M. Let's do something
for somebody

Temat: Galerianki

Anna Cichocka:
Dla ścisłości film był kręcony w Reducie :)A co do samego dzieła młodej reżyserki - jak dla mnie trochę przesadzone. Za dużo problemów społecznych na raz
Ależ to samo życie. Mało takich patologicznych rodzin? W rzeczywistości jest tak samo - piramida problemów, a nie jeden główny.Moim zdaniem, smutek jest tu na miejscu. Przypominam, że tylko plakat dotyka gatunku komedia.
Justyna N.:
Co to w ogóle za tekst?:/ Często studentek z akademika? Sam Pan korzystał z ich usług, i skąd taka "wątpliwa" wiedza, bo nie przypominam sobie żadnych badań socjologicznych, które by taki fakt stwierdzały:/?
Co do studentek, to też słyszałam opinie na temat sponsoringu i nie ma co du się bulwersować. Nie mówimy, że każda studentka przechodziła przez coś takiego, bo jest to nierealne. Jednak jak się przyjeżdża do miasta gdzie nikt Cie nie zna, to różne rzeczy przychodzą do głowy.
KAROLINA P.:
Osoby które były ze mną na sali podczas projekcji zachowywały się tak jakby zupełnie nie rozumiały treści. Małolaty chichotały jak głupie a cały rząd kilkunastoltenich "chłopców" którzy siedzieli przede mną miał fantastyczną rozrywkę z chamskich odzywek bohaterek i "spoko -luzio" podejścia do szkoły, ludzi i życia...
No jakaś paranoja, żeby gimnazjalistki chodziły na takie filmy. Gdzie Ci rodzice? OK, nie da się wszystkiego kontrolować. Na razie to jest problem, który zaczął wyłazić na światło dzienne. Jutro to może być moda i nie będziesz cool jak się raz nie puścisz w Galerii. Masakra
Romuald K.:
w najnowszych sukienkach z najdrozszą szminka na twarzy i pachnące markowym parfumem. Inna estetyka przedstawienia zjawiska nie zmienia tego co w prostytucji najbardziej obleśne. Nie chodzi przeciez tu o sam stosunek jaki pokazemy na ekranie.Romuald K. edytował(a) ten post dnia 27.09.09 o godzinie 15:01
A mnie się właśnie wydaje, że te piękności co błyszczą (sukienki, szminki itd.) zakrywają tą obrzydliwość. Ok. Ja wiem o co chodzi, Ty wiesz o co chodzi. Ale dzieciaki łatwo zwieść zamydlając im oczy tym co na zewnątrz.
Co do ewolucji prostytucji to zgadzam się w pełni. Też jestem przerażona myślą co będzie po galeriankach, bo ta ewolucja niestety idzie w inną stronę, czyli dotyka coraz młodszych, a nie starszych.
Agnieszka B.:
co z tymi statymi dziadami ktore z tych uslug korzystaja. W przypadu galerianek doskonale wiedza ze to dzieci ...
To już w ogóle nie mieści mi się w głowie. Nawet nie wiem co napisać, bo mi ręce opadają.
Romuald K.:
Mysle ze tłumaczy ich żrąca całe spoleczenstwa konsumpcja.
A ja myślę, że nic ich nie tłumaczy, a to zdanie to shit.
A co do teledysku: WTF? hahahahahha :)
Agnieszka B.:
Hmmm
Kiedys ogladalm program (jakis talk show) gdzie matka darła koty z córka o wstawianie prowokacyjnych zdjec do netu. Okazalo sie ,ze dziewczatko owszem lubilo sie prezyc, ale nie odbieralo tego jako zaproszenie.
I o to kurczaki chodzi! Nastolatki chcą zwrócić na siebie uwagę. Nie zawsze wiedzą o co chodzi. To ciężki okres i bardzo łatwo w nim o złe decyzje.

konto usunięte

Temat: Galerianki

Film bardzo mi się podobał. Mam nadzieję, że trafi do właściwego odbiorcy i zostanie zinterpretowany zgodnie z zamiarem jego twórców.Film mocny, prawdziwy, wstrząsający, momentami szokujący , odrażający, ale też wzruszający. Dobra obsada, małoletnie amatorki zagrały świetnie, fajne zdjęcia. Polecam!
Katarzyna Z.

Katarzyna Z. ....a wariatka
jeszcze tańczy ....

Temat: Galerianki

Smutny film o trudnym okresie kiedy przestaje się być dzieckiem, a jeszcze nie jest się dorosłym, o braku i potrzebie miłości, o chęci przynależności do jakiejś grupy, o zagubieniu, braku "drogowskazów".

P.S. Trzydzieściparę lat temu, w Łodzi na skwerku koło "Wieży Babel" (akademik dla studentów zagranicznych uczących się języka polskiego) można było spotkać 15-17-latki "gotowe na wszystko" za tusz w "spirali" lub perfumy z Pewexu.

konto usunięte

Temat: Galerianki

Agnieszka B.:
hahaha

Przyłączam się do "hahaha". Szczególnie naszej dyskutantce polecam pracę ze słownikiem i porównanie definicji Homoseksualisty oraz pedofila. Ot typowy przykład ulegania owej "medialnej manipulacji", bo ja związku merytorycznego nie widzę i dlaczego, do ciężkiej cholery, wszyscy bojkotujący homoseksulaizm jak tarczą zasłaniają się pedofilią? Niesprawiedliwe i krzywdzące, a swoim dwum kolegom skądinąd homoseksualnym, przesympatycznym i inteligentnym chłopakom, nic o tym nie powiem, bo bym im dzień popsuła. Pozdr!

Następna dyskusja:

konkurs: do wygrania bilety...




Wyślij zaproszenie do